SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
De eerste twee wedstrijden heb ik in het stadion gezien en toen wonnen we, misschien moet ik daar maar zitten, want anders resulteert het vaak in puntverliesquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kijk je nog wel naar Ajax? Je bent wel erg aanwezig hier
14 wedstrijden jupiler league, 0 goals.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gemiddelde van 2 doelpunten per wedstrijd
Dat kwam er dan nog bij. Kun je nagaan hoe goed ze waren.quote:
Nee, hij is al lelijk genoeg.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kan die zwaaivlag nog onduidelijker?
Beter kap je met deze leugens en propaganda.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
14 wedstrijden jupiler league, 0 goals.
5 wedstrijden eredivisie. Toevallgi 2 goals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netto'o*quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Ajax 1-0 achter.. met dank aan Marc Netto
Ben je 11?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:59 schreef Caland het volgende:
Kluivert mag ik oversteken
Ja of nee
Word ik dan ook doodgereden
Ja of nee
Fischer zien we pas na de winterstop weer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Is Visser nog steeds geblesseerd trouwens? Was toch ook zo'n topper?
Ja ik vind het ook maar matig. Maar goed, liever dan dat afhankelijk zijn van een filantroop als Pim Blokland of een Gemeente Eindhoven die je club overeind moet houdenquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Ajax 1-0 achter.. met dank aan Marc Netto
Alle vier.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax krijgt alle hoeken van het stadion te zien.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Zonder Schone is Ajax niks, dat heb ik altijd al gezegd.
Dat voorspelde ik al vooraf.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:01 schreef GGMM het volgende:
Boilesen wordt helemaal dolgedraaid door Antonia.
Dat is onzin volgens @Mikeverweijquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:01 schreef danos het volgende:
Kluivert gaat misschien hoofdkootsj worden bij Ross County.
Blind.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:01 schreef tompsv18 het volgende:
Wie is de tweede linksback bij Ajax eigenlijk?
Het is bij Ajax langzamerhand traditie dat topspelers altijd zeer lang geblesseerd raken en dan zeventien keer slechter terug komen. Dat geldt ook voor Boerrigter, Siem de Jong, Boilesen en Bojan...oh nee wacht, Bojan was altijd al slechtquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Is Visser nog steeds geblesseerd trouwens? Was toch ook zo'n topper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |