Ik doe het lekker tochquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:31 schreef Cue_ het volgende:
Dat is een TT voor andere topics. Niets voor R&P
Waardig?!?!quote:
Nee, die non TT's zijn je van hetquote:
Dat vind ik helemaal kansloosquote:
Het is een TT die je niet al te serieus moet nemen, vind ik.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, die non TT's zijn je van het
Het is maar een TT, dat je dat uberhaupt "jammer" kan vinden.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:39 schreef Barbusse het volgende:
![]()
Ik moet erom lachen. Toch wat op deze depressieve kutzondag
Nogmaalsquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:39 schreef STING het volgende:
[..]
Het is een TT die je niet al te serieus moet nemen, vind ik.
Als ik iets neem, doe ik het serieus.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:39 schreef STING het volgende:
[..]
Het is een TT die je niet al te serieus moet nemen, vind ik.
Hear, hearquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik iets neem, doe ik het serieus.
Indeed!quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik iets neem, doe ik het serieus.
Wie ben jij en wat heb je met Cue_ gedaanquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van al dieivm serieus nemen.
Sowieso seks
Gewoon beetje veranderdtdtquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:49 schreef STING het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Cue_ gedaan
Seks is leuk joh! Ik wil seksquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van al dieivm serieus nemen.
Sowieso seks
En knuffelen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon beetje zoenen enzo.
Dat is ook leukquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dik kans dat ik dat weer ga doen komend weekendquote:
Dat dan weer nietquote:
Die zou ik wel eens serieus willen nemen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:09 schreef Belsezar het volgende:
De enige reden om asterix en obelix te kijken:
[ afbeelding ]
Dit weekend zat het er niet in hequote:Op zondag 31 augustus 2014 22:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Dik kans dat ik dat weer ga doen komend weekend
Monica Bellucci niet noemenquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:09 schreef Belsezar het volgende:
De enige reden om asterix en obelix te kijken:
[ afbeelding ]
Maandagquote:Op maandag 1 september 2014 00:26 schreef Cue_ het volgende:
Koppijn, snotneus en niet kunnen slapen. De week begint goed
Niet in je vriendjes?quote:Op maandag 1 september 2014 00:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee dit weekend ook nergens in gezeten idd
Die zat in de andere Asterix film, gelukkig kwamen ze achter elkaar op tvquote:
De films gaan ook niet om het verhaal, anders las ik de strips welquote:Op maandag 1 september 2014 00:48 schreef Cue_ het volgende:
Ook al zou er nog zon lekkere vent in spele, die films zijn niet om aan te zien
De strips / tekenfilms zijn fantastisch. Das al genoeg reden om er geen verfilming van te maken.quote:Op maandag 1 september 2014 00:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De films gaan ook niet om het verhaal, anders las ik de strips wel
Woohoo, ik was 10 jaar geleden 80 en nu maar 105, ik ben minder aangekomenquote:Op maandag 1 september 2014 08:14 schreef Q. het volgende:
Eindelijk eens een fatsoenlijke weegschaal gekocht. Slecht idee. 92 kilo. 10 jaar geleden was ik nog 60.
1,5 Q, op naar de 2.0!.quote:Op maandag 1 september 2014 08:14 schreef Q. het volgende:
Eindelijk eens een fatsoenlijke weegschaal gekocht. Slecht idee. 92 kilo. 10 jaar geleden was ik nog 60.
what what what?quote:Op maandag 1 september 2014 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Die naaktfoto's van celebs. Paniek!
.
Je kan niet alles hebbenquote:Op maandag 1 september 2014 09:28 schreef stbabylon het volgende:
Hmmm, nou vallen de tepels van jenni tegen
En dat gecombineerd met haar gekke persoonlijkheid. heurlijk.quote:Op maandag 1 september 2014 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben. Die Jennifer Lawerence heeft wel echt een idioot lekker lijf zeg
.
Jammer van die scherpe knieenquote:Op maandag 1 september 2014 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat gecombineerd met haar gekke persoonlijkheid. heurlijk.
Hack oid, nog niet helemaal duidelijk, mensen beweren uit de iCloud, maar ja, wat is hacken tegenwoordig als mensen 12345 nog als wachtwoord kiezen?quote:Op maandag 1 september 2014 09:35 schreef stbabylon het volgende:
Hoe zijn die naaktfoto's trouwens uitgelekt?
Mwah, lees dat er ook mensen zijn die specifiek deze foto's jaren terug al gewist te hebben. Dus er is meer gaande dan simpel het wachtwoord raden.quote:Op maandag 1 september 2014 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hack oid, nog niet helemaal duidelijk, mensen beweren uit de iCloud, maar ja, wat is hacken tegenwoordig als mensen 12345 nog als wachtwoord kiezen?.
We zullen zien, zou wel een knappe hack zijn iigquote:Op maandag 1 september 2014 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, lees dat er ook mensen zijn die specifiek deze foto's jaren terug al gewist te hebben. Dus er is meer gaande dan simpel het wachtwoord raden.
Racistquote:Op maandag 1 september 2014 10:11 schreef stbabylon het volgende:
fizza?
Sorry, ik ben denk ik te blank voor dat woord.
Als ik al datsoort foto's zou maken zouden ze in een 6-dubbele truecryptcontainer gaan en nevernooit op een cloudhostingservice terecht komen.quote:Op maandag 1 september 2014 09:36 schreef stbabylon het volgende:
Wacht! Ik lees het net! iCloud! Nee mensen, allemaal Apple gebruiken, dat is lekker veilig BWHAHAHAHAHAHAHARaap me op
![]()
Nee, iwtz nietquote:Op maandag 1 september 2014 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Racist.
Gewoon feest, fizza, jwtz.
Die van mij staan gewoon unencrypted op mijn HDD. Maar ik moet ze eigenlijk wel eens gaan backuppen.quote:Op maandag 1 september 2014 10:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ik al datsoort foto's zou maken zouden ze in een 6-dubbele truecryptcontainer gaan en nevernooit op een cloudhostingservice terecht komen.
"Je hebt toch niks te verbergen?!?!?!"quote:Op maandag 1 september 2014 10:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ik al datsoort foto's zou maken zouden ze in een 6-dubbele truecryptcontainer gaan en nevernooit op een cloudhostingservice terecht komen.
...zou het een probleem of vervelend zijn als ze kwijtraken dan?quote:Op maandag 1 september 2014 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar ik moet ze eigenlijk wel eens gaan backuppen.
Je wordt oudquote:
Probleem niet, vervelend? Ach, de vrouw is ook wel eens weg, en soms verveelt generieke pr0nquote:Op maandag 1 september 2014 10:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...zou het een probleem of vervelend zijn als ze kwijtraken dan?
Op zich snap ik wel dat mensen de fout maken, mijn telefoon upload ook automatisch alle foto's naar dropbox. Als je dat ff vergeet ben je de sjaak.
Ik weiger te integreren in een groep die duidelijk ruim beneden mijn intellectuele vaardigheden beweegt.quote:Op maandag 1 september 2014 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je wordt oud.
Ik ook, maar blijkbaar ben ik goed geintegreerd.
quote:Op maandag 1 september 2014 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weiger te integreren in een groep die duidelijk ruim beneden mijn intellectuele vaardigheden beweegt.
Ik stel voor om iedereen die die redelijk gangbare term bezigt op het moment, tegen de muur te zetten en af te knallen. Op die manier zal het binnen redelijke tijd niet meer zo gangbaar zijnquote:Op maandag 1 september 2014 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Zijn gewoon allemaal studenten hoor en ze praten niet de hele tijd zo, maar het is wel een redelijk gangbare term voor feestje op het moment.
Ach man, dat zeiden ze ook over jou toen je vet cool, wrede bok etc riepquote:Op maandag 1 september 2014 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik stel voor om iedereen die die redelijk gangbare term bezigt op het moment, tegen de muur te zetten en af te knallen. Op die manier zal het binnen redelijke tijd niet meer zo gangbaar zijn
Lekker handig! Alles automagisch en standaard op 'aan'! Ik moest laatst een factory reset van mijn foon doen. Wat je dan allemaal weer uit moet zetten en op moet letten dat je niet per ongeluk toestemming geeft aan apps, manman. Daar zit snel een foutje tussen...quote:Op maandag 1 september 2014 10:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...zou het een probleem of vervelend zijn als ze kwijtraken dan?
Op zich snap ik wel dat mensen de fout maken, mijn telefoon upload ook automatisch alle foto's naar dropbox. Als je dat ff vergeet ben je de sjaak.
Que?quote:Op maandag 1 september 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, dat zeiden ze ook over jou toen je vet cool, wrede bok etc riep.
Ja, maar dat was dan ook vet cool man!quote:Op maandag 1 september 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, dat zeiden ze ook over jou toen je vet cool, wrede bok etc riep.
Uiteraardquote:Op maandag 1 september 2014 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar dat was dan ook vet cool man!
Mijn mama waardeert het nog steeds niet als ik dat doe. Ik krijg nog steeds een blikquote:Op maandag 1 september 2014 10:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik weet nog dat ik en mijn zus van mama geen 'shit' mochten zeggen. Dat heeft ze een paar maanden volgehouden en tot op de dag van vandaag gebruikt ze het nu zelf.
Jouw mama is dan ook van stand! Die van mij is slechts een simpele mijnwerkersdochter.quote:Op maandag 1 september 2014 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mijn mama waardeert het nog steeds niet als ik dat doe. Ik krijg nog steeds een blik
Dat zou zomaar kunnen jaquote:Op maandag 1 september 2014 10:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jouw mama is dan ook van stand!
Same goddamn here.quote:Op maandag 1 september 2014 11:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik vloek veel te veel. Zou het ook minder moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |