SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
was ook zo maar Vanessa Huppenkothen lijkt er wel opquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grap maakte met die naam. Verder helemaal niks mis mee.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:42 schreef Syntix het volgende:
psv dat ook in eigen huis op de counter speeltwat een kutclub is het toch ook he
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:44 schreef Syntix het volgende:
psv is met afstand de lelijkste club in NL.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:46 schreef Syntix het volgende:
hoe is het om psv supporter te zijnzo'n lelijke club zonder identiteit...
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:47 schreef Syntix het volgende:
33 % balbezit hebben in je eigen stadiongvd wat een faalclub ben je dan....
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:49 schreef Syntix het volgende:
elke keer als ik psv zie denk ik wel dat is de lelijkste club van NL by far.
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:49 schreef Syntix het volgende:
psv is de lelijkste club van NL, deal with it lampjes
quote:
En dat in 8 minuten. Bedankt voor je toevoeging Syntix.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:50 schreef Syntix het volgende:
Volgens mij waren we het er al over eens, dat psv de lelijkste club van NL is by far.
Helemaal met Piet "Showduik" Velthuizen erachterquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:53 schreef Pedroso het volgende:
Die terugspeelballen van Vitesse zien er niet zo betrouwbaar uit.
Bedankt voor het opzoeken. Jouw leven moet wel behoorlijk kansloos en doelloos zijn. Beetje zoals psv dus.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dat in 8 minuten. Bedankt voor je toevoeging Syntix.
Opzoekenquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Bedankt voor het opzoeken. Jouw leven moet wel behoorlijk kansloos en doelloos zijn. Beetje zoals psv dus.
dan heb je dat je hele leven, of je maakt een verstandige keuze en support de mooiste club van NL: Ajaxquote:
Komt er zo aan, 1-0 zou volkomen terecht zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:55 schreef AFCNiels het volgende:
De wedstrijd heeft een doelpunt nodig.
Je bent een beetje vervelend. Ondanks dat je wel voor de goede club bent.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
dan heb je dat je hele leven, of je maakt een verstandige keuze en support de mooiste club van NL: Ajax
Aangezien Bruma bij PSV speelt vond Bosz het wel zo eerlijk er iemand van hetzelfde kaliber tegenover te zetten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:55 schreef Pedroso het volgende:
Hoe kan Kruiswijk nou bij Vitesse spelen ? Hebben ze daar alle hoop laten varen en zijn ze blij met het rechterrijtje ?
Komt goed, kwestie van tijd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Owja Piet staat op doelWaarom is het nog geen 1-0?
Ajaxquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je bent een beetje vervelend. Ondanks dat je wel voor de goede club bent.
Daarom speelt Diks toch?quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Aangezien Bruma bij PSV speelt vond Bosz het wel zo eerlijk er iemand van hetzelfde kaliber tegenover te zetten.
Nee, die imiteert Brenet.quote:
Retorische vraag.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:00 schreef Tarado het volgende:
Het voetbal van achteruit is nog net zo dramatisch als vorig seizoen, gaat Brands nog wat kopen?
Ze zullen wel weer winnen met 1-0 ofzo en zullen dan wel volwassen gespeeld hebben volgens de kenners. Niets nodig dus.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:00 schreef Tarado het volgende:
Het voetbal van achteruit is nog net zo dramatisch als vorig seizoen, gaat Brands nog wat kopen?
Niet op deze positiequote:Op zondag 31 augustus 2014 13:04 schreef Pedroso het volgende:
Is die Mexicaan nu echt beter dan Hendriks ?
Kom op, speelt 32 minuten mee nuquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:04 schreef Pedroso het volgende:
Is die Mexicaan nu echt beter dan Hendriks ?
alsof je dan boeken van het niveau van de Griezelbus aankunt.quote:
eerste indruk is niet dat hij een balafpakker inpasser is en dat wil je toch wel op die plek, iets meer naar voren zou hij misschien beter renderenquote:
Waarom praat je steeds over Been?quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik neem aan dat Mario Been ook geniet van de titelkandidaat PSV.
Heb je je ctrl V knop weer ingedrukt ?quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik neem aan dat Mario Been ook geniet van de titelkandidaat PSV.
Dat was de vraag in ieder geval niet. Ik ben er vrij zeker van dat, op dit moment, Guardado beter is dan Hendrix.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
eerste indruk is niet dat hij een balafpakker inpasser is en dat wil je toch wel op die plek, iets meer naar voren zou hij misschien beter renderen
Nee.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb je je ctrl V knop weer ingedrukt ?
Had het ook niet hoeven te vragen in de eredivisie.quote:
Dat is het al een jaar of 10 niet meer in Nederland.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godsklere.... gaan we nog voetbal zien?
Ik verheug me daar nu al op.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga vandaag weer meeposten in livetoppas zonder een wedstrijd te kijken
Hij heeft wel gelijk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dat in 8 minuten. Bedankt voor je toevoeging Syntix.
Ik kijk dit ook bij gebrek aan betere wedstrijden op tv momenteelquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is het al een jaar of 10 niet meer in Nederland.
ben mentaal aan het voorbereiden op tottenhamquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kijk dit ook bij gebrek aan betere wedstrijden op tv momenteel
ik ookquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben mentaal aan het voorbereiden op tottenhamtegen liverpool
Melkiequote:Op zondag 31 augustus 2014 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Die commentator denkt dat ze thee gaan drinken in de rust.
Heeft al een paar jaar geen bal meer geraakt. Onbegrijpelijk dat ze die hebben gehaald.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:13 schreef Pedroso het volgende:
Wat vinden de PSV boys eigenlijk van Luuk de Jong ?
Maakt op zijn zachtst gezegd geen beste indruk tot nu toe (alle wedstrijden tot nu toe).
quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ging gister boodschappen doen.
Moest 40,45 betalen![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:14 schreef Knalerwtje het volgende:
Labyad struikelt over zijn eigen rattenpootjes.
Toch een goeie voetballerquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:14 schreef Knalerwtje het volgende:
Labyad struikelt over zijn eigen rattenpootjes.
Nu iddquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je gaat straks een schot van Psv op doel zien
Higler is het hier niet mee eens.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vitesse had 2 penalties moeten hebben. Blom is echt de slechtste scheids van de Eredivisie op dit moment.
1 penalty.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vitesse had 2 penalties moeten hebben. Blom is echt de slechtste scheids van de Eredivisie op dit moment.
Ja héquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vitesse had 2 penalties moeten hebben.
Heeft tegen Ajax twee beslissende ballen gegeven.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft al een paar jaar geen bal meer geraakt. Onbegrijpelijk dat ze die hebben gehaald.
Ik zie hem wel bij een club zoals Sporting slagen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Verstandig persoon die ver gaat komen.
Geen rendement.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Depay is wel heel erg goed geworden, sow.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:16 schreef Adames het volgende:
[..]
valt wel mee, niet voor niks de op een na beste buitenspeler van de eredivisie
<------- Jij weet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:16 schreef Adames het volgende:
[..]
valt wel mee, niet voor niks de op een na beste buitenspeler van de eredivisie
Daarom voor 40-45M verkopen na dit seizoenquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:18 schreef Geo4kant het volgende:
Leuk spelertje die Depay maar gaat falen als hij een stapje hoger moet
Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.twitter:thijsslegers twitterde op zondag 31-08-2014 om 13:17:31#psvvit 0-0. Vitesse dreigender, maar creëert net als het voorzichtige PSV weinig echte kansen. Beide teams alleen gevaarlijk met schoten reageer retweet
Alleen gevaarlijk met schoten. Gewaagde uitspraak.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.twitter:thijsslegers twitterde op zondag 31-08-2014 om 13:17:31#psvvit 0-0. Vitesse dreigender, maar creëert net als het voorzichtige PSV weinig echte kansen. Beide teams alleen gevaarlijk met schoten reageer retweet
Geen Kishnaquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Viergever, Serero; El Ghazi, Sigthórsson, Schöne.
Blind op de bank?quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Viergever, Serero; El Ghazi, Sigthórsson, Schöne.
Sigthorssonquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
zet schone op het middenveld gvdquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat?quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:19 schreef Smoofie het volgende:
Insomnia, raf en neem 2 maanden. Krijg ik mount.
Geen verrassingen dus.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
oh hij is gek he.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:19 schreef Smoofie het volgende:
Hij doet er maar 1 per dag en dat was die van PSV kampioenquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Alleen gevaarlijk met schoten. Gewaagde uitspraak.
Praat eens Nederlands.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:19 schreef Smoofie het volgende:
Sigthorssonquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom heeft hij het niet over de twee penaltymomenten?quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Voor wie zou die moeten spelen dan ? Logische opstelling.quote:
Omdat het twee keer zeker geen penalty was.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Waarom heeft hij het niet over de twee penaltymomenten?
Misschien omdat er niks aan de hand was, denk ik.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Omdat hij geen jankende onrealistische jood isquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
wow. vind je dit normaal of zo?quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat hij geen jankende onrealistische jood is
Voor Viergever en Schone naar 't middenveld. Sowieso begin je met Kishna en bouw je je elftal eromheen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Voor wie zou die moeten spelen dan ? Logische opstelling.
NOTE DIE JONGEN DIT KAN ECHT NIETquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wow. vind je dit normaal of zo?
Nee. Want dan moet hij vanuit zijn zwakte voetballen en zijn zijn kwaliteiten minder zichtbaar. Op het middenveld zal hij meer de defensie moeten ondersteunen en heeft hij veel meer opdrachten dan als aanvaller. Tevens is hij nog altijd de beste aanvaller van Ajax.quote:
Jij wil zonder verdedigende middenvelder spelen ? Blij dat jij er niet zoveel verstand van hebt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:22 schreef Tito_Otis het volgende:
[..]
Voor Viergever en Schone naar 't middenveld. Sowieso begin je met Kishna en bouw je je elftal eromheen.
Hoezo het is geen half 1 wedstrijd johquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens gaat Ajax vandaag punten verliezen.
Daar kan je de klok op gelijk zetten.
Been ziet nog steeds de club die 10-0 won voor zich. Beste club ter wereld.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:23 schreef Pedroso het volgende:
Been doet net of dat PSV anders wel zo geweldig speelt. Spelen niet anders dan tegen Ajax of NAC (die ze wel wonnen).
Ik denk het niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Je bent Ajax of je bent 't niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij wil zonder verdedigende middenvelder spelen ? Blij dat jij er niet zoveel verstand van hebt.
Kanjerquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Volgende week geen Eredivisie voetbal. Kanjer interlands.
Subtopper uit. FC Groningen uit is een wedstrijd waar Ajax het nooit makkelijk heeft. Groningen kan goed counteren en Ajax is defensief zwak. Het wordt me weer een heerlijke genotspartij.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoezo het is geen half 1 wedstrijd joh
Ik wil nightwing braquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh hij is gek he.
ik heb die zebra raf mount al sinds TBC
u mirin?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Volgende week geen Eredivisie voetbal. Kanjer interlands.
Voor Serero misschien.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Voor wie zou die moeten spelen dan ? Logische opstelling.
Ajax wint gewoon.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Subtopper uit. FC Groningen uit is een wedstrijd waar Ajax het nooit makkelijk heeft. Groningen kan goed counteren en Ajax is defensief zwak. Het wordt me weer een heerlijke genotspartij.
Altijd maar indekken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
maar liever hij die vanuit zijn zwakte voetbalt dan fucking sereroquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Want dan moet hij vanuit zijn zwakte voetballen en zijn zijn kwaliteiten minder zichtbaar. Op het middenveld zal hij meer de defensie moeten ondersteunen en heeft hij veel meer opdrachten dan als aanvaller. Tevens is hij nog altijd de beste aanvaller van Ajax.
twitter:433PSV twitterde op zondag 31-08-2014 om 13:23:48RT @433LIVE: Wát een knal van Memphis Depay! #psvvit https://t.co/u5C7XPu56F reageer retweet
Serero gaat de verassing van het seizoen worden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
maar liever hij die vanuit zijn zwakte voetbalt dan fucking serero
En Schone naar het middenveld, zou kunnen, maar ik denk dat De Boer voor die 2 jongens 90 minuten in gedachten heeft, uurtje El Ghazi en dan Kisha nog een half uurquote:
Je baalt gewoon dat Serero, Eriksen volledig heeft doen vergeten bij Ajaxquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
maar liever hij die vanuit zijn zwakte voetbalt dan fucking serero
wat ben je negatief man, Ajax wint gewoonquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Subtopper uit. FC Groningen uit is een wedstrijd waar Ajax het nooit makkelijk heeft. Groningen kan goed counteren en Ajax is defensief zwak. Het wordt me weer een heerlijke genotspartij.
Dit. Al hoeft het niet persé van mijquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat ben je negatief man, Ajax wint gewoon
Ik zou er best mee kunnen leven als ze niet winnen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit. Al hoeft het niet persé van mij
Andersom juistquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:29 schreef PicoMMP het volgende:
Het is wel des Ajax om punten te verliezen als PSV deze wedstrijd niet wint.
Is dat zo, dat is meer Feyenoord als Ajax punten morstquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:29 schreef PicoMMP het volgende:
Het is wel des Ajax om punten te verliezen als PSV deze wedstrijd niet wint.
Komt goed dus.twitter:433PSV twitterde op zondag 31-08-2014 om 13:29:33RT @Tussendelinies: Doelcijfers Vitesse dit seizoen in de 2e helft: 1-6.Doelcijfers PSV dit seizoen in de 2e helft: 8-0.#psvvit reageer retweet
dat gaat sinkgraven doen tochquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je baalt gewoon dat Serero, Eriksen volledig heeft doen vergeten bij Ajax
Geweldige tandem samen met Sigthorsson. Wat een passie, wat een strijdlust
Laatste tijd wel, maar Ajax heeft in het verleden zo vaak de kans gehad om in te lopen, en dan verneuken ze het weer.quote:
Komt voorlopig niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat gaat sinkgraven doen toch
nieuwe eriksen lees ik overal
Poulsen bellenquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij is al 19, dit valt geen eigen jeugd meer te noemen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
Mee eens. Wel een speler om in de gaten te houden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
doe je pve of pvpquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:33 schreef Smoofie het volgende:
NFL, patriots weer op volle oorlogsterkte, lekker toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |