SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
vies dikquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:51 schreef Vermecelli het volgende:
[ afbeelding ]
Deze baas is ook gratis op te halen.![]()
Dat Ajax zelfs geen miljoen eruit sleept bij Feyenoord.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je er zo over denkt snap ik niet wat je grappig vindt aan dat je club driekwart miljoen verspilt aan een keeper die niet beter is.![]()
![]()
![]()
Ze hoefde ook niet bakken geld te verdienen aan Vermeer. Vanwege zijn goede instelling gewoon meegewerkt aan een transfer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat Ajax zelfs geen miljoen eruit sleept bij Feyenoord.![]()
![]()
Daarom gewoon een kwestie van gunnen aan die jongenquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ze hoefde ook niet bakken geld te verdienen aan Vermeer. Vanwege zijn goede instelling gewoon meegewerkt aan een transfer.![]()
Dat vind ik ook netjes, net zoals Ajax niet moeilijk heeft gedaan bij een transfersom voor de Jong. Maar je directe concurrenten versterken had ik niet gedacht..quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ze hoefde ook niet bakken geld te verdienen aan Vermeer. Vanwege zijn goede instelling gewoon meegewerkt aan een transfer.![]()
Dat is bewust. Ajax zit niet echt om geld verlegen en Feyenoord kan niet veel kwijt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat Ajax zelfs geen miljoen eruit sleept bij Feyenoord.![]()
![]()
wat een onzin, als Blind naar Feyenoord was gegaan jaquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:55 schreef davyleiden het volgende:
Grootste fuck you ooit naar supporters. Super dikke middelvinger.![]()
Wat domquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:55 schreef davyleiden het volgende:
Grootste fuck you ooit naar supporters. Super dikke middelvinger.![]()
![]()
Onzin? Je laat alle mogelijke spelers lopen omdat ze te duur zijn maar korting geven aan Feyenoord ja daar doen we wel aan in Amsterdam want we zijn een topclub. Donder op.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een onzin, als Blind naar Feyenoord was gegaan ja![]()
Gun het Vermeer gewoon, debiel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:57 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Onzin? Je laat alle mogelijke spelers lopen omdat ze te duur zijn maar korting geven aan Feyenoord ja daar doen we wel aan in Amsterdam want we zijn een topclub. Donder op.![]()
Als hij zelf naar Feyenoord wil? Ik kan er niet wakker van liggenquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:57 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Onzin? Je laat alle mogelijke spelers lopen omdat ze te duur zijn maar korting geven aan Feyenoord ja daar doen we wel aan in Amsterdam want we zijn een topclub. Donder op.![]()
OK op voorwaarde dat je Serero erbij doetquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:58 schreef j0rdiiii het volgende:
kunnen we die tering ijslander er nog bij geven aub![]()
Kunnen we Serero niet verkopen als kind soldaat in Afrika?I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Onze trainer wel. Overmars naait De Boer weer keihard. Net als die kut aankopen van hem.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij zelf naar Feyenoord wil? Ik kan er niet wakker van liggen![]()
ook goedquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK op voorwaarde dat je Serero erbij doet
echt na 25 minuten verzaakte ie alweer in druk zetten
en gewoon 90 minuten in hetzelfde kut tempo door mogen spelen![]()
Heb die hele haat tussen Ajax en Feyenoord ook nooit begrepen. Hetzelfde bij mijn cluppie en Ajax.
Gewoon domme teringmongolen die meelopen met de meute als kudde dieren, helaas voor hun of gelukkig voor anderen zijn Frank en Ajax niet zo.![]()
Maar er komt dus niemand meer bij volgens De Boer, dan mogen er nu wel een paar jongens gaan opstaanOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Die heeft stiekem op zijn telefoon gekeken of het nieuws gehoord tijdens de rust en is wakker geworden. :pquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:00 schreef Helpmefok het volgende:
Bedankt voor Vermeer, die gaat nu gewoon de bank op zoals Mulder staat te keepen
Vermeereffect![]()
Is dat zo? Niet meegekregenquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:59 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Onze trainer wel. Overmars naait De Boer weer keihard. Net als die kut aankopen van hem.![]()
goh natuurlijkquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:01 schreef Yreal het volgende:
Maar denkt vermeer nou dat ie nou wel aan spelen toekomt?
mulder is een lachertje, totaal ongeschikt...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: