SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gaat het niet om. Je verliest twee keer achter elkaar door een verdediging die toch niet sterkt oogt (was na de bekerfinale al bekend) en voorin speel je vrij aardig, maar veel te veel kansen worden onbenut gelaten, vooral door de aanvallers. Middenvelders van Ajax zijn vaak de topscorer, zoiets kan nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Niet weten dat Ajax heeft gedomineerd vandaag
Kun je nagaan hoe slecht de rest wasquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:18 schreef bianconeri het volgende:
Groningen![]()
Ajax gaat lang seizoen krijgen met dit waardeloos zooitje spelers.
Maar ja hadden ze afgelopen jaren ook en toen werden ze kampioen....
Nee, de NL competitie op waarde ingeschat.quote:
xDquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, ik zat al in Flora& Fauna te zoeken.
xD
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, ik zat al in Flora& Fauna te zoeken.
xD
Het was een knipoog/grap naar het komende commentaar van Frank de Boerquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Je verliest twee keer achter elkaar door een verdediging die toch niet sterkt oogt (was na de bekerfinale al bekend) en voorin speel je vrij aardig, maar veel te veel kansen worden onbenut gelaten, vooral door de aanvallers. Middenvelders van Ajax zijn vaak de topscorer, zoiets kan niet
"Als we geen punten verloren hadden, hadden we het maximale aantal punten"quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:19 schreef VMSDKR het volgende:
Jammer van die uitglijder vorige week, anders gedeeld eerste.
Spelers zijn niet meer hongerigquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ajax wordt herhaling van het PSV seizoen 2008/09
4x op rij kampioen worden en het seizoen daarna hopeloos falen
uh okequote:Op zondag 31 augustus 2014 16:20 schreef VMSDKR het volgende:
[ [url=http://home.planet.nl/~drent260/zwaaivlag.gif]afbeelding[/url] ]
okéquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:20 schreef VMSDKR het volgende:
[ [url=http://home.planet.nl/~drent260/zwaaivlag.gif]afbeelding[/url] ]
MAAR WIJ ZIJN KAMPIOEN KLDFASJLSDFKquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Inb4: frusti joodjes en foto's van kampioensschalen
Klopt jaquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:20 schreef TC03 het volgende:
Ronald, kap eens met dat 'he'. Zoooo irritant.
Ja, volgens mij best vaak gewonnen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar zitten tenminste nog supporters. Heb je psv wel eens uit gezien bij Groningen?
eh swa, had je dan wat he he he he?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:20 schreef TC03 het volgende:
Hij heeft wel een beetje the face of an ajax supporter.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
MAAR WIJ ZIJN KAMPIOEN KLDFASJLSDFK
[ afbeelding ]
Kwalitatief beter maar qua resultaten nog slechterquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:19 schreef Vermecelli het volgende:
Kun je nagaan hoe slecht de rest was
Had dat nou niet gezegd. Nu ga ik erop letten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:20 schreef TC03 het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar zitten tenminste nog supporters. Heb je psv wel eens uit gezien bij Groningen?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het verschil is dat PSV het jaar daarop weinig geld had en Ajax heeft thans 120 miljoen euro te bestedenquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ajax wordt herhaling van het PSV seizoen 2008/09
4x op rij kampioen worden en het seizoen daarna hopeloos falen
Die man rechts, dat is een Feyenoorder, of niet? Zo ziet hij eruit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohja krijgen we dit weer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:20 schreef Vermecelli het volgende:
Mensen die niet weten dat dit een tussenjaartje is
Ja he, t wordt een beetje irritant, he?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:20 schreef TC03 het volgende:
Iets zegt me dat Pelle niet helemaal uit zijn nek stond te kletsen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt ook mensen die constant 'ja' zeggen.. ook zo'n irritant stopwoordjequote:Op zondag 31 augustus 2014 16:20 schreef TC03 het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:21 schreef Slobeend het volgende:
Maar nogmaals, Ajax moet hier van leren.
Of 'zeg maar'quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die constant 'ja' zeggen.. ook zo'n irritant stopwoordje
Nee hij heeft meer een face van een Ajax supporter, dit heb ik me laten vertellen door een boomlange Italiaan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die man rechts, dat is een Feyenoorder, of niet? Zo ziet hij eruit.
Gifjes weer toegestaan?quote:
Groningen had vorig seizoen een goede spits. Zivkovic volgens mij. Ajax had die kunnen kopen als ze een spits nodig ha.....quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:23 schreef TAV74 het volgende:
Oh, het ligt alleen aan de spits. Ja, Groningen heeft die natuurlijk wel
Jullie enige lichtpuntje vorig seizoenquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Gifjes weer toegestaan?
[ afbeelding ]
Groningen heeft nu pas een goede spits.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Groningen had vorig seizoen een goede spits. Zivkovic volgens mij. Ajax had die kunnen kopen als ze een spits nodig ha.....
OH WACHT(!)
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Gifjes weer toegestaan?
[ afbeelding ]
Is het een afknapper als ik nee zeg?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:23 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ken geen Priscilla's en Destiny's
Moet je Mertens en Toornstra eens horen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat een piepstem heeft die Moisander.
Ach, beter dan Toornstra of die Overeemquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat een piepstem heeft die Moisander.
Jan Wuytens dan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Moet je Mertens en Toornstra eens horen.
Godverdommequote:Op zondag 31 augustus 2014 16:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Moisander. Bijna een kerel. Nu nog hormonen spuiten en dan is hij klaar voor een kunstpiemel.
Jij knapt niet snel bij mij afquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is het een afknapper als ik nee zeg?
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 31-08-2014 om 16:11:19Sta je één - nul achter tegen Groningen, breng je Mike van der Hoorn in de ploeg. Leuk man, al dat geld op de bank. reageer retweet
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Goeden spits voor Ajax die De Leeuw
Mertens is 1.50 mtr die stem past hem.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Moet je Mertens en Toornstra eens horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |