SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tyron op 31-08-2014 17:36:12 ]![]()
Is dat serieus je enige antwoord?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
U mad, doordat jullie 4 keer geen schaal hebben gewonnen?![]()
Je praat tegen Syntix.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is dat serieus je enige antwoord?![]()
Een creatieve middenvelder op de plek van serero. Liefst iemand zwaarder dan 45kg. en langer dan 1.55m.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:20 schreef Syntix het volgende:
Duarte svp verkopen, Siggy meteen naar het 2e en een linkshalf en een spits erbij graag. En wel 2 spelers die er meteen staan.hardcoholic![]()
Deed iedereen dat maar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat ik niet meer op hem reageer?![]()
![]()
zet siggy linksbuiten en je hebt een hele linkerkant dat er niks van baktquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:21 schreef Scorpie het volgende:
Goh, de LB positie is dramatisch bij Ajax.![]()
Lekker die diarree uit z'n mond laten vloeien, niet op reagerenquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Triest hoor. Tegen PSV nog goed spel maar nu dramatischEdgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ga jij maar weer naar het topic van de lelijkste kutclub van NL.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo gaat dat toch? Eerste wedstrijden van het seizoen zijn kut > om aankopen roepen > psv feliciteren met het kampioenschap > frank de boer > kampioenquote:![]()
Wie postte dat over blind? We hebben geen geld nodig dus minder voor vangen is niet erg als we sportief er niet op achteruit gaan.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Het meest treurige is dat je geeneens veel geld hoeft te investeren voor spelers om in de Eredivisie kampioen mee te worden..![]()
Is goed. Vaarwel vriend.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:23 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ga jij maar weer naar het topic van de lelijkste kutclub van NL.![]()
Goede speler, hij kan echt van elke positie een voorzet geven was wel grappig om te zien, jammer dat Siggy er telkens van schokquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:23 schreef Heeinz het volgende:
El Ghazi de enige die wat heeft laten zien, niet te geloven![]()
Als je serieus niet inziet dat geen aankopen doen met zon prutelftal wanbeleid is met geld zat...quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zo gaat dat toch? Eerste wedstrijden van het seizoen zijn kut > om aankopen roepen > psv feliciteren met het kampioenschap > frank de boer > kampioenAFCA
Die fysiek van ajax is ech om te janken. Neem voorbeeld Veltman, Boilessen, Serero. Deze waaien als er een beetje wind staat gewoon om. Voetbal is godverdomme ook een contactsport!!
Type stam op veltmans plek.![]()
Volgende wedstrijd
Van Rhijn - Van der Hoorn - Moisander - Riedewald
Klaassen - Viergever - Schone
El Ghazi - Milik - Kishna
SPELERS OPOFFEREN FRANK ANDERS EXIT!![]()
Ik zie dat wel in, heb Serero nooit wat gevonden, hetzelfde met Siggy.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je serieus niet inziet dat geen aankopen doen met zon prutelftal wanbeleid is met geld zat...![]()
Ik.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:23 schreef Smoofie het volgende:
Wie postte dat over blind? We hebben geen geld nodig dus minder voor vangen is niet erg als we sportief er niet op achteruit gaan.
Nee, maar blind zal dit team ook niet ineens met 0-3 laten winnen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Volgende wedstrijd:
----------------------Cillessen-----------
Van Rhijn---Veltman---Moisander---Boilesen
-----------------------Viergever-----------------------
-----------Serero------------------Aankoop
--El Ghazi--------Klaassen------------Kishna---![]()
Maar serero scoorde tegen barca!@#$!#@!@When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Toch nog gelachen vandaagquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
IS GOED MAN BEDANKT VOOR JE BIJDRAGE!![]()
Wat heeft Milik gedaan dat hij totaal geen vertrouwen krijgt?
En Boilesen is echt een verdedigend kalf
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Naja echt sterk was hij niet in de wedstrijden die hij wel speelde.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:28 schreef TheVulture het volgende:
En Boilesen is echt een verdedigend kalfWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Hoessen weg doen en een fucking Oostblokker halen die vervolgens niet speelt
En kan er wsch ook geen kut van van..
Marc Netto ik ben klaar met je!
En Frank met zn late kut wissels.
4x kampioen is leuk maar wanneer gaan we gvd eens goed voetballen?Narf!![]()
Beter dan die houthakker die er nu staatquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Naja echt sterk was hij niet in de wedstrijden die hij wel speelde.![]()
Ajax gaat zeker niet meer een 'echte' vervanger kopen. Misschien een Daley S. maar nergens echt een versterking.
FdB zal niet opnieuw kampioen worden met Ajax en zal Ajax dit jaar verlaten.
Vorig jaar had Ajax in totaliteit 3 verlies partijen, nu al 2.
Geef eens 1 reden waarom het Ajax dit jaar wel gaat lukken?People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.![]()
Sascha Molders is beter dan Milik , dat zegt genoegquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:28 schreef TheVulture het volgende:
En Boilesen is echt een verdedigend kalfRED ONS HENNIEGOD![]()
Sigi wel zekerquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Naja echt sterk was hij niet in de wedstrijden die hij wel speelde.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:26 schreef Syntix het volgende:
Volgende wedstrijd:
Van Rhijn---Veltman---Grote stoere neger---Aankoop
-----------Aankoop------------------Aankoop
--El Ghazi--------Aankoop------------Kishna---Narf!![]()
Dit.quote:
Andere spits en 2 andere gasten op het middenveld.People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.![]()
Don't worry Ajax, Daley Sinkgraven comes to the rescue![]()
![]()
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Opmerkelijk keepers nieuws... gaan ze nou serieus ook vermeer (ik gun het hem wel daar niet van) verkopen?
Ik ga nu aandelen kopen, moet toch haast wel een flinke hoeveelheid dividend worden uitgekeerd binnenkort.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Sinkgraven komt niet, als je wil trollen, doe het dan goed.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:31 schreef TLC het volgende:
Don't worry Ajax, Daley Sinkgraven comes to the rescue![]()
![]()
![]()
Hebben al Mulder en Hahnquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:32 schreef MouzurX het volgende:
Opmerkelijk keepers nieuws... gaan ze nou serieus ook vermeer (ik gun het hem wel daar niet van) verkopen?
Ik ga nu aandelen kopen, moet toch haast wel een flinke hoeveelheid dividend worden uitgekeerd binnenkort.![]()
Ik wil niet trollen, ik wens Ajax altijd veel succes toe, maar ik vind het alleen sneu, zo spelend kun je de CL ook schriftelijk afdoenquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinkgraven komt niet, als je wil trollen, doe het dan goed."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
En geef Zivkovic het vertrouwen zodra hij weer mag ballen... Waarom zou je tussen alle eigen jeugd uitgerekend je net zo jonge aankoop wel voorzichtig brengenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nee want dan hebben ze er opeens wel zin inquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:33 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik wil niet trollen, ik wens Ajax altijd veel succes toe, maar ik vind het alleen sneu, zo spelend kun je de CL ook schriftelijk afdoenhhhhh![]()
Ajax hatersquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:33 schreef SomebodyReal het volgende:
Ajax
Ajax supporters
Frank de Boer![]()
![]()
Met deze troep zie ik het zelfs Frank echt niet doen...quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zo gaat dat toch? Eerste wedstrijden van het seizoen zijn kut > om aankopen roepen > psv feliciteren met het kampioenschap > frank de boer > kampioen![]()
Hallo HMF. Ik ben het met je eens.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Met deze troep zie ik het zelfs Frank echt niet doen...![]()
Slim.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:23 schreef GGMM het volgende:
Niks. Hopen dat De Boer het op de rit krijgt.Zo niet; jammer dan.
.
![]()
In de 91e minuut voelde ik me vrij goed hoor, was overduidelijk dat we nog gingen winnen. Feyenoord speelde alleen even met ze.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu snap ik hoe jij je voelde in de 91e minuut tegen FC Lulhannes.![]()
Het verrast me wel dat je dus blijkbaar toch nog een ervaren middenvelder last minute moet halen, dat had je al een paar maanden kunnen doen, zoals Viergever en Zivkovic ook al tijdig werden gekocht, voor spelers die nu toch blijven
Ik weet hetquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Met deze troep zie ik het zelfs Frank echt niet doen...![]()
![]()
Dat zou wel dom zijnquote:
twitter:Mkrabby twitterde op zondag 31-08-2014 om 16:37:16#Feyenoord is inderdaad bezig met #Vermeer, keeper is al gepolst. reageer retweet
![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op zondag 31-08-2014 om 16:37:16#Feyenoord is inderdaad bezig met #Vermeer, keeper is al gepolst. reageer retweet
![]()
![]()
Teringquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
Zelf je beste speler verkopen op het einde van de transferdeadline, niks fatsoenlijks terughalen terwijl het overduidelijk noodzaak is en dan nog een directe concurrent versterken een paar uur voor de deadline?quote:
Overmars en De Boer moeten echt oprotten nu.![]()
Vermeer naar Feyenoord
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Dat dekken van Boilesen bij de 2-0![]()
.
Overigens moet je Vermeer natuurlijk nooit naar Feyenoord laten gaan.![]()
Haha Vermeer naar Feyenoord en de concurrentie versterken.
Narsingh, Maher en Mokotjo laten schieten.![]()
![]()
Kop op jongens, jullie worden wel kampioen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
VAN GEELquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo HMF. Ik ben het met je eens.![]()
![]()
Even samengevat:
- Contract Siggy verlengen
- Blind verkopen
- 2-0 verliezen bij Groningen
- Vermeer naar feyenoord
- 115 miljoen op de bank, maar niks uitgeven___________!!!!!!!!
![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:41 schreef Syntix het volgende:
Even samengevat:
- Blind verkopen
- Vermeer naar Feyenoord___________!!!!!!!!
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:41 schreef BobW het volgende:
Ik gun Vermeer echt een transfer, maar niet naar Feyenoord.![]()
En waarom niet?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:41 schreef BobW het volgende:
Ik gun Vermeer echt een transfer, maar niet naar Feyenoord.![]()
Echt he wat een kk dagquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:41 schreef Syntix het volgende:
Even samengevat:
- Blind verkopen
- Vermeer naar feyenoord___________!!!!!!!!
![]()
Vermeer gaat voor de spot van eerste doelman bij oranjequote:Op zondag 31 augustus 2014 16:42 schreef BobW het volgende:
Of Vermeer gaat daar een beetje de boel saboterenhhhhh![]()
Zo treurig is het voetbal nu dat het een gebruik is om veel geld te geven om kampioen te worden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:23 schreef Vriezzer het volgende:
Het meest treurige is dat je geeneens veel geld hoeft te investeren voor spelers om in de Eredivisie kampioen mee te worden..![]()
Daarom filosofie van Ajax.
Alhoewel ze daarmee wel door schieten.![]()
Achja, weer een miljoentje erbij toch? Kunnen best wat nieuwe minderjarige Godenzonen voor gehaald wordenIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
twitter:remregterschot twitterde op zondag 31-08-2014 om 16:45:52Vermeer naar #Feyenoord, Boer naar #Ajax. Is een reeële gang van zaken komende uren.#PECZwolle. reageer retweet
![]()
Leuk nu oprottenquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:48 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja kut hahaha MAAR WIJ HEBBEN DE LEEEUW!![]()
Nou daar is onze aankoop jongens, gelukkig maar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:remregterschot twitterde op zondag 31-08-2014 om 16:45:52Vermeer naar #Feyenoord, Boer naar #Ajax. Is een reeële gang van zaken komende uren.#PECZwolle. reageer retweet
#Kampioenen![]()
Wedstrijd met je ogen dicht gekeken blijkbaar?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het geen overdreven drama.
Maar goed, ik zal wel gekke henk zijn.
Oh Vermeer bedoel je![]()
Ik ben geen fan van Vermeer maar je maakt een directe concurrent wel sterkerquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het geen overdreven drama.
Maar goed, ik zal wel gekke henk zijn.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Hoesen is een fantastische spits voor Ajaxquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hoesen is een goeie spits hoor. (bericht van Heeinz).![]()
Hahaha tuurlijk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoesen is een fantastische spits voor AjaxDaarom slaagt hij ook niet bij Groningen.
![]()
snap de logica niet van deze eventuele deal.. Ajax wordt er alleen maar slechter vanquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Dat zullen we helaas nooit meer zienquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:49 schreef Tyron het volgende:
Vermeer
Tijdens het kampioensfeest was hij fucking baas![]()
Inderdaad, bedankt Vermeer voor al die jaren als keeper en nadat Cillessen 1ste keeper was geworden als keeper voor in de beker.quote:When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ja, zo werkt het inderdaadquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hahaha tuurlijk.Daarom slaagt hij ook niet bij Groningen.
![]()
Zonder te zeuren of wat dan ook. Gewoon geaccepteerd dat hij de mindere is en hij stond er wanneer hij er moest staan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Inderdaad, bedankt Vermeer voor al die jaren als keeper en nadat Cillessen 1ste keeper was geworden als keeper voor in de beker.![]()
Dat is toch de bedoeling ?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:49 schreef Gruisman het volgende:
[..]
snap de logica niet van deze eventuele deal.. Ajax wordt er alleen maar slechter vanRED ONS HENNIEGOD![]()
Vermeer is te goed als 2de keeper.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:49 schreef Gruisman het volgende:
[..]
snap de logica niet van deze eventuele deal.. Ajax wordt er alleen maar slechter van
En Feyenoord is geen concurrent want Ajax gaat toch niet voor de titel dit jaar.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Hou jij je mond maar je hebt er weinig verstand van.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:51 schreef Heeinz het volgende:
En dan zal Frank na dit seizoen ook wel weggaan 'omdat hij geen uitdagingen meer ziet'![]()
Hou opquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En morgen krijg je er nog meer aids overheen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Als Frank met dit team nu kampioen kan worden is hij de beste trainer die ooit bestaan heeft.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:51 schreef Heeinz het volgende:
En dan zal Frank na dit seizoen ook wel weggaan 'omdat hij geen uitdagingen meer ziet'![]()
quote:Zo voelen Feyenoorders zich dus ook vaakquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En morgen krijg je er nog meer aids overheen.![]()
![]()
Donder eens opquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:52 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hou jij je mond maar je hebt er weinig verstand van.![]()
Morgen wordt de bankrekening ingezetquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:52 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Als Frank met dit team nu kampioen kan worden is hij de beste trainer die ooit bestaan heeft.![]()
100 miljoen voor Messi.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Morgen wordt de bankrekening ingezet![]()
Om dividend uit te keren aan de aandeelhouders?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Morgen wordt de bankrekening ingezet![]()
Charisteas verkoop je aan Feyenoord. Van Loen verkoop je aan Feyenoord. Prima. Maar bij Vermeer neem je de telefoon gewoon domweg niet op wanneer ze bellen.'Wish I was old and a little sentimental'
Want?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:55 schreef StarGazer het volgende:
Charisteas verkoop je aan Feyenoord. Van Loen verkoop je aan Feyenoord. Bij Vermeer neem je de telefoon domweg niet op wanneer ze bellen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
.twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 31-08-2014 om 16:55:42Keeper #Ajax Kenneth Vermeer 4 jaar naar #Feyenoord. Rotterdammer wilden het stilhouden omdat Erwin Mulder nog moest keepen. reageer retweet
![]()
Omdat Vermeer een van de beste keepers is in Nederland en die verkoop je niet aan je grootste rivaal.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Bron: Nu.nlquote:Kenneth Vermeer vertrekt zeer waarschijnlijk van Ajax naar Feyenoord. Dat liet Ajax-trainer Frank de Boer weten. "Vermeer is zo goed als rond met Feyenoord'', zei De Boer na de nederlaag van Ajax bij FC Groningen (2-0).![]()
Vermeer verkopen en last minute het bedrag voor clasie betalen wat in zijn clausule staat.AFCA
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even een moestuintje aanleggen om daar bergen kots te kunnen kweken.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Vermeer maakt Feyenoord van binnenuit kapot. De held. Doet hij eindelijk wat nuttigs.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Snap niet dat Ajax en Vermeer hiermee akkoord gaan. Je verkoopt een prima keeper aan de concurrent en de grootste rivaal![]()
![]()
Want het Nederlands voetbal zal er maar beter van worden en de CL plek niet verliezen. Dat zou een drama zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Omdat Vermeer een van de beste keepers is in Nederland en die verkoop je niet aan je grootste rivaal.
Feyenoord is alleen van vroeger nog een rivaal, voor de titel al lange tijd niet meer.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Directe concurrent feyenoord?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Vermeer maar je maakt een directe concurrent wel sterkerDie gaan de nacompetitie in.
Dit, dus.![]()
Ik ga zo werken, en als ik terug ben zie ik gewoon dat Ajax 3 topspelers heeft gehaaldAFCA
Ah nu gaat het weer om "het Nederlandse voetbal" . Rot op man, een goede speler/keeper verkoop je niet aan een concurrent. Nu niet, nooit niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Want het Nederlands voetbal zal er maar beter van worden en de CL plek niet verliezen. Dat zou een drama zijn.'Wish I was old and a little sentimental'
Zal een mooie droom worden denk ik. Laat je weten wie Ajax gekocht heeft?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga vannacht dromen dat Ajax morgen nog even stunt op de transfermarkt.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Blijkbaar wel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ah nu gaat het weer om "het Nederlandse voetbal" . Rot op man, een goede speler/keeper verkoop je niet aan een concurrent. Nu niet, nooit niet.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Maduro, De Zeeuw en Platjequote:Op zondag 31 augustus 2014 16:59 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga zo werken, en als ik terug ben zie ik gewoon dat Ajax 3 topspelers heeft gehaald![]()
Ik zal eraan denken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Zal een mooie droom worden denk ik. Laat je weten wie Ajax gekocht heeft?![]()
Erge is nog wel, de eerste twee in hun oude vorm zijn zeker versterkingen voor dit Ajax.quote:AFCA
Morgenavond 24:00.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:01 schreef NaturalScience het volgende:
Hoe laat sluit de transfermarkt precies?![]()
Weinig. Wel een hoop kots.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij nog wat hoop overgehouden?
'Wish I was old and a little sentimental'
Dat doe je gewoon niet.. Je rivaal helpen door hun een goede doelman te geven. Tweede beste doelman van Eredivisie.. Man man man, wat een beleid. Geef hem dan transfervrij aan een Engelse club maar niet dit..![]()
Maar waarom blijven ze zo hardnekkig volhouden dat er geen aankopen hoeven te komen? Is daar een reden voor? Angst voor een financiële puinhoop? Echt, werkelijk.
LB, MCL en Spits zijn hard en hard en hard nodig.![]()
Dat Ajax hem voor 1 miljoen laat gaan is al tot daar aan toe.. Maar zo'n binnenlandse transfer?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Eens, is gewoon waar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:03 schreef Smoofie het volgende:
Loewie had Vermeer wel kunnen gebruiken. Beter dan Gea![]()
Naar de concurrent en rivaal, begrijp ook niet dat een echte ajacied zoals Vermeer dit uberhaupt wil..quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:03 schreef Black-Death het volgende:
Dat Ajax hem voor 1 miljoen laat gaan is al tot daar aan toe.. Maar zo'n binnenlandse transfer?![]()
Kijken of de Feyenoorders hem gaan toejuichen enz.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:03 schreef Black-Death het volgende:
Dat Ajax hem voor 1 miljoen laat gaan is al tot daar aan toe.. Maar zo'n binnenlandse transfer?AFCA
Dan toch niet een echte ajacied he.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:04 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Naar de concurrent en rivaal, begrijp ook niet dat een echte ajacied zoals Vermeer dit uberhaupt wil..![]()
Netto rekent zich al rijkquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar waarom blijven ze zo hardnekkig volhouden dat er geen aankopen hoeven te komen? Is daar een reden voor? Angst voor een financiële puinhoop? Echt, werkelijk.
LB, MCL en Spits zijn hard en hard en hard nodig.RED ONS HENNIEGOD![]()
Valt me van hem tegen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan toch niet een echte ajacied he.![]()
Gewoon veel hoge voorzetten gevenquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon grote wraakactie van Vermeer, die gaat pannen van de dak spelen tegen Ajax![]()
Vermeer wilt gewoon spelen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:04 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Naar de concurrent en rivaal, begrijp ook niet dat een echte ajacied zoals Vermeer dit uberhaupt wil..
En nog een jaar op de bank zou dodelijk zijn geweest voor zijn carrière.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
En de kakkies dan maar brullen Feyenoord hofleverancier blabla dit datquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vermeer straks eerste keeper in Oranje, let maar op.![]()
Ik ga JUICHEN voor vermeer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijken of de Feyenoorders hem gaan toejuichen enz.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ik ben wel de moed verloren voor een goed seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vermeer moet gewoon aan zichzelf denken, dat snap ik wel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:04 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Naar de concurrent en rivaal, begrijp ook niet dat een echte ajacied zoals Vermeer dit uberhaupt wil..Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Bij de spelers leeft die rivaliteit niet. Vroeger wel, maar nu is dat niet meer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Vermeer moet gewoon aan zichzelf denken, dat snap ik wel.![]()
De vraag is: weet mulder het al dat dit zijn laatste wedstrijd als eerste keeper is?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op zondag 31-08-2014 om 17:08:37Deal done: Vermeer naar Feyenoord, 4 jaar #Ajax reageer retweet
![]()
Paardelul is het. En maar geld binnenhalen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Concurrent lekker versterken, goed bezig Marc.Narf!![]()
Vermeerquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:10 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op zondag 31-08-2014 om 17:08:37Deal done: Vermeer naar Feyenoord, 4 jaar #Ajax reageer retweet
Ben al mijn respect voor die gozer verloren.
![]()
Zelfs 250.000 euro mindertwitter:MikeVerweij twitterde op zondag 31-08-2014 om 17:12:58#Feyenoord maakt 750.000 euro over naar #Ajax als Kenneth Vermeer morgen vroeg door de medische keuring komt reageer retweet
.
Wat een fooi.![]()
BEN KK MAD NUquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs 250.000 euro mindertwitter:MikeVerweij twitterde op zondag 31-08-2014 om 17:12:58#Feyenoord maakt 750.000 euro over naar #Ajax als Kenneth Vermeer morgen vroeg door de medische keuring komt reageer retweet
.
Wat een fooi.
tyfus
blind weg
vermeer naar feyenoord
eto's kan oprotten en dan geen plan b
hebben![]()
Wat een onzin trouwens.
1 miljoen voor een top keeper.
18 miljoen voor een "oke" middenvelder.
Als trainer van een middenmotor zou ik het wel weten, al het geld inzetten op een goede keeper halen want die zijn vaak enorm belangrijk terwijl ze niks kosten.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:15 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
BEN KK MAD NU
tyfus
blind weg
vermeer naar feyenoord
eto's kan oprotten en dan geen plan b
hebben![]()
![]()
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Hihaho
Bedankt voor het koopje.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Kunnen ze mooi meteen weer aan Boer uitgevenquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
.
Wat een fooi.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Jep, ook geen verkeerde keeper maar wel minder dan Vermeer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Kunnen ze mooi meteen weer aan Boer uitgeven![]()
je bent echt achterlijk in je kop als je Schöne niet op wilt stellen, wat jij hier neerzet is sowieso een kutopstelling, klaassen er niet in als het aan mij ligt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:26 schreef Syntix het volgende:
Volgende wedstrijd:
Van Rhijn---Veltman---Moisander---Boilesen
-----------Serero------------------Aankoop
--El Ghazi--------Klaassen------------Kishna---![]()
Vorig jaar hadden we als ik het goed heb 4 punten uit deze 4 wedstrijden. We kunnen nog kampioen worden jippie!!!!!!!!!!!!!!![]()
Overmars oprotten. Kom op zeg. Concurrent voor een schijntje zoveel sterker maken. Transferbeleid is om te janken. Gerichte aankopen worden niet gedaan. Ajax wordt gewoon 4e/5e dit seizoen.![]()
Superspits te koop bij Groningen:
Genero Zeefuik - topfit en vreet samen met Kolbeinn de Burger King en KFC leeg.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Wie de fuck ben jij, eiquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:17 schreef Inf44 het volgende:
[..]
je bent echt achterlijk in je kop als je Schöne niet op wilt stellen, wat jij hier neerzet is sowieso een kutopstelling, klaassen er niet in als het aan mij ligt.Beetje zeggen dat Syntix een kutopstelling neerzet
kneus.
Schöne zou in een normaal Ajax-team gewoon een goede 12e man zijn, dus staat ie bij mij niet in de basis.![]()
Blijkbaar niet want ze zeiden daarnet het slechte begin sinds 2005.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:18 schreef Ramboetan het volgende:
Vorig jaar hadden we als ik het goed heb 4 punten uit deze 4 wedstrijden. We kunnen nog kampioen worden jippie!!!!!!!!!!!!!!When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Houd dan je poot stijf en laat Vermeer niet vertrekken.. Je gaat toch niet je rivaal versterken.. Jezus man man..![]()
En Serero wel in de basis?quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij, eiBeetje zeggen dat Syntix een kutopstelling neerzet
kneus.
Schöne zou in een normaal Ajax-team gewoon een goede 12e man zijn, dus staat ie bij mij niet in de basis.![]()
![]()
Concurrent?quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:18 schreef Ooku het volgende:
Overmars oprotten. Kom op zeg. Concurrent voor een schijntje zoveel sterker maken. Transferbeleid is om te janken. Gerichte aankopen worden niet gedaan. Ajax wordt gewoon 4e/5e dit seizoen.
Feyenoord is geen concurrent pipo. Bovendien gunt Ajax het Vermeer gewoon om ergens eerste keeper te zijn. Ze doen het hem niet aan nog een seizoen lang bankzitter te zijn. Er is geen enkele club die meer dan 7.5 ton zou betalen voor Vermeer.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
EEn goede speler kapot laten gaan op de bank vind ik ook erg triest..quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Houd dan je poot stijf en laat Vermeer niet vertrekken.. Je gaat toch niet je rivaal versterken.. Jezus man man..so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Hou inderdaad toch eens op met dat rivaal/concurrent verhaal, je lijkt dan wel een feyenoorder.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Schone is van dit Ajax de beste manquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij, eiBeetje zeggen dat Syntix een kutopstelling neerzet
kneus.
Ook liever niet, maar wie moet er dan rechtshalf? Idealiter zou je gewoon 2 nieuwe half spelers moeten hebben...quote:![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Schone is van dit Ajax de beste man![]()
![]()
Eens.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Schone is van dit Ajax de beste manWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik heb het niet over de eerste vier wedstrijden, maar over dezelfde wedstrijden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want ze zeiden daarnet het slechte begin sinds 2005.![]()
Dit. Vandaag was hij echter niet best.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Schone is van dit Ajax de beste manhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ja, een halfspeler zou fijn zijn, maar die gaat toch niet komen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:21 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ook liever niet, maar wie moet er dan rechtshalf? Idealiter zou je gewoon 2 nieuwe half spelers moeten hebben...
een topspits vind ik nog belangrijker, als je ziet wat er vandaag door siggy gepresteerd is, dat is echt om te janken. een goede middenvelder valt trouwens prima te halen, binnen nederland ook nog wel en dan heb je voor 5/6 miljoen gewoon een veelbelovende goede middenvelder.![]()
EENS!quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Schone is van dit Ajax de beste man![]()
volgens mij gaat Overmars gewoon de Arena kopen binnenkort wat een verstandige investering zou zijnquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:25 schreef wickedmen het volgende:
120 miljoen120 miljoen jalalalalalalallalala
![]()
![]()
![]()
Als je inderdaad niet leest of nadenkt over die bedragen is het wel raar ja.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:16 schreef MouzurX het volgende:
Wat een onzin trouwens.
1 miljoen voor een top keeper.
18 miljoen voor een "oke" middenvelder.
Als trainer van een middenmotor zou ik het wel weten, al het geld inzetten op een goede keeper halen want die zijn vaak enorm belangrijk terwijl ze niks kosten.![]()
als je trouwens nu al begint te janken over dat je de hoop verloren bent in een goed seizoen, en dat alles binnen ons aller ajax maar klote is, sorry hoor dan ben je in mijn ogen gewoon een vuile neppe successupporter.![]()
Ajaxshowtime gr grquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:29 schreef Inf44 het volgende:
als je trouwens nu al begint te janken over dat je de hoop verloren bent in een goed seizoen, en dat alles binnen ons aller ajax maar klote is, sorry hoor dan ben je in mijn ogen gewoon een vuile neppe successupporter.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nahhhhhh hij heeft gelijk en je maakt er altijd dikke winst op.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je inderdaad niet leest of nadenkt over die bedragen is het wel raar ja.
Zeker als je zijn mentaliteit goed in orde krijgt, die zekerheid mist Vermeer wel eens wat voor blunders zorgt.![]()
Hoe kan dit nou 'succes'supporter zijn?quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:29 schreef Inf44 het volgende:
als je trouwens nu al begint te janken over dat je de hoop verloren bent in een goed seizoen, en dat alles binnen ons aller ajax maar klote is, sorry hoor dan ben je in mijn ogen gewoon een vuile neppe successupporter.![]()
![]()
Juist niet. Successupporters die zouden er niet om janken maar gewoon afwachten wie er dit seizoen het beste is.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:29 schreef Inf44 het volgende:
Ik hoop het ook.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij gaat Overmars gewoon de Arena kopen binnenkort wat een verstandige investering zou zijnAFCA
Dat is het nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij gaat Overmars gewoon de Arena kopen binnenkort wat een verstandige investering zou zijn![]()
Die prijs is niet laag omdat keeper goedkoop zijn of Vermeer niet goed is, maar omdat hij eigen jeugd is en ze hem een transfer gunnen. Bewust laag dus, en heeft niets te maken met die 18 miljoen voor Blind. Een goede keeper kost net zo veel als een goede veldspeler. Soms zelfs meer, omdat ze zo lastig te vinden zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nahhhhhh hij heeft gelijk en je maakt er altijd dikke winst op.
Zeker als je zijn mentaliteit goed in orde krijgt, die zekerheid mist Vermeer wel eens wat voor blunders zorgt.![]()
negatief,quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Juist niet. Successupporters die zouden er niet om janken maar gewoon afwachten wie er dit seizoen het beste is.
een successupporter heeft het over "wij" als ze over hun club spreken wanneer het geweldig gaat,
en zit te tieren en te janken over "hun" als het slechter gaat, hun hebben het verneukt vandaag is het dan. diep triest is dat.![]()
Je bent net een wijf man.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:32 schreef Inf44 het volgende:
[..]
negatief,
een successupporter heeft het over "wij" als ze over hun club spreken wanneer het geweldig gaat,
en zit te tieren en te janken over "hun", hun hebben het verneukt vandaag is het dan. diep triest is dat.![]()
twitter:AjaciedenEU twitterde op zondag 31-08-2014 om 17:33:35AFC Ajax uit: #Vermeer, #Poulsen, de Jong, #Blind, #Dijks, #Bojan en #Lukoki. In: Živković, Muric, Milik en Viergever. reageer retweet
Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
twitter:JohanDerkzen twitterde op zondag 31-08-2014 om 17:30:21Wie had dat gedacht: Van op de bank en niks te doen, naar ballen vangen voor het Legioen. #twefey #groaja #Vermeer http://t.co/a9807MxZtd reageer retweet
![]()
Muric is verhuurd, Milik een mongool, Zivkovic te jong en Viergever een voltreffer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:34 schreef Planga het volgende:
twitter:AjaciedenEU twitterde op zondag 31-08-2014 om 17:33:35AFC Ajax uit: #Vermeer, #Poulsen, de Jong, #Blind, #Dijks, #Bojan en #Lukoki. In: Živković, Muric, Milik en Viergever. reageer retweet
![]()
alle grote Europese topclubs hebben zijn baas van hun eigen stadion dus die zullen het wel fout doen iddquote:![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:35 schreef Vermecelli het volgende:
twitter:JohanDerkzen twitterde op zondag 31-08-2014 om 17:30:21Wie had dat gedacht: Van op de bank en niks te doen, naar ballen vangen voor het Legioen. #twefey #groaja #Vermeer http://t.co/a9807MxZtd reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
vergeten ze nog een stuk of 4 jeugdspelersquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:34 schreef Planga het volgende:
![]()
muric ook al weg? waarheen danquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Muric is verhuurd, Milik een mongool, Zivkovic te jong en Viergever een voltreffer.![]()
Na Cillessen gewoon de beste keeper van Nederland.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:40 schreef Maastoren het volgende:
Kan die Vermeer er wat van grote vrienden?![]()
Uitstekende keeper hoor. Niet zo heel sterk in de lucht en kan nog wel eens blunderen, maar heeft betere reflexen dan alle andere keepers in de Eredivisie. Sowieso een upgrade vergeleken met Mulder.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:40 schreef Maastoren het volgende:
Kan die Vermeer er wat van grote vrienden?![]()
onderschat Piet nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Na Cillessen gewoon de beste keeper van Nederland.![]()
Gewoon zielig als je zo doet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:42 schreef Thunder0x het volgende:
Vermeer werd op weg naar de bus al kakkerlak genoemdWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit vind ik een literair mooie tweet.twitter:DB410 twitterde op zondag 31-08-2014 om 16:58:19Wat een klote weekend. De tyfus allemaal. En Vermeer, dat jij mag stikken in je slaap vannacht. Verrader. reageer retweet
twitter:Ventos twitterde op zondag 31-08-2014 om 17:35:58Vermeer de tyfus voor je!!Verrader!! #Vermeer #NepAjacied #Verrader en bestuur van Ajax >>> SCHAAM JE DOOD!!! #JeVijandSterkerMaken #Triest reageer retweet
![]()
![]()
Ajacieden en Feyenoorders verbroederen in één ding: beide zijn niet blij met Vermeer![]()
![]()
zielig en sneu dat soort gasten zijn geen voetballiefhebbersquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:42 schreef Thunder0x het volgende:
Vermeer werd op weg naar de bus al kakkerlak genoemd![]()
En de meeste zijn te dom om te schijten denk ik soms.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
Ajacieden en Feyenoorders verbroederen in één ding: beide zijn niet blij met Vermeer
Maar goed dat heb je met meerdere supportersgroepen zo ook bij mijn cluppie.![]()
en dat is erg?quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:44 schreef Helpmefok het volgende:
Niet eens een miljoen betaald, maar 750k![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
Ajacieden en Feyenoorders verbroederen in één ding: beide zijn niet blij met VermeerGaat hij beide posten in zowel het Ajax als het Feyenoord topic.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:44 schreef Helpmefok het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, wat triest.![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:45 schreef davyleiden het volgende:
Met Overmars komt Ajax niet Ver meer...![]()
![]()
![]()
Hoezo? In beide relevantquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Gaat hij beide posten in zowel het Ajax als het Feyenoord topic.
Haha, wat triest.
Ga jij lekker groningen anaal ontvangen![]()
Wees blij, Feyenoord heeft geen cent te makken en anders zat je nog met Mulder opgescheept. Ajax heeft dat geld toch niet nodig voor een speler waar ze geen cent voor hebben betaald.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:44 schreef Helpmefok het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een boefje ben je soms ook héquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga jij lekker groningen anaal ontvangen![]()
Je ruilt de ene clown voor de andere.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wees blij, Feyenoord heeft geen cent te makken en anders zat je nog met Mulder opgescheept.![]()
Eenschquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:46 schreef Thunder0x het volgende:
Ik dacht dat van geel een prutser was, maar overmars spant de kroon
Succes met Boer“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
wat een gekken, die jongen is te goed voor de bank, Feyenoord is dan wel weer verrassendquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
Ajacieden en Feyenoorders verbroederen in één ding: beide zijn niet blij met Vermeer![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Na Cillessen gewoon de beste keeper van Nederland.Dank. Ben benieuwd. Slechter dan Mulder zal hij niet zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uitstekende keeper hoor. Niet zo heel sterk in de lucht en kan nog wel eens blunderen, maar heeft betere reflexen dan alle andere keepers in de Eredivisie. Sowieso een upgrade vergeleken met Mulder.![]()
Als je er zo over denkt snap ik niet wat je grappig vindt aan dat je club driekwart miljoen verspilt aan een keeper die niet beter is.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je ruilt de ene clown voor de andere.![]()
De wedstrijd niet gezien, was achteraf een goeie keuze denk ik om Liverpool te kijkenquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Boer wordt straks opgepikt blijkbaar.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: