Ik bedoel zonder enige vorm van erkenning werkt het gewoon niet, het is en blijft gewoon een stuk land wat gestolen is van Syrie en Irak, waar ze vroeg of laat toch weer weggejaagd worden.quote:Op maandag 1 september 2014 19:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Want?
Mensen die naar het kalifaat willen afreizen hoeven alleen hun paspoort te laten zien.
Niet als Irak verdeelt gaat worden...quote:Op maandag 1 september 2014 20:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik bedoel zonder enige vorm van erkenning werkt het gewoon niet, het is en blijft gewoon een stuk land wat gestolen is van Syrie en Irak, waar ze vroeg of laat toch weer weggejaagd worden.
quote:Op maandag 1 september 2014 12:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee hoor, ISIS heeft zijn kalifaat allang uitgeroepen en veel soennieten hebben er vrede mee of zijn er zelfs blij mee.
Irak moet gewoon verdeelt worden.
Ben je wel eens in Brussel-Molenbeek geweest? Geloof me, dit is absoluut niet zo raar hoor.quote:Op maandag 1 september 2014 20:22 schreef SeLang het volgende:
We moeten nodig Belgiė bombarderen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 september 2014 22:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Irak hoort niet verdeelt te worden! Irak is 1
Zo'n 15.000 ''man'' je kunt ze vergelijken met ons leger alleen veel slechter getraind en gewapend.quote:Op maandag 1 september 2014 22:07 schreef LoveProfuzion het volgende:
Hoe groot is dat IS leger/manschappen nu ongeveer? Moet ik dan denken aan 10000den of veel meer?
Irak en Syrie moeten verdeeld worden in: Koerdistan, Assyrie, Sjitisch deel, Soennitisch/Isis deel en een stuk land voor de Yezidi's en Druzen.quote:Op maandag 1 september 2014 22:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Irak hoort niet verdeelt te worden! Irak is 1
quote:Op maandag 1 september 2014 22:08 schreef OOSTWEST1986 het volgende:
[..]
Irak en Syrie moeten verdeeld worden in: Koerdistan, Assyrie, Sjitisch deel, Soennitisch/Isis deel en een stuk land voor de Yezidi's en Druzen.
Denk wel wat meer. Er staan er ook een aantal 1000 te springen om vanuit Europa de oversteek te maken. Ze hebben alleen nog net niet genoeg haatzaai stoffen in hun hoofd.quote:Op maandag 1 september 2014 22:07 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Zo'n 15.000 ''man'' je kunt ze vergelijken met ons leger alleen veel slechter getraind en gewapend.
100.000 en groeiende (zo'n 6000 a 7000 per maand nu).quote:Op maandag 1 september 2014 22:07 schreef LoveProfuzion het volgende:
Hoe groot is dat IS leger/manschappen nu ongeveer? Moet ik dan denken aan 10000den of veel meer?
Bagiyeeeeeequote:
Jij wil serieus beweren dat Irak een land is dat eenheid laat zien?quote:
Voor Saddam moet je kijkenquote:Op maandag 1 september 2014 22:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij wil serieus beweren dat Irak een land is dat eenheid laat zien?
In de tijd van Saddam waren de Koerden de lul, nu met ISIS is vrijwel iedereen de lul die het niet met hen eens is...
Ja jonge, die tijd is voorbij.quote:Op maandag 1 september 2014 22:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Voor Saddam moet je kijkenJaren 60 bijvoorbeeld.
Mattie, ISIS heeft het hart van het overgebleven Assyrische gebied ingenomen en de hele bevolking is gevlucht. Ik praat over Qarakosh en omgeving. Assyriėrs zijn keihard ontworteld...quote:Op maandag 1 september 2014 22:12 schreef vigen98 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Assyrische Rijk, zo machtig, zo mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |