SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag nog een keer verliezen en het is einde oefening voor Jan de Jonge.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:53 schreef Tchock het volgende:
Voetbalfeitje: een ploeg die 0 uit 3 haalt aan het begin van het seizoen degradeert vrijwel altijd. Enige ploeg die dat niet deed was Feyenoord vorig jaar.
Wat speelt ADO slecht zeg.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Kramer die de bal vol tegen zijn teamgenoot opschiet op het middenveld
Vandaag niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komt goed, eindigt 1-1 dit duel.
Ado gaat meestal pas 2e helft goed voetballen tot nu toe
Twee keer heel zwak. Eerste keer komt hij veel te ver uit terwijl er drie verdedigers meelopen en nu weer maar laat hij ook nog onder zich door schieten.quote:
Tip: Frieslandquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt eraan voor wie je bent
Dat stadion van Dordt is zó dood. Echt totaal Eredivisieonwaardig. Zelfs Excelsior heeft vergeleken met Dordt een carnaval.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
0-1 AZ.
De sfeer van een Topklassewedstrijd.
Ja, helaas!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
100%. Wat een domme overtreding zeg.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Hebben ze weer een excuus om Jan de Jonge aan te laten blijven.
Omdat hij heeft geruild met - naam kwijt - die nu links staat. Sowieso veel veranderd in de opstelling van Cambuur aan onderlinge wisselingen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:12 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom speelt Ogbeche op de rechtervleugel?
Oh ok.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat hij heeft geruild met - naam kwijt - die nu links staat. Sowieso veel veranderd in de opstelling van Cambuur aan onderlinge wisselingen.
Scheepers, en door gebrek aan vleugelspelers..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat hij heeft geruild met - naam kwijt - die nu links staat. Sowieso veel veranderd in de opstelling van Cambuur aan onderlinge wisselingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mad en/of jelly?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat Cambuur publiek trouwens. Die kunnen ook niks anders dan OOOHO OOHOHOH OH zingen en op een trommel slaan
Die laatste goal van Bijker mag er ook nooit in. Staan zes verdedigers omheen die allemaal geen been uitsteken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tikkeltje mad. Zo ontzettend onnodig. Al werd ik het ohohohohohohoh ook wel echt zat.
Hij krijgt hem vast. Helaas geen goal voor Hemmen dusquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:21 schreef DeHovenier het volgende:
Bijker moet die goal krijgen, goed voor mn manager
Je bent gewoon jaloers.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat Cambuur publiek trouwens. Die kunnen ook niks anders dan OOOHO OOHOHOH OH zingen en op een trommel slaan
Voelde het helaas al aankomen ook toen ik zag dat hij vrij kon gaan uithalenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die laatste goal van Bijker mag er ook nooit in. Staan zes verdedigers omheen die allemaal geen been uitsteken.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:44 schreef Alan_Bastard het volgende:
Wat een daklozenopvang op de tribunes van Heerenveen
twitter:arnovermeulen twitterde op zaterdag 30-08-2014 om 20:42:58TD Sc Heerenveen Hans Vonk verwacht morgen contact tussen Ajax en Heerenveen. Daley de opvolger van Daley ? #NOS reageer retweet
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:44 schreef Alan_Bastard het volgende:
Wat een daklozenopvang op de tribunes van Heerenveen
Waarom volg je Arno?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:arnovermeulen twitterde op zaterdag 30-08-2014 om 20:42:58TD Sc Heerenveen Hans Vonk verwacht morgen contact tussen Ajax en Heerenveen. Daley de opvolger van Daley ? #NOS reageer retweet
Kan 'ie niet. Prima speler hoor Sinkgraven maar die jongen is net 19quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi goaltje wel.quote:
twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 30-08-2014 om 20:50:33De fraaie goal van Uth was zijn eerste sinds 1116 minuten #HeeUtr reageer retweet
Jan Smit is niet goed bij z'n paasei.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jan riep vorig seizoen bij VI dat ze europees voetbal gaan halen.
Als je dat soort dingen niet zegt krijg je weer het gezeur of je niet een iets hogere doelstelling zou moeten nastreven als profclubquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze worden ieder seizoen minder de laatste jaren, nog even en ze degraderen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom op, het is Heracles.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je dat soort dingen niet zegt krijg je weer het gezeur of je niet een iets hogere doelstelling zou moeten nastreven als profclub
Eh, dat is toch precies wat "Europees voetbal halen" betekent?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op, het is Heracles.
Je mag al blij zijn als je concurreert met Vitesse, Heerenveen, Groningen en AZ.
Uth het niets dus.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 30-08-2014 om 20:50:33De fraaie goal van Uth was zijn eerste sinds 1116 minuten #HeeUtr reageer retweet
Europees voetbal als doelstelling lijkt me wat hoog gegrepen voor een club als Heracles.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je dat soort dingen niet zegt krijg je weer het gezeur of je niet een iets hogere doelstelling zou moeten nastreven als profclub
Geen slechte speler hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:54 schreef Alan_Bastard het volgende:
Fledderus naar de Jupiler, fledje naar de Jupiler, lalalalala
Wat een slechte grap. Uth spreek je helemaal niet uit als uit. Ook niet in dialect. Je muth aan je niveau werken.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Europees voetbal als doelstelling lijkt me wat hoog gegrepen voor een club als Heracles.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga de bus opwachten zometeenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij was vroeger toch fan van Heracles?
Aan zijn naam te zien sluit ik dat niet uit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij was vroeger toch fan van Heracles?
Stroot speelt pas volgend jaar weerquote:
Rot eens op jij. Ik heb meer wedstrijden in mijn leven bezocht dan jij. Jij zit op altijd op FOK En het is geen fan, maar supporter.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent echt de slechtste fan ooit. Trouwens, Uth scoorde.
Ga je echt de bus opwachten? Ik ook zo, ben toch in de buurt. Meeten?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Rot eens op jij. Ik heb meer wedstrijden in mijn leven bezocht dan jij. Jij zit op altijd op FOK En het is geen fan, maar supporter.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
3-1 wat een tering zooi gvd hahaha schande schande !!!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een slechte grap. Uth spreek je helemaal niet uit als uit. Ook niet in dialect. Je muth aan je niveau werken.
http://instagram.com/p/sUc2WHTbA8/quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Stroot speelt pas volgend jaar weer
Gevoelige snaar blijkbaar. En ik zeg alleen maar fan omdat dat in je username staat, prutser.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Rot eens op jij. Ik heb meer wedstrijden in mijn leven bezocht dan jij. Jij zit op altijd op FOK En het is geen fan, maar supporter.
Sorry ik ben echt boos. Ik tril brr.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gevoelige snaar blijkbaar. En ik zeg alleen maar fan omdat dat in je username staat, prutser.
HAHA HOOLIGAN IS JE PAquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:00 schreef hafcfan het volgende:
Mijn pa heeft de afstandbediening kapot gegooidBESTUUR TEgEN DE MUUR. VOLGE JAAR ACHILLES UIT
Ze hebben hem flink te pakken gehad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://instagram.com/p/sUc2WHTbA8/
Zie jullie wel weer met 0-4 van PEC winnen of zo. Zo gaat dat in deze competitie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:01 schreef hafcfan het volgende:
Nu ajax uit, twente thuis en pec uit. Na 7 wedstrijden 0 punten![]()
![]()
Op Woudestein daar waar je niet dood gevonden wil worden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Heracles wordt daar gewoon ondergepist
Kutstadion , kutparkeerplaats ,quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op Woudestein daar waar je niet dood gevonden wil worden.
Op je zolderkamer ook nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op Woudestein daar waar je niet dood gevonden wil worden.
Ik bedoelde eigenlijk dat het geen 4-1 was maar je hebt wel gelijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat ze in eens 11111111111 goals hebben.
De bal is rond.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat ze in eens 11111111111 goals hebben.
Die gaat het jammer vinden als De Jonge ontslagen wordt net als met Brood vorig jaarquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:04 schreef Slobeend het volgende:
Fludderus halen is een garantie voor degraderen.
Sparta is het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:04 schreef Slobeend het volgende:
Fludderus halen is een garantie voor degraderen.
Pellatz ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sparta is het hier niet mee eens.
en dan besluit die moffenkeeper om er even 2 door te latenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waren ze bijna gepromoveerd..
Ik heb me een partij boos gewiest. Wat een geluk hadden ze toen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
en dan besluit die moffenkeeper om er even 2 door te laten
Ik moest erom lachen , een paar van die achterlijke limbo,s die feest gingen vierenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb me een partij boos gewiest. Wat een geluk hadden ze toen.
Avdic loopt een blessure op, gras is groen dus.
Daar hebben ze 14 dagen voorquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:12 schreef Pedroso het volgende:
Gert Jan staat al in de startblokken. Benieuwd of ie tegen Ajax al op de bank zal zitten of dat ze zijn aanstelling over die wedstrijd heen tillen.
Ja want die is ook blond.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:12 schreef onlogisch het volgende:
Iemand pics van die verzorgster van Utreg? Ze doet me denken aan die Chelsea chick.
Wo!die bij Utrecht? Low standards!quote:
Gek Mens?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Vroeger had je zo'n oude boerentrut bij FC Twente. Ene Gekie Meins
Ik hoorde het al zingenquote:
Overal waar hij komt ook echt hèquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:14 schreef Fokker101 het volgende:
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo pizzzaaaaaaaaaaaaaa
Baas toch.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Overal waar hij komt ook echt hèDie man wordt 's nachts wakker uit nachtmerries over pizza.
Zonder een wedstrijd te spelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:15 schreef Pedroso het volgende:
Verhoeven, enige op het veld die landskampioen is geworden
Hoho, heeft in dat seizoen genoeg wedstrijden gespeeld hoor als vervanger van Vermeer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zonder een wedstrijd te spelen.
Voetbalfeitje:quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:19 schreef Tchock het volgende:
Voetbalfeitje: Cocu miste ooit drie penalty's in één wedstrijd.
Ja godverdomme, tyfuslaptop dit dat allesquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahaha jij faalde ook met je screenshotHoe moeilijk kan het zijn
Komt omdat die afbeelding in je cache staat en niet in die van ons.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:20 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hier werkt het gewoon
Anders http://fcutrecht.nl/teams(...)an-der-poll/typeId=2
Een goede keeper heeft nou eenmaal overgewicht. Geen toeval dat vooral in het amateurvoetbal de keeper de dikste speler van het veld isquote:
In het amateurvoetbal trainen keepers voor geen meter mee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:22 schreef Henrys het volgende:
[..]
Een goede keeper heeft nou eenmaal overgewicht. Geen toeval dat vooral in het amateurvoetbal de keeper de dikste speler van het veld is
Er is morgen geen enkele topper...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Zin in morgen jongens.
SUPER SUNDAY
FC Groningen-Ajax hequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Zin in morgen jongens.
SUPER SUNDAY
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:25 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Er is morgen geen enkele topper...
Piet Schrijvers is het hier mee eens.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:22 schreef Henrys het volgende:
Een goede keeper heeft nou eenmaal overgewicht.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:25 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Groningen - Ajax is een topwedstrijd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:25 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
FC Groningen-Ajax een topper?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV v Vitesse, Groningen v Ajax, FC Twente v Feyenoord
Wedstrijden waarvoor ik ga zitten
Twente - Feyenoord wordt echt een kneuzenfestival. 0-0 of 8-8 voorspel ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV v Vitesse, Groningen v Ajax, FC Twente v Feyenoord
Wedstrijden waarvoor ik ga zitten
Ben alleen benieuwd welke ploeg de minste kneuzen op de loonlijst heeft staanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twente - Feyenoord wordt echt een kneuzenfestival. 0-0 of 8-8 voorspel ik.
Na de uitschakeling tegen FC Zandbak?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:28 schreef hafcfan het volgende:
Twente is het enige wat mij nog op de been houdt.
zo wanhopigquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:28 schreef hafcfan het volgende:
Twente is het enige wat mij nog op de been houdt.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben alleen benieuwd welke ploeg de minste kneuzen op de loonlijst heeft staan
Ik kijk niet, dus vertel/quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:28 schreef hhh38 het volgende:
Wat deden die spelers van Dordrecht nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |