Ach, een langere afstand draagt wel weer bij aan de voorpret, als hij eenmaal is gearriveerd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:39 schreef Samzz het volgende:
Ik ben daar wel wat makkelijker in, ja. Tenminste, dat was ik. Nu niet meer zo, maar dat is puur omdat ik nu wel weer eens een relatie wil.
En ik heb een fuckbuddy. Dat helpt ook. Soort van. Want hij woont niet in de buurt.
Dat klopt. Elkaar opgeilen zijn we wel goed in.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, een langere afstand draagt wel weer bij aan de voorpret, als hij eenmaal is gearriveerd.
Ik zie de woordspeling.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, een langere afstand draagt wel weer bij aan de voorpret, als hij eenmaal is gearriveerd.
Twee handen op een clitoris wij.quote:
Ik had niet anders van je verwacht.quote:
Met de prijs van pepers in de supermarkt zou het achterlijk duur zijn. Maar op de markt lag er een grote bak pepers voor maar één euro. Denk dat ik er ongeveer 2 potten sambal uit haal. Dus dan is het waarschijnlijk iets goedkoper.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Hoe zijn de kosten in vergelijking met een gewoon potje sambal uit de supermarkt?
Mijn hoofd zeg dat dat niet verstandig is, en dan werkt de rest niet mee.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat maakt dat jij nu niet kan doen waar/wie/wat je zin in hebt?
Een fuckbuddy kun je toch gewoon eerst een beetje beter leren kennen voor je het bed induikt?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:50 schreef Yvie_lu het volgende:
Mijn hoofd zeg dat dat niet verstandig is, en dan werkt de rest niet mee.
Geen idee hoe dat komt, maar ik moet eerst iemand leren kennen.
Heb echt geprobeerd om daar makkelijker in te zijn, maar helaas heeft dat tot nu toe nog niet gewerkt.
Geloof niet in god, trouwen en al die crap, dus dat kan het ook niet zijn.
En rationeel klinkt een fuckbuddy ideaal, maar om een of andere manier werkt het bij mij gewoon niet zo.
Nee, want dan wordt het een relatie hahaquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een fuckbuddy kun je toch gewoon eerst een beetje beter leren kennen voor je het bed induikt?
Bovendien is het aardig vermaak om je de hele tijd met je handjes te zien wapperen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met de prijs van pepers in de supermarkt zou het achterlijk duur zijn. Maar op de markt lag er een grote bak pepers voor maar één euro. Denk dat ik er ongeveer 2 potten sambal uit haal. Dus dan is het waarschijnlijk iets goedkoper.
... en je houdt van lekker gek doen, maar af en toe met een rosétje op de bank af en toe vind je ook leuk?quote:
Nou eerder omgekeerd, ik kwam om in relaties die hij wil en hij heeft gewoon casual sex, wat ik niet kan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:53 schreef twi het volgende:
Je lijkt wel een vrouwelijke Faxie, Yvie_lu
Hmm, dat haalt de lol wel een beetje weg.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met de prijs van pepers in de supermarkt zou het achterlijk duur zijn. Maar op de markt lag er een grote bak pepers voor maar één euro. Denk dat ik er ongeveer 2 potten sambal uit haal. Dus dan is het waarschijnlijk iets goedkoper.
Euh... Geen traditionele relatie. Een neuk-relatiequote:Op zondag 31 augustus 2014 14:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, want dan wordt het een relatie haha
Ja, maar dat werkt dan dus bij mij niet..quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Geen traditionele relatie. Een neuk-relatie.
Simpeler dan dat valt het niet te maken nee.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:54 schreef Samzz het volgende:
Euh... Geen traditionele relatie. Een neuk-relatie.
Ik kan fijn kletsen met m'n fuckbuddy en samen een filmpje kijken en een wijntje drinken gaat ook prima. Maar daarna volgt gewoon wel ketsen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Simpeler dan dat valt het niet te maken nee.
Je gaat wel met ze naar bed? Dat is meestal het hoofdbestanddeel van fuckbuddies zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, maar dat werkt dan dus bij mij niet..
geen idee wat daar fout gaat.
Klinkt als een prima fuckbuddy.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:56 schreef Samzz het volgende:
Ik kan fijn kletsen met m'n fuckbuddy en samen een filmpje kijken en een wijntje drinken gaat ook prima. Maar daarna volgt gewoon wel ketsen.
En we willen beide geen relatie met elkaar, dat scheelt ook enorm, natuurlijk.
Nou tijdens het elkaar een beetje leren kennen process gaat het altijd al mis, daarna is het dan toch wel weer heel gezellig, en voila, een relatie...quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:56 schreef twi het volgende:
[..]
Je gaat wel met ze naar bed? Dat is meestal het hoofdbestanddeel van fuckbuddies zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |