Hier "leeft" de maatschappij van. Jaartje of wat geleden een item op tv geweest. Ik heb geen ervaringen met het aanpassen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:56 schreef utrecht1970 het volgende:
Wordt een duur foutje dan 110 euro
Ook een idee!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:20 schreef Renzoku het volgende:
Nieuw paspoort aanvragen is goedkoper
Haha, slim.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:20 schreef Renzoku het volgende:
En dan? Veranderd niks aan de naam toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:20 schreef Renzoku het volgende:
Het paspoort wel. De naamswijziging is duur en kost veel tijd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:20 schreef Renzoku het volgende:
Als je in Nederland getrouwd bent is dat niet mogelijk, je kan wel de naam van je partner aannemen maar op de officiële documenten blijft de meisjesnaam staan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:33 schreef ADQ het volgende:
Overigens heeft mijn vrouw dit probleem niet. Ze heeft officieel alleen mijn achternaam.
Mochten we ooit een reisbureau gebruiken moet ik dus oppassen dat we haar meisjesnaam niet geven.
Tegenwoordig niet meer toch? Omdat hij nu 10 jaar geldig is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:20 schreef Renzoku het volgende:
Nu tientje duurder.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:39 schreef nikky het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer toch? Omdat hij nu 10 jaar geldig is.
Geruchten...weet niet of het waar is.
En dat ben ik niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:37 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als je in Nederland getrouwd bent is dat niet mogelijk,
En dat zou legaal zijn in Nederland? Kerkelijk geneuzel is toch sowieso niks waard?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:50 schreef ADQ het volgende:
[..]
En dat ben ik niet.
Zuid Afrika, in de kerk(ben niet gelovig) met huwelijksreis naar Kruger.