SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Leeuw zou zo'n pass wel kunnen geven. Maar jullie trainer snapt er helemaal niks van.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Antonia nou gewoon een goede pass geeft aan Nickgod staat het 1-0.
Welk zwakbegaafd figuur heeft deze tekst toegevoegd aan de OP?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
HUP PISVEEEEEEEE DE HOMOS VAN VITES
Ik weet het ook niet, Guuske. Gelijk even verwijderen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Welk zwakbegaafd figuur heeft deze tekst toegevoegd aan de OP?
Stijn is een beetje frustiequote:Op zondag 31 augustus 2014 14:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Welk zwakbegaafd figuur heeft deze tekst toegevoegd aan de OP?
Vul dan in de spoiler ook even uitslagen aan wil je?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, Guuske. Gelijk even verwijderen.
Nee, stond er vorige topic ook al zag ik net.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Stijn is een beetje frustie
Erwin vd Looi is inderdaad geen god.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De Leeuw zou zo'n pass wel kunnen geven. Maar jullie trainer snapt er helemaal niks van.
Done.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vul dan in de spoiler ook even uitslagen aan wil je?
Winst maken boeit me niet zo. Als je een paar jaar een goede eerste keeper hebt voor 4 miljoen is dat prima.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
4 miljoen blijft veel geld zeker als je hem 2 jaar niet gebruikt.. maar het is een prima keeper, alleen winst maken op keepers is vaak lastig.
Ik ben niet frustie, Hans.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Stijn is een beetje frustie
dat het logo nog niet is aangepastquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, stond er vorige topic ook al zag ik net.
Kan je nagaan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, stond er vorige topic ook al zag ik net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
Siggy al iets goeds gedaan?bijna geblesseerd geraaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |