SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HUP PISVEEEEEEEE DE HOMOS VAN VITES
De stringetjes zitten strak merk ik wel.. PSV boven aan, 1-3.. doet toch zeerquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:12 schreef PicoMMP het volgende:
gelijk "kevin, je moeder is een hoer zingen"... psv publiek
Bosz noemt het kansen creëren.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
echt goeie kansen creëren ze ook te weinig, mogelijkheden zou Louis zeggen
deja vu naar een jaar geledenquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De stringetjes zitten strak merk ik wel.. PSV boven aan, 1-3.. doet toch zeer
Wereldgoal, zeker voor Luuk zijn doenquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:14 schreef AFCNiels het volgende:
Was het nog een mooie goal? ik heb even een stukje gemist.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wereldgoal, zeker voor Luuk zijn doen
Ik post hem net.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:14 schreef AFCNiels het volgende:
Bergkamp is herrezen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:14 schreef AFCNiels het volgende:
quote:
Ik ook HUP grunnquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit klaar voor de wedstrijd van de week.
Die is al bijna afgelopen manquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit klaar voor de wedstrijd van de week.
Gaf een goede bal naar voren bij de 1-0. Voor de rest heeft hij slechts tikjes breed of naar achter gegevenquote:
Ben er niet zo vaak, ben niet zo goed in multitasken maar deze wedstrijd kan met een half oog en dit is vermakelijkerquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Is dit je debuut in het livetopic Tarado? Zie je hier nooit
Is ook wel lastig als je de taal niet spreekt en de club niet kentquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:18 schreef Adames het volgende:
De Jong heeft gewoon wat meer tijd nodig.
In tegenstelling tot de meeste teams, waar je een man voor de goal hebben met de bal dan een corner. ...quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:18 schreef Zorro het volgende:
Tegenstanders van PSV denken tegenwoordig ook: "Gelukkig, corner. Gevaar geweken"
3 pingelsquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, Vitesse 3 pingels ontnomen.
Geeft niks. ik lees het nog een paar keer, misschien dat het dan plotseling begrijpelijk wordt...quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de meeste teams, waar je een man voor de goal hebben met de bal dan een corner. ...
1tje wel en toen stond het nog 0-0quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, Vitesse 3 pingels ontnomen.
Het ligt allemaal aan Piet Velthuizenquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:20 schreef CaptainCookie het volgende:
Godverdomme wat een kutseizoen is dit toch
Alsof PEC Zwolle een dreiging gaat vormen, doe normaal Davy.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
NAC en Groningen mogen best wel winnen.
Ik editte mijn post net zo lang tot er niets logisch meer overbleef. Maar mijn punt was dat het niet raar is dat je liever een corner weggeeft dan een schot op goal.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geeft niks. ik lees het nog een paar keer, misschien dat het dan plotseling begrijpelijk wordt...
Ja laten we de grotere kansen van PSV maar vergeten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:20 schreef coronatus het volgende:
Zakelijk overwinning PSV, Vitesse was de betere alleen schiet de kansen er niet in.
Er is nog te weinig spanning bij Vitesse. Bij Heracles zag je het aankomen, hier niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
Morgen, of vanmiddag nog:
Bosz ontslagen?
Alleen bovenaan is toch wel leukquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof PEC Zwolle een dreiging gaat vormen, doe normaal Davy.
Wat zingen ze? Ik versta het niet zo goedquote:
PSV heeft tegen NAC en Willem II wel bewezen dat ze ook een slechte wedstrijd kunnen winnen zonder countervoetbal.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:21 schreef Geo4kant het volgende:
Ja goede start ja, maar dit counter voetbal kun je niet spelen tegen de rest van de tegenstanders
Ajax is echt wel beter ook zonder Blindquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wie is er beter?
Ja maar ik bedoel dat je bij PSV intussen weet dat een corner sowieso geen kans oplevert.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik editte mijn post net zo lang tot er niets logisch meer overbleef. Maar mijn punt was dat het niet raar is dat je liever een corner weggeeft dan een schot op goal.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:20 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Het ligt allemaal aan Piet Velthuizen
Met een d nog wel!quote:
Als PEC wint is er in Zwolle de strijd om de koppositie over twee weekskes.quote:
Hahaha.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax is echt wel beter ook zonder Blind
PEC heeft het budget van een middenmoter en wint van teams uit de middenmoot. Whoop whoop wat een nivellering .quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als PEC wint is er in Zwolle de strijd om de koppositie over twee weekskes.
De nivellering van de Eredivisie.
Trots zijn op deze wedstrijdquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
2 goals en de nul gehouden
PSV, wat ben je mooi
Walgelijk dialect. Wat doe jij jezelf aan als Utrechter.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat zingen ze? Ik versta het niet zo goed
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat zingen ze? Ik versta het niet zo goed
HET DONDERT EN HET BLIKSEMT EN HET REGENT METERS BIERquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Trots zijn op deze wedstrijd
Mayertwitter:GoalsAndMore twitterde op zondag 31-08-2014 om 14:20:04VIDEO | GOAL! Adam Mayer 2-0 #psvvit https://t.co/eHllt3OBLk reageer retweet
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, maar deze wedstrijden werden de afgelopen jaren niet gewonnen. Nu wel. Blij met de punten, op naar volgende week de volgende speelronde.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Meer om trots op te zijn hier dan bij Feyenoord in de ELquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zal elkaar niet veel doen, Maar Sigthorsson en Serero als basisspelers vind ik niet echt een goed voorteken....quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax is echt wel beter ook zonder Blind
1-3.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:23 schreef Syntix het volgende:
psv dat counter voetbal speelt, zo lelijke club is en ook nog eens geen identiteit heeftgvd wat een faalhazen daar.
Spelen naar je kwaliteiten, Hans. Jij gaat het nooit maken als voetbaltrainer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:23 schreef Syntix het volgende:
psv dat counter voetbal speelt, zo lelijke club is en ook nog eens geen identiteit heeftgvd wat een faalhazen daar.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spelen naar je kwaliteiten, Hans. Jij gaat het nooit maken als voetbaltrainer.
zit voetballend gewoon beter in elkaar en dat zal op de lange termijn de doorslag gevenquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zal elkaar niet veel doen, Maar Sigthorsson en Serero als basisspelers vind ik niet echt een goed voorteken....
Ik geef hem bij deze toestemming.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
He leuk man, andermans grapjes recyclen.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
He leuk man, andermans grapjes recyclen.
welke frustratie?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:25 schreef Tchock het volgende:
De frustratie van (vooral) Ajacieden en Feyenoorders hier is echt genieten.
Dit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:25 schreef Tchock het volgende:
De frustratie van (vooral) Ajacieden en Feyenoorders hier is echt genieten.
Dit vooral, grijze kutclub met standaardhistorie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:23 schreef Syntix het volgende:
zo lelijke club is en ook nog eens geen identiteit heeft
2 keer zelfs.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
PSV heeft ook een keer vier op rij gewonnen toch?
U mad?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Als jullie doorgaan haal ik mijn Vocaroo terug hoor.
De wedstrijd is nog niet begonnen, Dirk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Als jullie doorgaan haal ik mijn Vocaroo terug hoor.
Ook voor het eerst dat hij wat goeds doet danquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Snap toch eens dat PSV het spel niet kan maken. Daar hebben ze geen kwaliteit voor.
Leve het verstand van Philippe Cocu.
alleen kan dat niet tegen elke tegenstanderquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook voor het eerst dat hij wat goeds doet dan
"Laat ik mij frustratie afreageren door andere mad te noemen xD"quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
U mad? Mooi he 4 van die schalen![]()
Ajax
Wel twee eindbazen, spelen nu bij twee bazen clubs.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk lelijk shirt heeft Blind aan.
Nee zo'n niveau van treurigheid is echt alleen aan Feyenoorders besteed.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Jongens, even aardig doen. Straks gaan alle Ajacieden ook allemaal naar hun eigen topic in plaat van hier, net als de Feyenoorders.
Nee, daarom hoop ik dat de fans niet net als vorig jaar nu denken dat we wat voorstellen na 4 gewonnen potjes met veel goalsquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen kan dat niet tegen elke tegenstander
Alleen die laatste, die eerste 3 zien er erg slecht onderhouden uitquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
"Laat ik mij frustratie afreageren door andere mad te noemen xD"
Ze glimmen idd mooi.
Jep, wij zijn de bestequote:Op zondag 31 augustus 2014 14:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
"Laat ik mij frustratie afreageren door andere mad te noemen xD"
Ze glimmen idd mooi.
Echt de lelijkste, geen club komt in de buurtquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jep, wij zijn de beste![]()
owja en psv is de lelijkste kutclub van NL, by far.
psv is idd echt de lelijkste club idd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt de lelijkste, geen club komt in de buurt
inderdaad maar als ik dat zeg word ik uitgelachen of ben ik gefrustreerdquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, daarom hoop ik dat de fans niet net als vorig jaar nu denken dat we wat voorstellen na 4 gewonnen potjes met veel goals
Ja idd, zo lelijkquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
psv is idd echt de lelijkste club idd.
Jankerd ja.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Het gedrag van El Ghazi in het veld staat me niet aan.
Gelukkig kunnen we straks nog genieten van het geweldige spel van onze Duitse vriendenquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Reitsma + het spel van Ajax. Genieten.![]()
Ach 6/7 jaar trammalant doet wel iets maar het is niet dat je 180graden draait en opeens realist wordtquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad maar als ik dat zeg word ik uitgelachen of ben ik gefrustreerd
Wat doet hij?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk maakt Groningen er nog een wedstrijd van.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Reitsma + het spel van Ajax. Genieten.![]()
Dat zei ik niet over jou, jij doet gewoon normaal.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad maar als ik dat zeg word ik uitgelachen of ben ik gefrustreerd
Verstandig persoon die ver gaat komen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan maar zo.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we straks nog genieten van het geweldige spel van onze Duitse vrienden
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee zo'n niveau van treurigheid is echt alleen aan Feyenoorders besteed.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Verstandig persoon die ver gaat komen.
lol nu al, hij was nog zo verstandig hoorde ik hier.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spelers uitdagen.
Dramaqueen.
Vind ik nooit zo lekker om naar te kijken.
Ik ben altijd een beetje bang dat hij met de verkeerde coach echt de kutste speler van de wereld wordt. Zo'n type dat veel goals maakt maar waar iedereen een hekel aan heeft.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spelers uitdagen.
Dramaqueen.
Vind ik nooit zo lekker om naar te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het begint toch wel stereotype te wordenquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben altijd een beetje bang dat hij met de verkeerde coach echt de kutste speler van de wereld wordt. Zo'n type dat veel goals maakt maar waar iedereen een hekel aan heeft.
Mensen zonder ondertitel met dergelijke strekking kan ik niet meer serieus nemen.quote:
Ik sluit mij hier volledig bij aan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:34 schreef alors het volgende:
[..]
Mensen zonder ondertitel met dergelijke strekking kan ik niet meer serieus nemen.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:34 schreef alors het volgende:
[..]
Mensen zonder ondertitel met dergelijke strekking kan ik niet meer serieus nemen.
Waar lees jij dit? Of komt dit uit je grote duim?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:34 schreef PicoMMP het volgende:
PSV is alweer kampioen lees ik overal. Kampioenswedstrijdje hier, kampioenswedstrijdje daar. Cocu is een god. Depay is beter dan Messi. Ajax kan er niks van. De platte kar staat al klaar. Pieters komt nog even terug voor een dansje.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:34 schreef PicoMMP het volgende:
PSV is alweer kampioen lees ik overal. Kampioenswedstrijdje hier, kampioenswedstrijdje daar. Cocu is een god. Depay is beter dan Messi. Ajax kan er niks van. De platte kar staat al klaar. Pieters komt nog even terug voor een dansje.
En dan in mei:Oke man. Goede glazen bol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
En dan in mei:Bedankt HansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik sluit mij hier volledig bij aan.
En dan in mei:Dat "kampioenswedstrijd" zit meer in het hoofd van Ajacieden dan bij PSV'ers. Die zijn echt de start van vorig seizoen niet vergeten hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan in mei:En PSV:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je weet dat ze bang zijn dit jaar geen kampioen te worden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je een half uur lang alleen maar foto's van ajacieden met kampioenschalen ziet weet je dat er veel mad zijn.
Voelen zich bedreigd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je een half uur lang alleen maar foto's van ajacieden met kampioenschalen ziet weet je dat er veel mad zijn.
Ik vind het wel komisch.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat "kampioenswedstrijd" zit meer in het hoofd van Ajacieden dan bij PSV'ers. Die zijn echt de start van vorig seizoen niet vergeten hoor.
ik snap niet dat ze er niet ook meteen de KNVB beker en de JC schaal bij zetten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
OH DIT IS MIJN CUEquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
ik snap niet dat ze er niet ook meteen de KNVB beker en de JC schaal bij zetten.
O, eeh ...
Net als AZ-uit bedoel je? Toen won Ajax ook gewoon. We moeten niet doen alsof Groningen zo geweldig is. Verloren vorige week toch met 3-0?quote:
Hoort er een beetje bij. Zal ook minder worden als hij ouder is.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben altijd een beetje bang dat hij met de verkeerde coach echt de kutste speler van de wereld wordt. Zo'n type dat veel goals maakt maar waar iedereen een hekel aan heeft.
Anders was deze pot wel om aan te gluren zeker?quote:
We spelen tenminste om die prijzenquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
ik snap niet dat ze er niet ook meteen de KNVB beker en de JC schaal bij zetten.
O, eeh ...
Ik sprong gewoon anders.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hallo jongens,
Ik hoorde net van het Groningen publiek dat wanneer je niet springt je een jood bent. Waarschijnlijk zijn jullie nu dus allemaal voor Ajax.
Mvg,
Gr gr
Meedoen is inderdaad belangrijker dan winnen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
We spelen tenminste om die prijzen
Ze hadden het helemaal niet tegen ons johquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hallo jongens,
Ik hoorde net van het Groningen publiek dat wanneer je niet springt je een jood bent. Waarschijnlijk zijn jullie nu dus allemaal voor Ajax.
Mvg,
Gr gr
Ik wil niet vervelend doen maar elke profclub in Nederland speelt voor de beker en de JC-schaal en zelfs een hoop amateurteams.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wedstrijden waar Ajax het standaard moeilijk heeft ongeacht de kwaliteit van een tegenstander.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Net als AZ-uit bedoel je? Toen won Ajax ook gewoon. We moeten niet doen alsof Groningen zo geweldig is. Verloren vorige week toch met 3-0?
Iedereen speelt mee om de KNVB beker.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heb vertrouwen in Frank, dat heb jij ook 3 jaar lang vrij onregelmatig geroepenquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wedstrijden waar Ajax het standaard moeilijk heeft ongeacht de kwaliteit van een tegenstander.
Antonia versus Boilesen wordt weer een klachtwaardig gevecht op de rechterzijde. Grote kans dat hij alweer leeg zit voor het einde van de wedstrijd en Antonia als een intercity over de rechterflank raast en de wedstrijd beslist.
Serero en Sigthorsson in je basis. Bwuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Hangt af van hoe Groningen speelt. Die zijn de ene week onoverwinnelijk en de andere week spelen ze als een stel naïeve amateurs.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wedstrijden waar Ajax het standaard moeilijk heeft ongeacht de kwaliteit van een tegenstander.
Antonia versus Boilesen wordt weer een klachtwaardig gevecht op de rechterzijde. Grote kans dat hij alweer leeg zit voor het einde van de wedstrijd en Antonia als een intercity over de rechterflank raast en de wedstrijd beslist.
Serero en Sigthorsson in je basis. Bwuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Dit is wel de wedstrijd van het jaar voor ze, zien ze Ajax nog steeds als rivaal?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hangt af van hoe Groningen speelt. Die zijn de ene week onoverwinnelijk en de andere week spelen ze als een stel naïeve amateurs.
Het ging ook altijd op een vriendelijke manierquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Heb vertrouwen in Frank, dat heb jij ook 3 jaar lang vrij onregelmatig geroepen
Dat zien ze nooit. Elke club vindt het leuk om te winnen van Ajax (sowieso van de kampioen) en dat interpreteren Amsterdammers dan maar alsof de "boeren" vinden dat Ajax hun rivaal is.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Dit is wel de wedstrijd van het jaar voor ze, zien ze Ajax nog steeds als rivaal?
In het geval van Groningen was het omdat ze een paar jaar geleden half groningen hebben leeggekocht.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zien ze nooit. Elke club vindt het leuk om te winnen van Ajax (sowieso van de kampioen) en dat interpreteren Amsterdammers dan maar alsof de "boeren" vinden dat Ajax hun rivaal is.
Die er vorige week drie doorliet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:41 schreef Vermecelli het volgende:
Gelukkig hebben we Cilgod nog op doel
Gaat Vermeer nog weg vandaag of morgen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:41 schreef Vermecelli het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:41 schreef Vermecelli het volgende:
Ik hoop het voor hem, kunnen wij Boer halen/quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gaat Vermeer nog weg vandaag of morgen?
Winnie Haatrecht claimt dat er veel interesse voor hem is, maar de juiste club is er nog niet aan komen kloppen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, jaartje banken. Ohja hij mag KNVB beker keepenquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
4 miljoen blijft veel geld zeker als je hem 2 jaar niet gebruikt.. maar het is een prima keeper, alleen winst maken op keepers is vaak lastig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:41 schreef Vermecelli het volgende:
Daarom hoop ik van nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem, kunnen wij Boer halen/
Groningen kan er geen reet van johquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Antonia nou gewoon een goede pass geeft aan Nickgod staat het 1-0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |