Dit is nog maar het begin.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is dit Johannes wraak voor het GGMM-incident?
Niemand lacht.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Maar zo'n jongen als Zeefuik bengt altijd wel wat meer gewicht in de schaal. Dat de tegenstander denkt: Hier moeten we wel voor oppassen, waardoor ze meer fouten gaan maken.
Ajax degradeert?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is nog maar het begin.
Jep. Maar in Zwolle, PSV heeft het op een of andere manier thuis veel lastiger tegen PEC de afgelopen jaren.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Na de interlandperiode is het toch meteen PEC - PSV? Nummers 2 en 1 tegen elkaar
Ajax =/= Eredivisiequote:Op zondag 31 augustus 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Het liefst beschouw ik de Eredivisie 14/15 als een FM-game. Spatiebalkje indrukken en raggen maar. Dit is gewoon een kwelling. Ik word er verdrietig van.
Okequote:Op zondag 31 augustus 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Het liefst beschouw ik de Eredivisie 14/15 als een FM-game. Spatiebalkje indrukken en raggen maar. Dit is gewoon een kwelling. Ik word er verdrietig van.
Klopt ja, kan een mooie wedstrijd wordenquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jep. Maar in Zwolle, PSV heeft het op een of andere manier thuis veel lastiger tegen PEC de afgelopen jaren.
Poeh ja, medelijden man. Ajacieden hebben het maar zwaar zeg.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan ook nog PSV kampioenquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zou zo gelukkig zijn dat niks me ooit meer gelukkig kon maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |