Ja dat is waar! Waarom zou je een auto nemen als je weinig rijdt.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:12 schreef SuperFood het volgende:
[..]
uiteraard. als je 5 km per week rijdt is het toch anders dan als je 1000 km per week rijdt nietwaar.
Huh??? Algerije? Dat is toch woestijnklimaat? Hoe kan het daar nou sneeuwen... Of is t ergens in een hooggelegen gebied zeker?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:04 schreef Houtenbeen het volgende:
Niet echt Europa meer, maar toch: Sneeuw in Algerije vandaag
[ afbeelding ]
Een beetje vocht aangevoerd vanaf de middellandse zee en een temperatuur rond het vriespunt zijn beide geen uitzonderingen in Algerije en die combinatie geeft nou eenmaal kans op sneeuw.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Huh??? Algerije? Dat is toch woestijnklimaat? Hoe kan het daar nou sneeuwen... Of is t ergens in een hooggelegen gebied zeker?
En anders ga je in het appartement in alle comfort gewoon lekker deze ski- en snowboardfilm kijken:quote:Op woensdag 17 december 2014 09:55 schreef RiKe het volgende:
Ik mag toch wel hopen dat er half januari sneeuw ligt in heel Tirol (Oostenrijk).
Zou wel stom zijn als ik voor de eerste keer op wintersport ga, en er geen winter is...
Ik zal er aan denken als ik m'n Impreza zonder filters startquote:Op woensdag 17 december 2014 11:32 schreef cynicus het volgende:
[..]
En anders ga je in het appartement in alle comfort gewoon lekker deze ski- en snowboardfilm kijken:
Met of zonder filter maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 17 december 2014 14:51 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken als ik m'n Impreza zonder filters start
Waarom tonen ze niets in de andre zeeen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:39 schreef aloa het volgende:
Volgende week weer hoge golven verwacht voor de kust van Ierland en Schotland. En ook voor Frankrijk en het noorden van Spanje.
[ afbeelding ]
Goeie vraag! Geen idee.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom tonen ze niets in de andre zeeen?
Zeikerdquote:Op zondag 4 januari 2015 10:18 schreef Geralt het volgende:
Dat de winter maar fijn weg blijft. 5 graden is koud zat. Oprotten met die vries en sneeuw en glad en nat en weet ik wat al dies meer zij.![]()
![]()
Dat is nuquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Is dat nu? Daar ga ik volgende week overheen. Met mijn zomerspulletjes...
Nou, ik rijd er wel snel over heen met de vlam in de pijp. Zonder uit te stappen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is nu
Voor de zekerheid maar een winterjas mee.
beter winterbandenquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is nu
Voor de zekerheid maar een winterjas mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |