Ook qua prestaties. In de afgelopen 10 jaar heeft PEC Zwolle meer prijzen gewonnen dan Feyenoord.quote:Op zondag 14 september 2014 20:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Alsof PEC van Feijenoord een stap omhoog is.
Nou ja, in de tabel wel natuurlijk
quote:
Dat denk ik nietquote:Op maandag 15 september 2014 17:53 schreef Iwanius het volgende:
Dus PEC Zwolle is nu het snoepje van de week/maand? Hebben we het dan over een Ron Jans effect?![]()
Jongens....straks in mei 2015 staat PEC weer gewoon waar het altijd al hoorde en wel ergens rechts van de tabel en viert Ajax weer zijn 5de titel op rij.
Ik vind het wel grappig dat zelfs Ajacieden zich bedreigd voelen.quote:Op maandag 15 september 2014 17:53 schreef Iwanius het volgende:
Dus PEC Zwolle is nu het snoepje van de week/maand? Hebben we het dan over een Ron Jans effect?![]()
Jongens....straks in mei 2015 staat PEC weer gewoon waar het altijd al hoorde en wel ergens rechts van de tabel en viert Ajax weer zijn 5de titel op rij.
Iwanius serieus nemenquote:Op maandag 15 september 2014 18:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat zelfs Ajacieden zich bedreigd voelen.
Wat is dit nou voor onzinpost? De kampioensrace heeft niets, noppes, nada met PEC te maken. Ga lekker in het PSV-topic zuigen of zo.
Laten we niet vergeten waar we staan: uit en thuis sinds de promotie 1 punt uit vier wedstrijden tegen Ajax in de competitie. Doelsaldo 4-10.quote:Op maandag 15 september 2014 18:40 schreef Joosie200 het volgende:
Blijkbaar is PEC Ajax's nieuwe angstgegnerGeen Utreg uit, Grunn uit, maar PEC uit en thuis
De bal is rond, er zijn nog tig wedstrijden te spelen, dus wie waar staat zien we volgend jaar mei wel. Mag toch hopen dat PEC dit resultaat langer weet vast te houden en serieus gaat strijden om plek 8
Kunnen we ons opnieuw opmaken voor Europees voetbal, althans als je de play-offs een beetje door komt.
Tuurlijk, in competitieverband is het bar en boos, maar gezien de recente JC-schaalwedstrijd en bekerwedstrijd piept Ajax wel andersquote:Op maandag 15 september 2014 18:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten waar we staan: uit en thuis sinds de promotie 1 punt uit vier wedstrijden tegen Ajax in de competitie. Doelsaldo 4-10.
Al ging Ajax tegen PEC vorig seizoen niet van harte bij Ajax.quote:Op maandag 15 september 2014 18:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten waar we staan: uit en thuis sinds de promotie 1 punt uit vier wedstrijden tegen Ajax in de competitie. Doelsaldo 4-10.
De wedstrijd daarvoor in Zwolle was ook heel raar. Ajax 0-4 voor na een uur geloof ik en toen werd PEC ineens gigantisch sterk en moest Ajax alle zeilen bijzetten om niet te verliezenquote:Op maandag 15 september 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al ging Ajax tegen PEC vorig seizoen niet van harte bij Ajax.
2-1 toen met van die vage gols
En verliezen van Dordt en Vitesse, geluk dwing je afquote:Op maandag 15 september 2014 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
En PEC had gewoon moeten winnen in februari, eerlijk wezen.
What ^^ saidquote:Op donderdag 18 september 2014 00:17 schreef Monopoly het volgende:
WIJ ZIJN BETER DAN PSG!!!
Wij winnen met 5-1 van Ajax dat knap gelijk speelde tegen PSG. Wij, met Broerse hadden PSG gewoon van de mat geveegd. Kat-in-het-bakkie. In een kolkend IJsseldelta stadion hadden de Parijzenaren niets in te brengen tegen het prachtige blauw wit dat menige vrouw nat maakt.
Die dag gaat komenquote:Op donderdag 18 september 2014 00:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
What ^^ said(in mijn dromen
Wil het gezicht van Zlatan wel zien als ie ooit in het IJsseldelta stadion de grasmat op komt lopen, echt zo van: dafuq, in welk gat ben ik nu beland
![]()
)
Het is inderdaad niet veel soeps vandaag. Maar goed... een punt uit bij AZ zou op zich geen slecht resultaat zijn.quote:Op zondag 21 september 2014 15:48 schreef Tchock het volgende:
Christus, wat speelt Zwolle slecht. Echt onherkenbaar. Als dit niet verloren wordt mag je in je handjes knijpen.
Enige club waar sinds de promotie nog niet van is gewonnen.quote:Op zondag 21 september 2014 15:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet veel soeps vandaag. Maar goed... een punt uit bij AZ zou op zich geen slecht resultaat zijn.
Kan nog steedsquote:Op zondag 21 september 2014 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Enige club waar sinds de promotie nog niet van is gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |