quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Huur, huur, huur, de aanschaf is niet duurtwitter:RikElfrink twitterde op zondag 31-08-2014 om 23:43:14Bevestiging binnen: de zaakwaarnemer van Nicolas Isimat-Mirin (22) is onderweg naar #PSV om huurdeal te sluiten. Morgen meer: #ED reageer retweet
![]()
![]()
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 01-09-2014 om 10:49:56PSV heeft slechts minieme hoop op een handtekening van #Bakkali. Interne verwachting is dat speler zichzelf op een dood spoor manoeuvreert. reageer retweet
Dat verwacht ik al een half jaar en ik ben niet eens 'intern'.quote:Op maandag 1 september 2014 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 01-09-2014 om 10:49:56PSV heeft slechts minieme hoop op een handtekening van #Bakkali. Interne verwachting is dat speler zichzelf op een dood spoor manoeuvreert. reageer retweet
Ben jij een insider?quote:Op maandag 1 september 2014 10:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat verwacht ik al een half jaar en ik ben niet eens 'intern'.
Ook al niet. Gewoon iemand die observeert en deducties maaktquote:
Gewoon strenger zijn en (veel) eerder afscheid nemen van dat soort gastjes als blijkt dat het probleemgevallen zijn. Ook als de familie 'probleemgeval' blijkt te zijn. Dat geld, de moeite en energie die je ermee kwijt bent kan je beter gebruiken als club.quote:Op maandag 1 september 2014 11:12 schreef HL_Dog43 het volgende:
Joh, je kon niks anders verwachten. Draait lekker om gesprekken heen om zo transfervrij een dikke middelvinger naar PSV op te steken.
Blijkbaar moeten we maar geen tijd meer steken in Marokkaanse voetballertjes. Daar zitten we tot nu toe heel de tijd mis mee.
Al eerder gezegd hier; PSV laat zich gewoon misbruiken. Je moet z'n knul gewoon doodnegeren of er uit tiefen. Verlies pakken en klaar. Maar PSV volgt zogezegd de 'harde lijn', maar zodra hij een keer zegt 'Eh matties fawaka ik wil praten over contractje ja tog', dan zit de hele directie weer klaar. Dan moet je ook gewoon op zo'n moment zeggen 'Nee sorry, tief maar op'.quote:Op maandag 1 september 2014 11:11 schreef tompsv18 het volgende:
Als hij niet bijtekent moet je hem ook bij Jong PSV geen speelminuten meer geven.
Hij zal wel vol frustratie en woede zitten, voornamelijk ongefundeerd vermoed ik. Maar los van wat hij PSV wel of niet gunt, hij is zelf-destructief bezig. Hij had met normaal gedrag en bijtekenen bij de selectie kunnen zitten en wie weet hoeveel speelminuten kunnen maken. Hij had naar tal van andere clubs kunnen gaan deze zomer maar zoals het er nu naar uit ziet kiest hij voor een verblijf bij Jong PSV met aan het eind van het jaar een transfervrije status.quote:Op maandag 1 september 2014 11:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Er is iets gebeurd waardoor ie PSV gewoon is gaan haten. Anders kan ik dit idiote gedrag gewoon niet verklaren.
Ik heb het gevoel dat er totaal geen idee achter zit. Als hij voor het geld zou zijn gegaan was hij al lang weggeweest. Als hij voor speeltijd was gegaan was hij ook al lang weggeweest.quote:Op maandag 1 september 2014 11:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook al niet. Gewoon iemand die observeert en deducties maakt![]()
Ik had heel even iets van hoop dat het jong misschien toch verstandig aan het worden was toen hij Ploegsma als zaakwaarnemer nam maar dat zal dus wel ijdel blijken... Zou ook niemand mogen verbazen na de soap van afgelopen jaar.
Ik hoop oprecht voor dat jong zelf dat hij niet zijn hele voetbalcarrière naar de klote aan het helpen is maar ik heb er een hard hoofd in.
Nee.quote:
Ik snap er ook niets van. Hij kon bijtekenen, wilde hij niet. Hij kon naar de Europese top, wilde hij niet. Hij kon naar een Europese laagvlieger, wilde hij niet. Een nieuwe zaakwaarnemer, wilde hij uiteindelijk ook niet. Benieuwd of Ploegsma Jr. kan achterhalen wat hij nou eigenlijk wél wil. Wat een cliëntquote:Op maandag 1 september 2014 12:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat er totaal geen idee achter zit. Als hij voor het geld zou zijn gegaan was hij al lang weggeweest. Als hij voor speeltijd was gegaan was hij ook al lang weggeweest.
Precies, hij lijkt maar wat te doen.quote:Op maandag 1 september 2014 12:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat er totaal geen idee achter zit. Als hij voor het geld zou zijn gegaan was hij al lang weggeweest. Als hij voor speeltijd was gegaan was hij ook al lang weggeweest.
Ze hebben nog tot 24:00u.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |