best wel en caps zijn ook welkomquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:58 schreef 5thencounter het volgende:
Ik neem aan dat hier alleen postive reacties over de Collie gewenst zijn?
Tsja, daar was ik al bang voor... succes met je topicquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
best wel en caps zijn ook welkom
kan geen kwaad als er geen reacties komen. ze haten Colinda toch.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, daar was ik al bang voor... succes met je topic
Haten is niet het juiste woord, persoonlijk vind ik alle mediums oplichters, ik hoef ze daarom nog niet te hatenquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
kan geen kwaad als er geen reacties komen. ze haten Colinda toch.
ik heb natuurlijk niet alles gezien maar zoiets ving ik wel op.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Haten is niet het juiste woord, persoonlijk vind ik alle mediums oplichters, ik hoef ze daarom nog niet te haten
Maar Colinda krijgt het wel doorgestraald, dus dit is zeker niet voor niets.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:54 schreef sararaats het volgende:
eenzaam topic
maar hier mag ik lekker zwijmelen whehehe
ik weet nog altijd niet van wie de mail was die ze kreeg. ik vermoed de mijne maar die zou er toch nooit doorkomen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:07 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Maar Colinda krijgt het wel doorgestraald, dus dit is zeker niet voor niets.
Nee hoor dat maken ze je wijs dat ze daar was. Ik heb haar niet op stream 4 gezien.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb natuurlijk niet alles gezien maar zoiets ving ik wel op.
Colinda op stream 4 en die kan ik niet zien![]()
was ze niet aan het plakken dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:13 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee hoor dat maken ze je wijs dat ze daar was. Ik heb haar niet op stream 4 gezien.
Nee alleen VanFless en Staartsteuker.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
was ze niet aan het plakken dan?
Wat is de bedoeling nu? Fantopic of CollieCOS hier?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
was ze niet aan het plakken dan?
zwijmelen hihiquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling nu? Fantopic of CollieCOS hier?
CollieCos vermoed ik.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling nu? Fantopic of CollieCOS hier?
Is het echt die ¤10,- voor die laatste 4 maandjes die je er niet voor over hebt?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:21 schreef sararaats het volgende:
ik probeer haar te volgen op de stream die ik heb
bwah foto's zijn ook wel leukquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is het echt die ¤10,- voor die laatste 4 maandjes die je er niet voor over hebt?
Nou dan is ze geen echte Collie-fan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is het echt die ¤10,- voor die laatste 4 maandjes die je er niet voor over hebt?
Dat adres heb ik haar al een keer doorgegeven.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:31 schreef rico80 het volgende:
Ik weet niet precies hoe het werkt, maar volgens mij streamt iemand uit de cos alles door. Weet niet of dat ook openlijk gezegd mag worden.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:37 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Dat adres heb ik haar al een keer doorgegeven. Ik zou het er niet hebben.
hidihoquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:31 schreef rico80 het volgende:
Ik weet niet precies hoe het werkt, maar volgens mij streamt iemand uit de cos alles door. Weet niet of dat ook openlijk gezegd mag worden.
Da's jammer dan dat je buiten zit, maakt het niet eenvoudiger dusquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:29 schreef sararaats het volgende:
Kan ik ook een paspoort aanschaffen vanuit het buitenland?
Helaas worden op dit moment alleen Nederlandse betaalmethoden geaccepteerd. Gezien de overweldigende belangstelling zijn we wel op zoek naar een oplossing. Zodra het mogelijk is om vanuit het buitenland een paspoort aan te maken melden wij dit op deze website.
dan is Utopia wellicht voorbij
nee héquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Da's jammer dan dat je buiten zit, maakt het niet eenvoudiger dus
mwah der zit geen mooie Colinda inquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar USA loopt, óók leuk toch?
Beauty is in the eye of the beholder.. duidelijkquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
mwah der zit geen mooie Colinda in
ja dat welquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:05 schreef KnalPoenani het volgende:
Het is alleen jammer dat ze zich zo laat beïnvloeden door die Staartmans. Dat pleit niet voor haar hoor!
Dan zal je toch echt naar de markt moten. En op Pink editie valt heus wel het een en ander te scoren.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:47 schreef sararaats het volgende:
de mail die ze gisteren kreeg was duidelijk niet de mijne.
eigenlijk wil ik alleen maar een handtekening (en een kusje hihi)
Okequote:Op zondag 31 augustus 2014 21:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
wow![]()
maar die mogen ook in mijn fantopic
ze was gisterenavond en vandaag zo stilletjes. viel me hard op.quote:
Je kan fanmail sturen, die zullen ze achter wel vasthouden en krijgen ze als ze er uit zijn .quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
ze was gisterenavond en vandaag zo stilletjes. viel me hard op.
eigenlijk vind ik het toch wel vreemd dat ze geen fanmail (mogen) ontvangen.
er is geen mogelijkheid om daar te geraken
ja gelezenquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Je kan fanmail sturen, die zullen ze achter wel vasthouden en krijgen ze als ze er uit zijn .
Lijkt me sterk dat ze het zomaar weggooien.
Heb je nou die stream 2 geinstalleerd? PM gelezen?
Je hoeft alleen op die link te klikken die in de PM staat en dan ga je er vanzelf naartoe als het goed is.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik weet niet goed hoe ik het moet installeren. ik heb Chrome.
ik krijg de stream met mottige Billyquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Je hoeft alleen op die link te klikken die in de PM staat en dan ga je er vanzelf naartoe als het goed is.
[ afbeelding ]
Tja, even geduld tot het weer Colindatijd isquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik krijg de stream met mottige Billy
jaquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Tja, even geduld tot het weer Colindatijd is
quote:
De schaduwboekhouding ofzoquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:41 schreef sararaats het volgende:
[..]![]()
Colinda is een schatje!
maar wat doet Ivan in het kantoor?
Ga gezellig naar het B&B en neem lekker een keukenseancequote:Op zondag 31 augustus 2014 23:20 schreef sararaats het volgende:
volgens mij weet Colinda al dat ik verliefd op haar ben, krijgen ze door van buiten.
Welja en voor een twee honderd euro ben je dan 18 uur onder dak daar inclusief anderhalf uur privé met Colly en een BBQ voedselvergiftiging van Vanesquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ga gezellig naar het B&B en neem lekker een keukenseance
Leuk toch een reisje naar Nederland maken en je grote fan ontmoeten voor 200 euroquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:57 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Welja en voor een twee honderd euro ben je dan 18 uur onder dak daar inclusief anderhalf uur privé met Colly en een BBQ voedselvergiftiging van Vanes[ afbeelding ].
Ach in 5 kwartier kan ze in Crailo zijn. En geef toe het is geen geld om je droom te verwezenlijken.quote:Op maandag 1 september 2014 00:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Leuk toch een reisje naar Nederland maken en je grote fan ontmoeten voor 200 euro
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:57 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Welja en voor een twee honderd euro ben je dan 18 uur onder dak daar inclusief anderhalf uur privé met Colly en een BBQ voedselvergiftiging van Vanes[ afbeelding ].
Ze is boos op Renééquote:Op maandag 1 september 2014 09:17 schreef sararaats het volgende:
vandaag winkelen dus ik ben er een hele dag niet. passen jullie op Colinda?
Las ik in de cos ja. Arm schatjequote:
Nee, natuurlijk weet ze dat niet. Waarom zouden ze haar die non-info geven?quote:Op maandag 1 september 2014 11:19 schreef sararaats het volgende:
Zou ze echt weten dat ik smoorverliefd op haar ben.
Oh en Vanessa weet dat ze Vanfles genoemd wordt. Hoe weet zij dat dan?quote:Op maandag 1 september 2014 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk weet ze dat niet. Waarom zouden ze haar die non-info geven?
Dat zijn ook twee echt vergelijkbare zaken ... Een Belgische is verliefd op je en op diverse platforms word je door een keur aan users Vanflessa genoemd. Zie je het verschil?quote:Op maandag 1 september 2014 11:45 schreef sararaats het volgende:
Oh en Vanessa weet dat ze Vanfles genoemd wordt. Hoe weet zij dat dan?
Colinda is fan van Sara ook? Ik dacht alleen andersom.quote:Op maandag 1 september 2014 00:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Leuk toch een reisje naar Nederland maken en je grote fan ontmoeten voor 200 euro
Ik denk dat idool bedoeld wordtquote:Op maandag 1 september 2014 12:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Colinda is fan van Sara ook? Ik dacht alleen andersom.
Dat zou goed kunnen.quote:Op maandag 1 september 2014 12:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik denk dat idool bedoeld wordt
Zwijmel zo veel je maar wilt. Het JOUW topic.quote:
fixedquote:Op maandag 1 september 2014 15:33 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Zwijmel zo veel je maar wilt. Het is JOUW topic.
Wedden dat hij iemand voor zich trekt als bescherming tegen jouw schot...quote:Op maandag 1 september 2014 15:35 schreef sararaats het volgende:
[..]
fixed
René heeft het nu helemaal verpest, ik hoop dat hij sorry tegen Colinda gaat zeggen anders schiet ik em neer
ben ik me bewust van.quote:Op maandag 1 september 2014 15:36 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Wedden dat hij iemand voor zich trekt als bescherming tegen jouw schot...
Bel je toch even.quote:Op maandag 1 september 2014 15:40 schreef sararaats het volgende:
[..]
ben ik me bewust van.
ik ben eens benieuwd hoe het bij m'n petekindje geweest is op school. ze zit nu in het eerste leerjaar. ben zo trots dat ik haar meter ben.
gedaan en kreeg ook ineens de 2 andere kindjes aan de lijn. de oudste was nog niet thuis.quote:
Ik heb bijna 5 jaar piano gespeeldquote:Op maandag 1 september 2014 18:11 schreef Paco55 het volgende:
Als ze jouw toetsen zou beroeren dan maakt de piano niks meer uit.
lelijk wijfquote:Op maandag 1 september 2014 19:37 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
ze staat wel heel goed met roze hihi
Een poetshulp lijkt mij ook tofquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:22 schreef sararaats het volgende:
heykes. de begeleiding viel hartstikke goed mee en we hebben gepoetst in huis.
Colinda is een lekker ding
Ik ben oprecht heel benieuwd wat je leuk aan haar vindt? Ik persoonlijk krijg de koude rillingen van haar. Zo iemand waar je ver vandaan moet blijven, dat zegt mijn gevoel.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:37 schreef sararaats het volgende:
om een lang verhaal kort te maken:
I LOVE COLINDA 4-EVER!
haar mooie lachquote:Op woensdag 3 september 2014 22:46 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Ik ben oprecht heel benieuwd wat je leuk aan haar vindt? Ik persoonlijk krijg de koude rillingen van haar. Zo iemand waar je ver vandaan moet blijven, dat zegt mijn gevoel.
Helemaal topquote:Op woensdag 3 september 2014 23:00 schreef sararaats het volgende:
ik droomde vannacht dat Colinda een liedje voor me zong![]()
Jaquote:Op donderdag 4 september 2014 06:05 schreef Grunge. het volgende:
Je hebt het flink te pakken hè, Sara?
Lekkahquote:Op donderdag 4 september 2014 08:18 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
Zendercheck Coll, de zender hing weer ergens tussen de Brabantse heuvels
quote:Op donderdag 4 september 2014 09:04 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak maar van uit dat dit topic een grote grap is.
nopequote:Op donderdag 4 september 2014 09:04 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak maar van uit dat dit topic een grote grap is.
Dat vind ik nou zooow lief,.....quote:Op donderdag 4 september 2014 15:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik kom even dag zeggen,je hebt het hier mooi voor elkaar.Hulde.![]()
![]()
Heel soms komt post van fans wel aan. Heb al vaker gehoord dat ze wel een kaartje van een fan kregen.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:58 schreef sararaats het volgende:
Ik ben me bewust van het feit dat m'n brief toch niet gaat aankomen. Ach ja, ik heb mijn best gedaan om een leuk kaartje vanuit Wuustwezel te sturen.
Beetje een geruststelling maar toch...quote:Op donderdag 4 september 2014 19:06 schreef Haropro het volgende:
[..]
Heel soms komt post van fans wel aan. Heb al vaker gehoord dat ze wel een kaartje van een fan kregen.
Niet echt. In Belgie is er een liedje dat 'De heuveltjes van Erika' heetquote:Op donderdag 4 september 2014 20:38 schreef Scherzo het volgende:
Had je het over les collines de Rabiah, toen je over de heuveltjes van Colline schreef...
Sexyyyyyyquote:Op donderdag 4 september 2014 21:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft speciaal voor Sara een lekker kort strak broekje aan gedaan.
quote:
Die krijgt ze wel als ze eruit gaat. Komt ze je meteen opzoeken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:47 schreef sararaats het volgende:
ik had gehoopt dat Colinda m'n brief krijgt maar reken er niet meer op.
ja maar wanneer gaat ze er misschien uit?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die krijgt ze wel als ze eruit gaat. Komt ze je meteen opzoeken.
Dat antwoord weet alleen de FEBO.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja maar wanneer gaat ze er misschien uit?
Jouw topic, jouw regels.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:12 schreef sararaats het volgende:
voor Colinda (we doen het even andersom)
[ afbeelding ]
hier mag het toch wel hé
ok. die selfie is genomen in Bobbejaanland.quote:
Ik kende de foto al uit de COS. Ben er 40 jaar geleden voor het laatst geweest. Toen vond ik de Efteling leuker.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
ok. die selfie is genomen in Bobbejaanland.
de Efteling IS gewoon leuk!!! over 2 jaar waren we er nog, toen zat ik met m'n voet in de tape.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:20 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik kende de foto al uit de COS. Ben er 40 jaar geleden voor het laatst geweest. Toen vond ik de Efteling leuker.
jammer dat ze je brief niet doorsturenquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:47 schreef sararaats het volgende:
ik had gehoopt dat Colinda m'n brief krijgt maar reken er niet meer op.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:46 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
kijk ik nu op de lekkere kont van Colinda?
lekkahquote:
ja maar je weet nooit héquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:35 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
jammer dat ze je brief niet doorsturen
ik weet eigenlijk niet of anderen wel of geen fan mail of kaartjes hebben gehad. ze gaan daar altijd uit hun dak als ze post krijgen. of dat ze alleen post van familie doorlaten..quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
lekkah![]()
jammer dat de FEBO de fanpost tegenhoudt. ik had nog zo'n origineel kaartje.
ik kan me niet inbeelden dat ze geen kaartjes van fans krijgen.
Ik lig er niet wakker van hoor.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:40 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet of anderen wel of geen fan mail of kaartjes hebben gehad. ze gaan daar altijd uit hun dak als ze post krijgen. of dat ze alleen post van familie doorlaten..
Dit was je kans om je idool in het echt te zienquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:02 schreef sararaats het volgende:
Aan diegenen die morgen naar de Utopiamarkt gaan: veel plezier![]()
Ik ga morgen uitslapen en de propere was in de kast leggen.
En zwijmelen natuurlijk![]()
♡ Colinda ♡
♥ Colinda ♥
Welk hartje is het mooiste?
I know! Ach ja, ooit ontmoet ik haarquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit was je kans om je idool in het echt te zien
Oh.my.godquote:
Normaalgesproken woont Colinda in Brabant, dacht ik. Een stuk dichterbij.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:17 schreef sararaats het volgende:
Colinda, als je dit zou lezen
Het is de waarheid en niets anders dan de waarheid.
Alleen jammer dat Laren zo ver is
Ja Etten-Leur maar ik gun haar de privacy met der kids.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Normaalgesproken woont Colinda in Brabant, dacht ik. Een stuk dichterbij.
Bel haar gewoon even als ze weer thuis is.quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ja Etten-Leur maar ik gun haar de privacy met der kids.
Er zijn nog kaarten voor het door Nicolien georganiseerde pianoconcert, mooie muziek en een ontmoeting met Colinda, ik zeg doen!quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:22 schreef sararaats het volgende:
Ik heb ooit een Bösendorfervleugel van 2m50 getest. Hemelse klanken.
Natuurlijk was het amateuristisch getokkel maar dat heet improviseren.
Net zoals bij Hamlet. Toen ik de monoloog voor een groot publiek deed in Antwerpen was ik toch wel zenuwachtig.
Was voor een project met Antwerpenaren van Luk Perceval (Toneelhuis)
Weet ik maar geraak er niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 06:21 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Er zijn nog kaarten voor het door Nicolien georganiseerde pianoconcert, mooie muziek en een ontmoeting met Colinda, ik zeg doen!
Dank je.quote:Op zaterdag 6 september 2014 08:40 schreef Hittepetitje het volgende:
Je hebt er een mooi "eigen" topic van gemaakt Sara!
Ik denk dat je maar contact met Colinda moet zoeken als ze weer thuis is. En van Etten-Leur naar Wuustwezel is niet zo ver.
Ze zal in ieder geval genieten van dit topic wat je speciaal voor haar gemaakt hebt!
Geeft niks hoorquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze is niet vaak in beeld vandaag, Sara.
Ik bewonder je doorzettingsvermogen Saartje. Sterkte met je verkoudheid.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
Geeft niks hoor![]()
Ik begin weer een verkoudheid te krijgen
Hoe bedoel je? Ivm Colinda?quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:38 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik bewonder je doorzettingsvermogen Saartje. Sterkte met je verkoudheid.
Ik vind het leuk om te zien hoe je overeind blijft ondanks alle negatieve reacties op Colinda. Wees blij dat je je eigen topic heb waar je kan en mag zwijmelen zoveel als je maar wil.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ivm Colinda?
Ach ja, in de COS mag het niet en in de sc moeten ze mijn gezwijmel ook al niet
Aha op diene velo. Dat schreef ik in de brief en ook over m'n pestverleden. Maar misschien zien ze wel van oh die brief komt uit Belgiequote:Op zaterdag 6 september 2014 15:46 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te zien hoe je overeind blijft ondanks alle negatieve reacties op Colinda. Wees blij dat je je eigen topic heb waar je kan en mag zwijmelen zoveel als je maar wil.
Ik zou het echt leuk vinden als jouw post doorkwam op de streams.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
Aha op diene velo. Dat schreef ik in de brief en ook over m'n pestverleden. Maar misschien zien ze wel van oh die brief komt uit Belgie;)
ik wil haar gezicht wel eens zien. het zijn echt unieke kaartjes van Wuustwezelquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:52 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik zou het echt leuk vinden als jouw post doorkwam op de streams.
Ze stond achter de bar vandaag.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:18 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
die heeft ze toch niet alleen opgedronken hé
Dacht ik alquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze stond achter de bar vandaag.
Dank je. Ik heb ze wel opgeslagenquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:44 schreef mazaru het volgende:
Ik heb er ook nog 1 voor je
[ afbeelding ]
Slaap lekker en heb mooie dromen Saartje.quote:
Misschienquote:Op zondag 7 september 2014 02:37 schreef Grunge. het volgende:
Ga je volgende maand naar de markt, Sara? Dan kun je Colinda echt ontmoeten en een handtekening van haar krijgen. Waarschijnlijk ook wel een kusje.
neem je tijd want ik loop niet weg. ik hoop dat ze m'n brief alsnog krijgt maar heb me erbij neergelegd als het niet zo is.quote:Op zondag 7 september 2014 12:06 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Zal straks je topic nog wel ff opleuken
ik zorg wel voor haar. af en toe een portoquote:Op zondag 7 september 2014 15:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je goed voor haar zorgen, Sara? Op tijd water geven.
zo lief, nu lijkt ze op een roze snoepjequote:Op zondag 7 september 2014 15:14 schreef Kaleddi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 september 2014 15:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
zo lief, nu lijkt ze op een roze snoepje
jaaaaaahquote:
Geen flauw idee, 'k heb de streams maar weer een tijdje uit gezet, werd een beetje misselijkquote:Op zondag 7 september 2014 15:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
jaaaaaah![]()
zit ze nog steeds buiten? ik ben echt knetterverliefd op haar maar wil niet met haar slapen (als in seks hebben) knuffelen ok maar verder? nee merci.
Ik zou het wel met haar kunnen hoor.quote:Op zondag 7 september 2014 15:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
jaaaaaah![]()
zit ze nog steeds buiten? ik ben echt knetterverliefd op haar maar wil niet met haar slapen (als in seks hebben) knuffelen ok maar verder? nee merci.
Waarom ben je zo verliefd op Colinda als ik vragen mag?quote:Op zondag 7 september 2014 19:51 schreef sararaats het volgende:
Colinda, je bent zo mooi als een regenboog
Goh, ze heeft iets in me losgemaakt.quote:Op zondag 7 september 2014 20:06 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Waarom ben je zo verliefd op Colinda als ik vragen mag?
Waarmee helpen?quote:Op zondag 7 september 2014 20:13 schreef sararaats het volgende:
[..]
Goh, ze heeft iets in me losgemaakt.
Misschien kan zij me wel helpen.
Zal moeilijk gaan want de mama is erbij omdat ik niet alleen wil gaanquote:Op zondag 7 september 2014 22:38 schreef Oognip het volgende:
Ga je lekker scharen met Colinda op de biomarkt, Sara? Lijkt me leuk
Ze moet zoveel. Om te beginnen een andere bril, een ander kapsel, andere kleding. Ze maakt zichzelf zo lelijk.quote:Op zondag 7 september 2014 23:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
Zo serieus. Ze moet opgevrolijkt worden.
Mja dat wel. Ze mag meer kleedjes dragen van mijquote:Op zondag 7 september 2014 23:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze moet zoveel. Om te beginnen een andere bril, een ander kapsel, andere kleding. Ze maakt zichzelf zo lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |