SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Leeuw zou zo'n pass wel kunnen geven. Maar jullie trainer snapt er helemaal niks van.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Antonia nou gewoon een goede pass geeft aan Nickgod staat het 1-0.
Welk zwakbegaafd figuur heeft deze tekst toegevoegd aan de OP?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
HUP PISVEEEEEEEE DE HOMOS VAN VITES
Ik weet het ook niet, Guuske. Gelijk even verwijderen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Welk zwakbegaafd figuur heeft deze tekst toegevoegd aan de OP?
Stijn is een beetje frustiequote:Op zondag 31 augustus 2014 14:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Welk zwakbegaafd figuur heeft deze tekst toegevoegd aan de OP?
Vul dan in de spoiler ook even uitslagen aan wil je?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, Guuske. Gelijk even verwijderen.
Nee, stond er vorige topic ook al zag ik net.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Stijn is een beetje frustie
Erwin vd Looi is inderdaad geen god.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De Leeuw zou zo'n pass wel kunnen geven. Maar jullie trainer snapt er helemaal niks van.
Done.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vul dan in de spoiler ook even uitslagen aan wil je?
Winst maken boeit me niet zo. Als je een paar jaar een goede eerste keeper hebt voor 4 miljoen is dat prima.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
4 miljoen blijft veel geld zeker als je hem 2 jaar niet gebruikt.. maar het is een prima keeper, alleen winst maken op keepers is vaak lastig.
Ik ben niet frustie, Hans.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Stijn is een beetje frustie
dat het logo nog niet is aangepastquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, stond er vorige topic ook al zag ik net.
Kan je nagaan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, stond er vorige topic ook al zag ik net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
Siggy al iets goeds gedaan?bijna geblesseerd geraaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lucgodquote:
Ik denk wel dat Feyenoord wint, want Twente is achterin lek en kan voorin geen bal afmaken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beiden een intens treurige verdediging, altijd leuk.
Voor de fervente Eredivisievolger is dit een super sunday. Allemaal genotswedstrijden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat Fox dit nog geen Super Sunday heeft verklaard
Castaignos vs Te Vredequote:Op zondag 31 augustus 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beiden een intens treurige verdediging, altijd leuk.
Eerst de TOPPER van het weekend: PSV - Vitessequote:Op zondag 31 augustus 2014 14:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mokotjo maakt er drie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daar blijf je voor thuis.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Castaignos vs Te Vrede
wat een clash
Die is gek.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Durf ik eigenlijk niet, maar bij de toto heb ik een overwinning voor Twente voorspeld.
Dat doen ze toch met iedere zondag?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gaat er altijd uit in minuut 80 ofzo.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ziyech de winnende in de blessuretijd.
Jep.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:49 schreef Vermecelli het volgende:
Moesten we vorig seizoen ook niet tegen Groningen de eerste wedstrijd nadat we Eriksen hadden verkocht?
Fysiek is het geen Mike Tyso. Uithoudingsvermogen is niet zo best bij 'm.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gaat er altijd uit in minuut 80 ofzo.
Nickinhoquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:50 schreef ajacied4lf het volgende:
'Nickgod', je zou hem maar in je team hebben.
Gijp zei twee jaar geleden nog dat het bij Mertens aan zijn balletjes zou kietelen, zo lang is dat gras.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als het gras een keer niet gemaaid is struikelt Serero.
Is beter dan die gastjes van nu met gladde reclamestemquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:52 schreef alors het volgende:
Theo Reitsma, dit kan toch niet meer jongens. Ik schakel zo wel naar Sperz - Liverpool.
Liverpool speelt goed.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:52 schreef alors het volgende:
Theo Reitsma, dit kan toch niet meer jongens. Ik schakel zo wel naar Sperz - Liverpool.
Beter dan Arno.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:52 schreef alors het volgende:
Nou, ieder zijn meuk. Ik zou er niet voor betalen iig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is beter dan die gastjes van nu met gladde reclamestem
mijn stream doet het niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:54 schreef Tchock het volgende:
Alsof ze bij NAC allemaal xtc op hebben, ze kunnen niet van PEC-spelers afblijven
Dit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:55 schreef Scorpie het volgende:
Viergever is trouwens een prima aankoop van Ajax.
Inderdaad. Speelt constant en heel erg goed.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:55 schreef Scorpie het volgende:
Dit inderdaad. Als middenvelder een zeer nuttige kracht maar nooit in de verdedigende linie opstellen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:55 schreef Scorpie het volgende:
Nu al serero voorbij.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:55 schreef Scorpie het volgende:
Die begint ook altijd met een rush waar hij zelf geen idee van heeft waar naar toe. Beetje Rommedahl die tegen de boarding aan loopt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon morgen nog even een linksbackje halen aub.
Boilesen is na 70 minuten alweer helemaal kapot omdat hij nutteloos aanvalt.
Ik zeg beter , maar die ouwe kan ermee stoppen wat mij betreftquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:54 schreef alors het volgende:
[..]
Nou, ieder zijn meuk. Ik zou er niet voor betalen iig.
Blind.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand nog een goede linksback gespot de afgelopen weken?
Blind.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Grappig dat in zijn hypejaar juist onbegrijpelijk Moisander werd gekocht en dat dit goed uitpakte en juist nu Viergever geen reet meer er van kon, hij alsnog werd gehaald en het opnieuw goed uitpaktquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:55 schreef Scorpie het volgende:
Evra mocht weg.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Tamataquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Hetzelfde met Schone toch, verwachte ook niemand echt veel van.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Grappig dat in zijn hypejaar juist onbegrijpelijk Moisander werd gekocht en dat dit goed uitpakte en juist nu Viergever geen reet meer er van kon, hij alsnog werd gehaald en het opnieuw goed uitpakt
Beide ook op andere posities dan waar ze eerst speelden.
Ajax
KNJBquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dik geel voor Klaassen. Ajax weer gematst.
Vooral gezwets van ''ja ideale bankzitter bla bla, 12e man heel goed alles''.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hetzelfde met Schone toch, verwachte ook niemand echt veel van.
Die was transfervrij en dus het gokken wel waard.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hetzelfde met Schone toch, verwachte ook niemand echt veel van.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dik geel voor Klaassen. Ajax weer gematst.
GMTA.quote:
Wie? Bij Groningen weet je nooit wie er linksback is.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je kunt ook die LB van Groningen gewoon halen.
Ieft ofzo?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie? Bij Groningen weet je nooit wie er linksback is.
Van Nieffquote:
Van Nieff of Burnetquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie? Bij Groningen weet je nooit wie er linksback is.
Niet wat voor de spits positie bij Ajax?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sig is zeg maar een binnenstebuiten Ronaldinho. Kan niks met de bal.
Werkt wel hard.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sig is zeg maar een binnenstebuiten Ronaldinho. Kan niks met de bal.
De tandem Immers - SIGTHORSSONquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gaat hij maar doen samen met Immers.
ff dimmen Stijn, ff dimmen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is alles wat hij doet niet makkelijk. Het is zo slechththththththt.
Dat zou toch geniaal zijn, Immers en Siggy in één team achter elkaar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gaat hij maar doen samen met Immers.
Die werkt niet hard genoeg op de training.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:06 schreef hafcfan het volgende:
Mlilk moet ook wel een mis huur zijn. Doetnooit meer mee
Kan vast de Arena schilderen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:06 schreef hafcfan het volgende:
rustig brengenquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:06 schreef hafcfan het volgende:
Ik hoop voor jullie dat het niet zo slecht is als Zwolle. De tering.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hey jongens,
Ajax speelt echt verschrikkelijk.
gewaagde voorspellingquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De 1e helft wordt er wss niet meer gescoord.
GGMM iets gunnen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hey jongens,
Gr gr
ps. Johannes en Paxcon als Ajax verliest is het jullie alsnog gegundGeldt ook voor GGMM als Ajax wint
sowwwwww lekker op tijd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.gfycat.com/ImperfectSecondDore
sowwwwww koekoek
neequote:Op zondag 31 augustus 2014 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaan ze voor het eerst sinds 8 februari winnen??
speel jij geen haxball meer?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kut.
Nouja toch iedereen en zn moeder heeft PEC in de manager
Dankjewel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hey jongens,
Gr gr
ps. Johannes en Paxcon als Ajax verliest is het jullie alsnog gegundGeldt ook voor GGMM als Ajax wint
ja, dan voorleggen voor doelquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]Alsof hij aangespeeld moest worden daar
Mooi he , dit ''aandeelhouders''beleidquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Eeuwige ellende. Nog 30 wedstrijden hierna.
Gelijkspel betekent 2 verliezersquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:12 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben voor beide teams. Ajax club in m'n hart, Groningen heb ik een zwak voor. Ik ben voor een gelijkspel.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:12 schreef Tchock het volgende:
Kon MVV nog wel elf spelers vinden dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:12 schreef Tchock het volgende:
Geef mij maar de derby van het Noorden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Marc Overmarsquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mooi he , dit ''aandeelhouders''beleid
die zitquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar hij kan niets doen aan jouw matige werkwoordspelling.
FC Groningen, waar het allemaal begon voor Arjen Robbenquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:12 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben voor beide teams. Ajax club in m'n hart, Groningen heb ik een zwak voor. Ik ben voor een gelijkspel.
Zal hem het bommen . Nooit een Ajacied geweest ook in mijn ogenquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Marc Overmars![]()
Nog 2 jaar en het is niveau Groningen. Dagobert Duck is er niks bij
heb je dat ooit gezien dan? dan speel je met 18+ miljoenquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom is die eigenlijk niet pas na deze wedstrijd verkocht?
Dit zal vast meer geld hebben opgebracht.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Leve de zuinigheid.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ajax heeft 2 middenvelders en een spits nodig.
Een nieuwe linksbuiten lijkt me ook wel handig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ajax heeft 2 middenvelders en een spits nodig.
Je kunt toch gewoon afspreken dat het rond is en je hem na de wedstrijd verkoopt?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:15 schreef Adames het volgende:
[..]
heb je dat ooit gezien dan? dan speel je met 18+ miljoen
Educated guess: die moet vóór de transferdeadline nog een medische keuring doen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
dat zal bij vv bedum zijn geweestquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
FC Groningen, waar het allemaal begon voor Arjen Robben
Triest dat ze gewoon niet eens een goede middenvelder en spits kopen en maar aan willen blijven modderen met die stukken gedrocht. Gewoon triest.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leve geen beleid , leve de miskopen
morgen kan ook nog. maar het wordt nooit gedaan. boeiend ook eigenlijk, of je nou 30 of 31 wedstrijden zonder blind speeltquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Educated guess: die moet vóór de transferdeadline nog een medische keuring doen.
Egel 4 lifequote:Op zondag 31 augustus 2014 15:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zal hem het bommen . Nooit een Ajacied geweest ook in mijn ogen
Beetje zoals die scheids van NL tegen Braziliequote:Op zondag 31 augustus 2014 15:15 schreef Tchock het volgende:
Van Sichem fluit echt dramatisch. Meestal in het voordeel van PEC, dus ik klaag niet, maar hij zit er echt belachelijk vaak naast.
De transferdeadline eindigt niet overal om 12 uur 's nachts maandag.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:17 schreef Adames het volgende:
[..]
morgen kan ook nog. maar het wordt nooit gedaan. boeiend ook eigenlijk, of je nou 30 of 31 wedstrijden zonder blind speelt
Echt Cruijffbeleid ook .quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Triest dat ze gewoon niet eens een goede middenvelder en spits kopen en maar aan willen blijven modderen met die stukken gedrocht. Gewoon triest.
Triest, triest, triest.
Dit is sarcasme? Want mij sprak je er altijd op aan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Triest dat ze gewoon niet eens een goede middenvelder en spits kopen en maar aan willen blijven modderen met die stukken gedrocht. Gewoon triest.
Triest, triest, triest.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Denk het ook ja, mis je ook weinig aan
stijn wisselt wel eens van meningquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit is sarcasme? Want mij sprak je er altijd op aan.
Dit is niet sarcasme. Ik ben er nu ook wel klaar mee.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit is sarcasme? Want mij sprak je er altijd op aan.
Dat zou ik wel geniaal vinden. Kutclub met hun KutReis en KutLabyad. Bahquote:
Spelen beter voetbal, hebben een leukere selectie en zijn tien keer vermakelijker om naar te kijken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]![]()
Dordt, Excelsior, Willem II dan?
Excelsior is inderdaad echt verschrikkelijk, voor Dordt is het wel leuk dat ze een keertje mee mogen doen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]![]()
Bedoel je de Reis die verkocht is aan een Braziliaanse club of hebben we het over twee verschillende spelers?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Is Reis eigenlijk al te bewonderen in de Juup?
Die speelt toch ergens in Brazilië tegenwoordig?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Is Reis eigenlijk al te bewonderen in de Juup?
Reis die 30 goals gaat prikken in de Juup volgens zichzelf.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bedoel je de Reis die verkocht is aan een Braziliaanse club of hebben we het over twee verschillende spelers?
Dit jaar?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Beetje zoals die scheids van NL tegen Brazilie![]()
Roda zoekt vast wel een nieuw probleemgeval nu Letschert weg wilquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Reis die 30 goals gaat prikken in de Juup volgens zichzelf.
Ik denk dat in de eredivisie op dit mment alleen Dordrecht een mindere selectie heeft dan Heracles. Verschil is alleen dat Dordrecht en andere teams vechten als leeuwen en Heracles saai verdedigend speelt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]![]()
Sinds die debiel zijn revolutie inbracht staat er eigenlijk elk seizoen een minder team op het veld.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Echt Cruijffbeleid ook .
Maar niet heus...
Oh, je hebt gelijk. Hij is in Brazilië na anderhalve week op straat gezet en nu clubloos.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Reis die 30 goals gaat prikken in de Juup volgens zichzelf.
wel geld op de rekeningquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds die debiel zijn revolutie inbracht staat er eigenlijk elk seizoen een minder team op het veld.
Mwa, Dordt heeft nog Kurto, Korte, Ojo. Die zijn best goedquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat in de eredivisie op dit mment alleen Dordrecht een mindere selectie heeft dan Heracles. Verschil is alleen dat Dordrecht en andere teams vechten als leeuwen en Heracles saai verdedigend speelt.
Heracles heeft de spelers die het verschil maakten niet meer en er is niks voor in de plaats gekomen. En of je blij moet zijn met heethoofd Fledderus..
En 4 keer kampioenquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds die debiel zijn revolutie inbracht staat er eigenlijk elk seizoen een minder team op het veld.
Laten we hopen dat Heracles dit jaar eindelijk eens degradeert.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik denk dat in de eredivisie op dit mment alleen Dordrecht een mindere selectie heeft dan Heracles. Verschil is alleen dat Dordrecht en andere teams vechten als leeuwen en Heracles saai verdedigend speelt.
Heracles heeft de spelers die het verschil maakten niet meer en er is niks voor in de plaats gekomen. En of je blij moet zijn met heethoofd Fledderus..
Huh, maar dat boeit toch niet? Als je maar plaatjes van schalen kunt spammen als een ander team het even goed doet maakt het voetbal niet uit!quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Het maakt inderdaad niet veel uit zolang je de beste van Nederland bent en een enorme reserve hebt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Huh, maar dat boeit toch niet? Als je maar plaatjes van schalen kunt spammen als een ander team het even goed doet maakt het voetbal niet uit!
Benieuwd hoe hij nu z'n coke betaalt dan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, je hebt gelijk. Hij is in Brazilië na anderhalve week op straat gezet en nu clubloos.
HALAAAA MADRIDquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even serieus, ik snap nu wel waarom mensen kotsen op het tiki-takavoetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |