SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Wat heb je aan die reserve? Ajax denkt als een bedrijf, niet als een voetbalclub.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het maakt inderdaad niet veel uit zolang je de beste van Nederland bent en een enorme reserve hebt.
Nee ik verlang echt weer enorm terug naar de tijd van Jol en Van den Boogquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe veel ze ook verkopen ze eindigen alsnog boven Feyenoord.
Kan je zelf niet bedenken wat je aan een vermogen van 115 miljoen hebt?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat heb je aan die reserve? Ajax denkt als een bedrijf, niet als een voetbalclub.
Ik denk dat het voor zowel Ajax als de hele Eredivisie goed is als ze een keer bij lange na geen kampioen worden dit seizoen.
Nee joh, gekkie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:25 schreef Tchock het volgende:
Ik denk dat het voor zowel Ajax als de hele Eredivisie goed is als ze een keer bij lange na geen kampioen worden dit seizoen.
In sportief opzicht niet nee. Althans, ze doen er geen fuck mee. Sparen tot je Ajax van de beurs kunt halen of je stadion kunt kopen ja.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan je zelf niet bedenken wat je aan een vermogen van 115 miljoen hebt?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:26 schreef Mani89 het volgende:
Ajax denkt als een bedrijf, niet als een voetbalclub.
Onder Jol was het voetbal tenminste nog wel om aan te zien.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee ik verlang echt weer enorm terug naar de tijd van Jol en Van den Boog
GOALbeinn sigTORssonquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Haters die anti-Sigthorsson zijn zijn gewoon jaloers.
o geluid niet aan staan luister muziekjequote:Op zondag 31 augustus 2014 15:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat zei haisselbank zojuist? Kon het even niet volgen.
Ik zit even in een bar, dus ik ook niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o geluid niet aan staan luister muziekje
Wat een kutleven heb je dan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:25 schreef PowerLoungen het volgende:
MIJN HELE LEVE LANG SPRING IK VOOR AJAKS AMSTERDAM
quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een kutleven heb je dan.
Krijg je best vermoeide benen vanquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd. Juist dat vervelende simplistische om al je geld neer te tellen voor de 3 beste aanvallers van de eredivisie (suarez, el hamdaoui en sulejmani) om dan alsnog geen kampioen te worden en in geldproblemen te komen was wat erger.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat heb je aan die reserve? Ajax denkt als een bedrijf, niet als een voetbalclub.
OEHquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
TIFOSI AMSTERDAM
IS VOOR NIEMAND BANG
OVERAL TE ZIEN
BOYS VAK410
quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
TIFOSI AMSTERDAM
IS VOOR NIEMAND BANG
OVERAL TE ZIEN
BOYS VAK410
Is dat serieus een lied?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
TIFOSI AMSTERDAM
IS VOOR NIEMAND BANG
OVERAL TE ZIEN
BOYS VAK410
Ligt het aan mij of slaat dit helemaal nergens op?quote:Virgil van Dijk ontbreekt zondag in de wedstrijdselectie van Celtic, dat uit tegen Dundee speelt. Dat voedt de speculaties over een transfer van de Nederlandse verdediger. 'Hij is er vandaag niet, omdat er veel geruchten zijn over zijn toekomst. Bovendien is zijn vriendin zwanger', verklaarde trainer Ronny Deila bij de BBC. 'Maar hij blijft hier en dat is het belangrijkste. Hij is een sleutelspeler voor ons.'
BEIDE ZWARTquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Lamprou en Serero?
Kunnen niet keepen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Lamprou en Serero?
Aandoenlijk.quote:
quote:
quote:Geen dag gaat mij voorbij
Zonder me vrienden aan me zij
Dan zingen wij vanuit ons hart
Dit lied dat doen we extra hard
VAK410 in vuur en vlam
We zijn de boys uit Amsterdam
Ajacied tot in den dood
En wie niet springt die is geen jood
quote:Dit is de club waar ik zo trots op ben
De club waar ik zoveel van houd
Waar je ook gaat ik volg je overal
Ja, ik blijf je altijd trouw
Ohohohooooh ohohohoooh wij zijn Ajax Amsterdam
Ohohohooooh ohohohoooh wij zijn Ajax Amsterdam
quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Boilesen lette niet opquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat deed Botteghin zo vrij voor de goal.
Bottegodquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:34 schreef Slobeend het volgende:
BotteghinMoet naar Feyenoord, zeg ik al een jaar.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:34 schreef Grifte het volgende:
Laat ons weer eens juichen
FC FC Groningen
Jammer voor de ajacieden. xdquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Teletekst is nog steeds niet bijgewerkt..
Ik had wel het gevoel dat ik Botteghin zag fluisteren: "deze is voor Johannes"quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:36 schreef Buitendam het volgende:
De wraak van johannes op gaygaymm is mierzoet.
En de Mac en de FEBOquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
Met Zeefuik heeft de Burger King bij de A'dam Arena ook weer extra inkomsten. Ik zeg doen!
Waar en waarom verdommequote:Op zondag 31 augustus 2014 15:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hahahaha, allemaal juichende mensen in Enschede.
Syntix is een teringdebiel.quote:
Gras is groen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Syntix is een teringdebiel.
Stinho
Ik zou het niet weten, wij hebben momenteel niks te juichen hierquote:
Dat zeg jij nou wel, maar dat was ook zo.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had wel het gevoel dat ik Botteghin zag fluisteren: "deze is voor Johannes"
Dit is nog maar het begin.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is dit Johannes wraak voor het GGMM-incident?
Niemand lacht.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Maar zo'n jongen als Zeefuik bengt altijd wel wat meer gewicht in de schaal. Dat de tegenstander denkt: Hier moeten we wel voor oppassen, waardoor ze meer fouten gaan maken.
Ajax degradeert?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is nog maar het begin.
Jep. Maar in Zwolle, PSV heeft het op een of andere manier thuis veel lastiger tegen PEC de afgelopen jaren.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Na de interlandperiode is het toch meteen PEC - PSV? Nummers 2 en 1 tegen elkaar
Ajax =/= Eredivisiequote:Op zondag 31 augustus 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Het liefst beschouw ik de Eredivisie 14/15 als een FM-game. Spatiebalkje indrukken en raggen maar. Dit is gewoon een kwelling. Ik word er verdrietig van.
Okequote:Op zondag 31 augustus 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Het liefst beschouw ik de Eredivisie 14/15 als een FM-game. Spatiebalkje indrukken en raggen maar. Dit is gewoon een kwelling. Ik word er verdrietig van.
Klopt ja, kan een mooie wedstrijd wordenquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jep. Maar in Zwolle, PSV heeft het op een of andere manier thuis veel lastiger tegen PEC de afgelopen jaren.
Poeh ja, medelijden man. Ajacieden hebben het maar zwaar zeg.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan ook nog PSV kampioenquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zou zo gelukkig zijn dat niks me ooit meer gelukkig kon maken.
Hey, wij zitten al 3 jaar naar aidsvoetbal te kijken maar doordat we iedere keer kampioen worden verandert er niks. Jullie hebben nu eindelijk een keer een leuke selectie bij elkaar gekocht.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Poeh ja, medelijden man. Ajacieden hebben het maar zwaar zeg.
Week later zitten ze allemaal bij AZquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alles, alles kan een mens gelukkig maken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk dat Feyenoord en PSV er dan een boel fans bij krijgenquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er zou gebeuren bij die club als ze zouden degraderen.
Want?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Denk dat Feyenoord en PSV er dan een boel fans bij krijgen
Dan komt er echt helemaal niemand meer naar de ArenA.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er zou gebeuren bij die club als ze zouden degraderen.
Liever winnen met aidsvoetbal dan weer gelijkspelen met aidsvoetbal.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hey, wij zitten al 3 jaar naar aidsvoetbal te kijken maar doordat we iedere keer kampioen worden verandert er niks. Jullie hebben nu eindelijk een keer een leuke selectie bij elkaar gekocht.
AZ en AFCquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Denk dat Feyenoord en PSV er dan een boel fans bij krijgen
Kan je net zo goed je wedstrijden spelen op de Toekomst.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan komt er echt helemaal niemand meer naar de ArenA.
aRENa.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan komt er echt helemaal niemand meer naar de ArenA.
Omdat Ajax dan vaak heeft verlorenquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Week later zitten ze allemaal bij AZ
Liever geen aidsvoetbal #justsayingquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Liever winnen met aidsvoetbal dan weer gelijkspelen met aidsvoetbal.
Groot deel van de fans van Ajax zijn successupporters. En dat bedoel ik niet negatief, maar Feyenoord en PSV hebben echt niet zo veel aanhang buiten de Randstad als Ajax.quote:
Zometeen weer gelijk tegen Fey of gaan we flink de boot in?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Liever winnen met aidsvoetbal dan weer gelijkspelen met aidsvoetbal.
Dan moeten ze sowieso niet voor Feyenoord wordenquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Omdat Ajax dan vaak heeft verloren
Ødegaard (15) jongste Noorse international ooitquote:Vermeer, Veltman, Van Rhijn, Klaassen, Riedewald, Blind, Tete, Denswil, Ligeon, Leeuwenburgh, Menig, Acolatse, Becker, Hasnaoui, Gravenberch.... Moet ik nog even doorgaan?
ja maar dat duurt dan 3 uur en nog paar min vanaf amsterdamquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM GRONINGEN VOETBALHOOFDSTAD
Klopt, maar als je toch een keuze moet maken tussen die 2 is de keuze makkelijk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Liever geen aidsvoetbal #justsaying
Heb ik dat gezegd? Ik bedoel: briljant.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mensen zijn gelukkig van nature, natuurlijk - Johannes Vermeer, 2013
Wacht, wat?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Feyenoord kampioen 2014/15.
Stoeltje gereserveerd op Coolsingel.
Feyenoord EL winnaar 2014/15
Ook daar een stoeltje gereserveerd in Warszawa.
FEYENOORD
Gelijkspel soberso.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zometeen weer gelijk tegen Fey of gaan we flink de boot in?
Ik zeg 0-3 hattrick Immers.
Eindhoven ligt dan ook niet in de randstad.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Groot deel van de fans van Ajax zijn successupporters. En dat bedoel ik niet negatief, maar Feyenoord en PSV hebben echt niet zo veel aanhang buiten de Randstad als Ajax.
Ik heb het boek 'Uitspraken van Johannes" altijd bij de hand (Woordgrapje)quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd? Ik bedoel: briljant.
Gelijkspel wellicht, want Twente kan alleen maar gelijk spelen dit seizoenquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Groot deel van de fans van Ajax zijn successupporters. En dat bedoel ik niet negatief, maar Feyenoord en PSV hebben echt niet zo veel aanhang buiten de Randstad als Ajax.
Als ik Feijenoord's opstelling zie wel jaquote:
Ik verwacht vuurwerk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kan alle kanten op, over die wedstrijd is dus echt niks zinnigs te zeggen
Touché.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindhoven ligt dan ook niet in de randstad.
Omdat ze 1 wedstrijd slecht spelen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:46 schreef Mani89 het volgende:
Ben helemaal klaar met dat kut Ajax, als ze zo door blijven spelen supporter ik wel voor AZ ofzo.
Typisch kenmerk van een Ajax supporter.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:46 schreef Mani89 het volgende:
Ben helemaal klaar met dat kut Ajax, als ze zo door blijven spelen supporter ik wel voor AZ ofzo.
Maar ADO wint van Groningen, en Cambuur van ADO. -> Cambuur kampioen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:47 schreef Buitendam het volgende:
Die overwinning van psv is in ineens weinig waard als zelfs Groningen wint van ajax
Die overwinning is sowieso 3 punten waard. Die heb je straks nodig om zo hoog mogelijk te eindigen. Bij voorkeur op plek 1.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:47 schreef Buitendam het volgende:
Die overwinning van psv is in ineens weinig waard als zelfs Groningen wint van ajax
Intellectueel is na hele leven Feyenoordsupporter geweest te zijn, nu supporter af. Dus ja, elke club heeft er wel een aantal die zo zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:48 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Typisch kenmerk van een Ajax supporter.
Zolang het ajax punten kost, who cares.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:47 schreef Buitendam het volgende:
Lekker aan het recyclen?quote:
Depay zal het vooral in de EL moeten laten zijn, wil zijn waarde stijgenquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:49 schreef hafcfan het volgende:
Psv dit jaar kampioen. Depay weer 10 mil meer waard.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zolang het ajax punten kost, who cares.
Dankje. Als Feyenoord wint gaat het dak eraf vanmiddag.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Haha, dit is een grapje met referentie aan de vuurwerkramp he? Heel clever gevonden
PEC wint van Ajax.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Groningen wint van Ajax. ADO wint van Groningen. Cambuur wint van ADO.
Cambuur >> Ajax.
Welk dak?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dankje. Als Feyenoord wint gaat het dak eraf vanmiddag.
Geen spits = geen winst.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dankje. Als Feyenoord wint gaat het dak eraf vanmiddag.
Heb je het niet voorbij zien komen in de haven...quote:
Misschien blijft hij wel bij PSV als ze CL spelenquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Depay zal het vooral in de EL moeten laten zijn, wil zijn waarde stijgen
Nee man, sowieso top 3.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb gevoel dat Ajax dit seizoen weleens 10e kan worden..
Hij moet nog even oefenen om naar de goede kleur te spelenquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tijd voor Sana, die kan met zijn kapsel nog wel voor een verrassing zorgen
Sparta Praag wint van PEC.quote:
Niemand lacht.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sparta Praag wint van PEC.
Sparta Praag >> Ajax.
Jablonec is nu 5 minuten bezig tegen Praag en het staat 0-0.
Jablonec = Sparta Praag
Ajax heeft met de winterstop enkele jaren geleden nog 13 punten achter gestaan op de nummer 1 en werd kampioen met 6 punten meer dan de nummer 2 (terwijl 4 basisspelers structureel geblesseerd waren destijds)quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb gevoel dat Ajax dit seizoen weleens 10e kan worden..
Hilarischquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Feyenoord tegen Twente is altijd winst voor Feyenoord! Burn, haha. (Omdat Twente altijd spelers van Feyenoord koopt.)
Ik hoop op 68 virussen in je stream.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Feyenoord tegen Twente is altijd winst voor Feyenoord! Burn, haha. (Omdat Twente altijd spelers van Feyenoord koopt.)
Nou zegquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik hoop op 68 virussen in je stream.
Alleen verloor de nummer 1 na de winterstop erg veel punten. Zoiets zal niet altijd gebeuren.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax heeft met de winterstop enkele jaren geleden nog 13 punten achter gestaan op de nummer 1 en werd kampioen met 6 punten meer dan de nummer 2 (terwijl 4 basisspelers structureel geblesseerd waren destijds)
Uh, oké.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat kan niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:53 schreef hafcfan het volgende:
Ik ruik kansen voor Heracles over 2 weken.
too soon...quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:53 schreef danos het volgende:
Bergkamp kijkt alsof die met het vliegtuig naar huis moet!
Haha ja en dat Kluivert dan vliegt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:53 schreef danos het volgende:
Bergkamp kijkt alsof die met het vliegtuig naar huis moet!
Het is 5-6 jaar op rij gebleken dat er steeds clubs zijn die na de winterstop instorten terwijl ze voor de winterstop ruim op titelkoers warenquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:53 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Alleen verloor de nummer 1 na de winterstop erg veel punten. Zoiets zal niet altijd gebeuren.
Wat een extra bewijs is dat ze het van de zwakheid van de concurrenten moeten hebben. Of is het de verdienste van ajax dat die zoveel punten laten liggen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax heeft met de winterstop enkele jaren geleden nog 13 punten achter gestaan op de nummer 1 en werd kampioen met 6 punten meer dan de nummer 2 (terwijl 4 basisspelers structureel geblesseerd waren destijds)
Haha, dat was echt lachen gisteren. Nu heb ik helaas betaald voor Fox. Jokes on me, denk ik.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik hoop op 68 virussen in je stream.
Ajax is wel de makkelijkste tegenstander voor ons volgens de ranglijst. Exelsior, Cambuur, Az, en Groningen waren zwaarder.quote:
Dat niveau bereik je al me 2 matige 'je moeder' grappen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Thanks, ik ben nog geen Caland maar een Dj Davy denk ik al wel
quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha ja en dat Kluivert dan vliegt.
Bij het kampioenschap is het altijd de vraag: Is de kampioen nou zo goed, of de rest nou zo slecht.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat een extra bewijs is dat ze het van de zwakheid van de concurrenten moeten hebben. Of is het de verdienste van ajax dat die zoveel punten laten liggen?
Ja, dat wel maar goed, je moet onderaan de ladder beginnen zegt Johannes altijd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat niveau bereik je al me 2 matige 'je moeder' grappen.
Bedankt Hans voor dit verhelderende verhaal.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bij het kampioenschap is het altijd de vraag: Is de kampioen nou zo goed, of de rest nou zo slecht.
Het antwoord zal altijd in het midden liggen, maar het is ook totaal niet relevant. Want als je kampioen bent van je competitie, ben je over 34 wedstrijden dus gewoon de beste en daar gaat het om
quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:50 schreef Groby het volgende:
[..]
Ajax wint van Barcelona, PEC > Barcelona
Ook al zo'n topexponent van de huidige Ajax jeugdopleiding. Prachtigquote:
Tering.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bij het kampioenschap is het altijd de vraag: Is de kampioen nou zo goed, of de rest nou zo slecht.
Het antwoord zal altijd in het midden liggen, maar het is ook totaal niet relevant. Want als je kampioen bent van je competitie, ben je over 34 wedstrijden dus gewoon de beste en daar gaat het om
Gemiddelde van 2 doelpunten per wedstrijdquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zeefuik is al naar de Ikea voor een portie köttbullar.
[..]
Ook al zo'n topexponent van de huidige Ajax jeugdopleiding. Prachtig
Ik begrijp dat het je pijn doet dat jouw club al 15 jaar niet meer de beste is, maar goed dat hebben ze vooral aan zichzelf te dankenquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt Hans voor dit verhelderende verhaal.
doe gvd eens rustig joh gekquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Boilesen SJOK GODVERDOMME NIET, RENNEN BOERENTRIEN
Kijk je nog wel naar Ajax? Je bent wel erg aanwezig hierquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het je pijn doet dat jouw club al 15 jaar niet meer de beste is, maar goed dat hebben ze vooral aan zichzelf te danken
Dat is meer een taalkundige discussie. De minst slechte is hier beter op zijn plaats.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Grootste talent sinds Boccara.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gemiddelde van 2 doelpunten per wedstrijd
De pijp is leegquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Boilesen SJOK GODVERDOMME NIET, RENNEN BOERENTRIEN
Die waren ook het minst slecht.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is meer een taalkundige discussie. De minst slechte is hier beter op zijn plaats.
Bayern München in de Bundesliga vorig jaar, dan praat je over de beste.
De minst slechte is de beste.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is meer een taalkundige discussie. De minst slechte is hier beter op zijn plaats.
Bayern München in de Bundesliga vorig jaar, dan praat je over de beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |