SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:29 schreef hhh38 het volgende:
Ze gingen bij een vrije trap de keeper afleiden door ervoor te gaan springen en dansen enzo
Vrije trap mislukte volledig, dus ik vraag me af of het erin zit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:30 schreef Tchock het volgende:
[..]. Straks even samenvatting kijken.
Dit is wel een erg zware uitspraak.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En terecht... Hij's dikker dan Zeefuik
Hij gooit dan ook veel gewicht in de strijdquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit is wel een erg zware uitspraak.
De emo.gif zit te ver van de punt af zeker?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik deze niet goed uitgevoerd.
Raymond Atteveldquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd wie Jantje de Jonge opvolgt.
Verbeek wordt het niet.
Ok. is er eentje en Zure post afsluiten metquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De emo.gif zit te ver van de punt af zeker?
Gun het Heracles niet maar als ze zo doorspelen gaat dat wel gebeuren. Zelfs Willem II en Excelsior spelen zó veel beter.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Nul punten na vier wedstrijden.
Dat staat volgens de statistieken van Tchock gelijk aan degradatie.
Leuk geweest weer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ok. is er eentje en Zure post afsluiten metis er eentje maar alleen Ok. vind ik niet zuur genoeg voor Ambro begrippen.
Klopt ook kijk hoe ze ''voetballen''quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Nul punten na vier wedstrijden.
Dat staat volgens de statistieken van Tchock gelijk aan degradatie.
twitter:Henkvschuppen twitterde op zaterdag 30-08-2014 om 21:47:47Voorzitter Jan Smit: dramatisch om te zien, alle zelfvertrouwen weg, Morgen gaan we ons beraden. reageer retweet
Flikker eerst maar die ervaren spelers eruitquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:48 schreef hafcfan het volgende:
Smit investeer gewoon eens gvd en niet in een nieuwe gebit.
Ja gvd wat een faal beleid. De Jonge nu er uit maar dan nog wordt het niet veel beter.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Flikker eerst maar die ervaren spelers eruit
Met alibivolk als Fleddurus , Zomer en Cziommer vlieg je er sowieso uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja gvd wat een faal beleid. De Jonge nu er uit maar dan nog wordt het niet veel beter.
Ze hadden Falkenburg, Muhren, Kuwas moeten halen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met alibivolk als Fleddurus , Zomer en Cziommer vlieg je er sowieso uit
Veel te duur man.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze hadden Falkenburg, Muhren, Kuwas moeten halen.
Te laatquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Marengo joh.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook een goeie ja of Veldwijk, maar ze kozen voor ''ervaring''quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marengo joh.
Goudmijntje die jongen.
Misschien kan hij de Feyenoordsupporters wel Te Vrede krijgen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:00 schreef hhh38 het volgende:
Die spits van Heerenveen speelt best gUth
Daar heb je misschien gelijk in, maar geld dat er niet is kun je niet uitgeven aan spelersquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu degraderen kost je nog meer met een stadion van 14000 man
GGMM komt geen afspraken na hoorde ik vanmiddag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Jullie passen wel bij elkaar.
Leo Oldenburger zoekt graag sensatiequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
2-1 en de commentator doet alsof er nog een wonder gaat gebeuren met nog 2 minuten op de klok
Typisch heeft slechte invloed op andere merk ik welquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
GGMM komt geen afspraken na hoorde ik vanmiddag.
12:30 PSV Vitessequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Op naar morgen.
Ik heb er al zin in.
Echt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd welke uitleg onze grote voetbalonderwijzer Co Adriaanse weet te verzinnen voor het gefaal en geschutter van het FC Utrecht.
4-1quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
12:30 PSV Vitesse
14:30 NAC Breda PEC Zwolle
14:30 Groningen Ajax
16:45 Twente Feyenoord
[ afbeelding ]
Zou je nu al moeten doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het allemaal goed hebt neem ik een maand lang een Robben-UI.
zal je net zien dan Groningen ajax 0-3 gaat wordenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zal je net zien dan Groningen ajax 0-3 gaat worden
Kan twee kanten op. Of Ajax wint dik. Of Groningen wint dik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax uit bij een subtopper.
Dat wordt billenknijpen.
Zo hè, wat een durfal ben jij.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door je oma, of wat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik word regelmatig als een waaghals omschreven inderdaad.
Ik had eerst een post gemaakt met mensen die je een lafbek vinden, maar dat vond ik wat te ver gaan. Toen dacht ik dat je mama je een waaghals noemt, maar jemoeder-grappen zijn een beetje beneden mijn niveau. Toen had ik geen zin meer in iets nieuws bedenken dus heb ik er je oma van gemaakt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje apart om m'n oma hier bij te betrekken.
Aha.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had eerst een post gemaakt met mensen die je een lafbek vinden, maar dat vond ik wat te ver gaan. Toen dacht ik dat je mama je een waaghals noemt, maar jemoeder-grappen zijn een beetje beneden mijn niveau. Toen had ik geen zin meer in iets nieuws bedenken dus heb ik er je oma van gemaakt.
Grappig is wel dat de voorzitter ook de spelers de schuld geeft, maar hij lijkt het idee te hebben dat die met een nieuwe, minder leuke en gezellige coach allemaal de sterren van de hemel gaan spelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Jan de Jonge waarschijnlijk al na 4 wedstrijden ontslagen.. tsja, dat zal lekker helpen met zo'n matige selectie. De verwachtingen zijn vaak veel te hoog, in plaats van voor een fatsoenlijke selectie te zorgen krijgt de trainer weer de schuld.
Hij zal wel een terugkeer van Verbeek aan het bekokstoven zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Grappig is wel dat de voorzitter ook de spelers de schuld geeft, maar hij lijkt het idee te hebben dat die met een nieuwe, minder leuke en gezellige coach allemaal de sterren van de hemel gaan spelen.
Die is werkeloos, of niet?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij zal wel een terugkeer van Verbeek aan het bekokstoven zijn.
Had liever guardado op LBquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoet; Brenet, Bruma, Rekik, Willems; Wijnaldum, Guardado, Maher, Narsingh, De Jong, Depay
Velthuizen, Diks, Kashia, Van der Heijden, Kruiswijk, Vejinovic, Pröpper, Leerdam, Labyad, Vako, Traore
Diks vs Depay, koekoekquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoet; Brenet, Bruma, Rekik, Willems; Wijnaldum, Guardado, Maher, Narsingh, De Jong, Depay
Velthuizen, Diks, Kashia, Van der Heijden, Kruiswijk, Vejinovic, Pröpper, Leerdam, Labyad, Vako, Traore
Hij moet watquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Grappig is wel dat de voorzitter ook de spelers de schuld geeft, maar hij lijkt het idee te hebben dat die met een nieuwe, minder leuke en gezellige coach allemaal de sterren van de hemel gaan spelen.
Tegen Ajax vond ik ze echt niet slecht, alleen maakt hij graag het spel en dat moet je tegen PSV juist niet doenquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse.
Bosz.
Wanneer zal Bosz zijn congé krijgen? #dtv
Sinds 8 maart niet gewonnen, al tijden het probleem dat ze geen afmaker hebben, ja op de bank maar die stelt hij niet op..quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen Ajax vond ik ze echt niet slecht, alleen maakt hij graag het spel en dat moet je tegen PSV juist niet doen
dus die overwinning komt steeds dichterbij, vind Bosz verder ook maar een zelfbenoemde voetbalprofessor hoor maar wordt geen makkie voor PSV.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds 8 maart niet gewonnen, al tijden het probleem dat ze geen afmaker hebben, ja op de bank maar die stelt hij niet op..
Vond ik tegen Ajax de gevaarlijkste spelerquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga trouwens Labyrat uitfluiten.
Misschien horen jullie mij.
Eens, maar als het bestuur bij elkaar komt, dan weet je eigenlijk al hoe laat het is.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:33 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Na. Vier. Wedstrijden.
Dat doe je niet.
Is verreweg hun beste. Heeft ook geen mentaliteitsproblemen denk ik, had vooral een reality check nodig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vond ik tegen Ajax de gevaarlijkste speler
Hadden ze al in de zomer moeten doen, die vent kan er niks van.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:33 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Na. Vier. Wedstrijden.
Dat doe je niet.
Ik hoop niet dat ze alleen bij elkaar komen als de trainer eruit moet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens, maar als het bestuur bij elkaar komt, dan weet je eigenlijk al hoe laat het is.
Je hoort eigenlijk weinig over de meningen van Vitessefans over Bosz en de spanningen tussen Bosz en directie. Is het echt al zo ernstig geworden?quote:
Dat kan. Maar je gaat niet bij vier wedstrijden in het nieuwe seizoen je trainer ontslaan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hadden ze al in de zomer moeten doen, die vent kan er niks van.
Maar dan komt het niet in de media.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:36 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze alleen bij elkaar komen als de trainer eruit moet.
Mjah. Ook af en toe gezien dat er niks aan de hand was nadat het in de media kwam.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan komt het niet in de media.
Die is in de grootste val van de huidige eredivisie getrapt: solide spelers van subtoppers ophalen ipv druistig talent.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:39 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat kan. Maar je gaat niet bij vier wedstrijden in het nieuwe seizoen je trainer ontslaan.
En die Smit wordt altijd zo opgehemeld door iedereen met zijn lange termijn visie.
Het probleem met Bosz is dat hij zich nooit wilt aanpassen aan de tegenstander. Elke keer weer dat naïeve voetbal en spelers op de verkeerde plek. Kashia is een prima verderdiger maar niet met ruimte in zijn rug. Kruiswijk staat nu kansloos op linksback terwijl hij prima in het centrum kan spelen voor vd Heijden. Dan kan Achenteh op linksback en vd Heijden doorschuiven naar het middenveld.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hoort eigenlijk weinig over de meningen van Vitessefans over Bosz en de spanningen tussen Bosz en directie. Is het echt al zo ernstig geworden?
Gaan jullie Brom terughalen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:44 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Het probleem met Bosz is dat hij zich nooit wilt aanpassen aan de tegenstander. Elke keer weer dat naïeve voetbal en spelers op de verkeerde plek. Kashia is een prima verderdiger maar niet met ruimte in zijn rug. Kruiswijk staat nu kansloos op linksback terwijl hij prima in het centrum kan spelen voor vd Heijden. Dan kan Achenteh op linksback en vd Heijden doorschuiven naar het middenveld.
Nu krijgt een jongen als Diks die 1 wedstrijd mee heeft gedaan de onmogelijke taak om Depay af te stoppen en hij moet ook nog eens ervoor zorgen dat Depay achter hem aanloopt. Dit terwijl Leerdam het vorig jaar meer dan goed heeft gedaan op rechtsback en nu op het middenveld staat.
Dan heb je ook nog 2 spitsen op de bank maar Bosz speelt liever met een nummer 10 van 1,65 in de spits. Dus ja we zijn wel een beetje klaar met hem.
Brom hoeft van mij niet terug te komen, feit is wel dat hij wel realistisch voetbal speelt. van Marwijk is ook nog vrij toch?quote:
Leerdam wil zelf niet graag op rechtsback spelen, dacht ik. Die wil het liefst als middenvelder spelen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:44 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Het probleem met Bosz is dat hij zich nooit wilt aanpassen aan de tegenstander. Elke keer weer dat naïeve voetbal en spelers op de verkeerde plek. Kashia is een prima verderdiger maar niet met ruimte in zijn rug. Kruiswijk staat nu kansloos op linksback terwijl hij prima in het centrum kan spelen voor vd Heijden. Dan kan Achenteh op linksback en vd Heijden doorschuiven naar het middenveld.
Nu krijgt een jongen als Diks die 1 wedstrijd mee heeft gedaan de onmogelijke taak om Depay af te stoppen en hij moet ook nog eens ervoor zorgen dat Depay achter hem aanloopt. Dit terwijl Leerdam het vorig jaar meer dan goed heeft gedaan op rechtsback en nu op het middenveld staat.
Dan heb je ook nog 2 spitsen op de bank maar Bosz speelt liever met een nummer 10 van 1,65 in de spits. Dus ja we zijn wel een beetje klaar met hem.
Die kun je op je buik schrijven denk ik.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:47 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Brom hoeft van mij niet terug te komen, feit is wel dat hij wel realistisch voetbal speelt. van Marwijk is ook nog vrij toch?
Duada is nog niet fit, die komt terug van een blessure en heeft vorige week op de training een terugslag gehad. Dat Leerdam liever op het middenveld speelt moet niet uitmaken. In deze wedstrijd kan je geen Diks opstellen tegen Depay dat is pure zelfmoord van die jongen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leerdam wil zelf niet graag op rechtsback spelen, dacht ik. Die wil het liefst als middenvelder spelen.
Ik vind Bosz een prima trainer alleen blijf ik hem zo'n debiel vinden dat hij geen afmaker opstelt in zijn selectie terwijl Vitesse iedere wedstrijd 86 opgelegde kansen mist. Waarom stelt hij dan niet Dauda op of hebben ze eerder actie ondernomen nadat ze lucht kregen van de plannen van Havenaar?
Gewoon trainersruil met Heraclesquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:48 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Die kun je op je buik schrijven denk ik.
Nu hoef je enkel Bosz de laan uit sturenquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon trainersruil met Heracles
Goed idee.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon trainersruil met Heracles
Die is lekker aan het falen bij VVVquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:13 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Goed idee.
Ik dacht aan Maurice Steijn voor Vitesse of Heracles.
Maurice is niks zonder Almelose en Haagse blufquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is lekker aan het falen bij VVV
Steijn moet je niet willen neequote:Op zondag 31 augustus 2014 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is lekker aan het falen bij VVV
Eens.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Die gun ik eeuwige ellende en nederlagen.
deed hij mee tegen NL op het WK? Ik kan me hem niet herinnerenquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die gast kan écht voetballen hoor
Ja, stond in de basis.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
deed hij mee tegen NL op het WK? Ik kan me hem niet herinneren
uiteraard kan jij het je niet herinneren.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
deed hij mee tegen NL op het WK? Ik kan me hem niet herinneren
Da's verdeurie een gewaagde tweet.twitter:thijsslegers twitterde op zondag 31-08-2014 om 10:42:08nog een statement: gekeken naar de ontwikkelingen in Eindhoven, Amsterdam, Rotterdam, Enschede zou t bizar zijn als PSV de titel niet pakt reageer retweet
Zeg niet van die rare dingen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verwacht een knotsgek en doelpuntrijk duel.
6-3 voor PSV.
Dat is dan al 6 jaar heel bizar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Da's verdeurie een gewaagde tweet.twitter:thijsslegers twitterde op zondag 31-08-2014 om 10:42:08nog een statement: gekeken naar de ontwikkelingen in Eindhoven, Amsterdam, Rotterdam, Enschede zou t bizar zijn als PSV de titel niet pakt reageer retweet
Herinner je je PSV - Twente nog? Dat was best een feestjequote:Op zondag 31 augustus 2014 12:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De helden van PSV
Op onze verjaardag
Met die geweldige goal van Theo?quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Herinner je je PSV - Twente nog? Dat was best een feestje
Ik tel mee.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 31-08-2014 om 12:24:15Dadelijk alsnog een minuut stilte voor Pedro Salazar. Scheidsrechter Blom weet dat dat 60 seconden is. reageer retweet
In plaats van 10 secondenquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik tel mee.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 31-08-2014 om 12:24:15Dadelijk alsnog een minuut stilte voor Pedro Salazar. Scheidsrechter Blom weet dat dat 60 seconden is. reageer retweet
Nou, vandaag de kampioenswedstrijd dusquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik tel via Teletekst netjes mee.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jemig... Ik wist dat Thijs niet bepaald een hoogbegaafd persoon is maar dit.. alsjeblieft zegquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
jij wel natuurlijk, voor of nadat bekend werd dat hij voor PSV had getekend?quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:22 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
uiteraard kan jij het je niet herinneren.
dank jequote:
Thijs is echt kampioen wishful thinking.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik wil ook niks liever dan PSV weer eens kampioen zien wordenquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Thijs is echt kampioen wishful thinking.
Nee, toen "we" massaal dat "waar is dat liedje dan?!" aanhieven ;iquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met die geweldige goal van Theo?
Ooja, toen was het al 0-2 na 18 minuten ofzo toch?quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, toen "we" massaal dat "waar is dat liedje dan?!" aanhieven ;i
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooja, toen was het al 0-2 na 18 minuten ofzo toch?
zou misschien een goed idee zijn om die clubwatchers wat te rouleren, zijn allemaal teveel supporterquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Thijs is weer eens de grote fan aan het uithangen.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij nam Labyad die hoekschop.
Ik gun Labyad wel een goaltje vanmiddagquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij nam Labyad die hoekschop.
Zit je al in het uitvak of nog in de bus?quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een sfeer in een uitverkocht stadion.
JALALALALALALA
Ik zit in een zweterig hok aan de kust van Nederland.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:35 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Zit je al in het uitvak of nog in de bus?
Middenvelderquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Leerdam is toch verdedigerZie hem continu op de helft van PSV paraderen
Middenvelderquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Leerdam is toch verdedigerZie hem continu op de helft van PSV paraderen
gay sauna?quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit in een zweterig hok aan de kust van Nederland.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gaat PSV ook in eigen huis vol op de counter spelen?
Ze kunnen niet andersquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gaat PSV ook in eigen huis vol op de counter spelen?
Ik vind het wel verstandig, want nu staat er een onbekende speler die volgens mij maar één keer heeft meegedaan met Vitesse I in de basis tegen Depay.quote:
Ja, dat klinkt als een goed planquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vind het wel verstandig, want nu staat er een onbekende speler die volgens mij maar één keer heeft meegedaan met Vitesse I in de basis tegen Depay.
Dit soort tactische meesterzetten dragen bij aan het goede seizoen van Vitesse tot nu toe.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt als een goed plan
Derijck zag er gisteren weer goed uit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker sfeertje hoor in Eindhoven........ Only singing when they're winning publiek!
Je zou maar rechtsback zijn en weten dat je de dag erna tegen Memphis speelt. Ik zou niet kunnen slapenquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit soort tactische meesterzetten dragen bij aan het goede seizoen van Vitesse tot nu toe.
Het is fucking half één man, het halve publiek is nog niet eens wakker.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker sfeertje hoor in Eindhoven........ Only singing when they're winning publiek!
Hij vond het zelf geen penalty.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Derijck zag er gisteren weer goed uit.
Aldus de fox supporterquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jullie weten wel wat jullie weggeven he.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, PSV gaat het spel maken wat ze totaal niet kunnenquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:42 schreef Syntix het volgende:
psv dat ook in eigen huis op de counter speeltwat een kutclub is het toch ook he
Ah, mr mad himself is weer aanwezigquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:42 schreef Syntix het volgende:
psv dat ook in eigen huis op de counter speeltwat een kutclub is het toch ook he
Gelukkig nog altijd mooier dan die jodenclub uit Amsterdam.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:42 schreef Syntix het volgende:
Nee.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gelukkig nog altijd mooier dan die jodenclub uit Amsterdam.
ah davy is er ook weerquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah, mr mad himself is weer aanwezig
Aldus de ado supporter.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is echt een zaadwedstrijd mijn god....
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
dat kan nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoe is dat eigenlijk jaren lang elke dag hetzelfde posten?quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
ah davy is er ook weerje zou maar voor psv zijn
____!
1-3quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:44 schreef Syntix het volgende:
[..]deze reactie. psv is met afstand de lelijkste club in NL.
hoe is het om psv supporter te zijnquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe is dat eigenlijk jaren lang elke dag hetzelfde posten?
Dit is ook weer zo'n intens treurige post die ik na de 4-0 vorig seizoen ook voorbij heb zien komenquote:
1-3quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
hoe is het om psv supporter te zijnzo'n lelijke club zonder identiteit...
inderdaad, spelen aardig voetbal maar zonder goalsquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:45 schreef Pedroso het volgende:
Vitesse domineert, zullen dus wel weer verliezen.
Uh, oké.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is ook weer zo'n intens treurige post die ik na de 4-0 vorig seizoen ook voorbij heb zien komen.
ga je dit keer ook weer posten dat het 1-3 was?quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je deze keer je post ook editen?
Elke keer als jij post zie ik een traan uit jouw oog vallenquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:47 schreef Syntix het volgende:
33 % balbezit hebben in je eigen stadiongvd wat een faalclub ben je dan....
Dat zal wel niet, maar elke keer als ik psv zie denk ik wel dat is de lelijkste club van NL by far.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Elke keer als jij post zie ik een traan uit jouw oog vallen
psv is en blijft klein.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is wel te merken dat het grote PSV in een dip zit inderdaad.
We hebben het gelezen Syntix, we weten het nu wel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat zal wel niet, maar elke keer als ik psv zie denk ik wel dat is de lelijkste club van NL by far.
Ik dacht dat je een grap maakte met die naam. Verder helemaal niks mis mee.quote:
oké dan weet je het. Jij support de lelijkste club van NL.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We hebben het gelezen Syntix, we weten het nu wel.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En toch de mooiste club van Nederland.
Dat is wel een beetje als de Utrecht supporter die het een geslaagd seizoen vinden ondanks degradatie voetbal omdat ze van Ajax hebben gewonnen.quote:
Volgens mij waren we het er al over eens, dat psv de lelijkste club van NL is by far.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En toch de mooiste club van Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |