Niveau maak je zelf staat in je signature, maar wat jij uit je toetsenbord tovert is pure aidsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:56 schreef Tjacka het volgende:
lr had gelijk over het lage niveau hiero.
dit gun ik mortaxx niet.
Dat hoop ik toch niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:58 schreef Toto69 het volgende:
Ik hoorde dat hij nu zelfs zijn vissen verwaarloost.
hou je bek johquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:58 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Niveau maak je zelf staat in je signature, maar wat jij uit je toetsenbord tovert is pure aids
lekker op de man spelenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:59 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Grove taal voor een klein jongetje
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:57 schreef Etsu het volgende:
Wat is er gebeurd?
Las ik nou dat Johannes zijn hartje is gebroken?
En dit topic openen is niet op de man spelen omdat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lekker op de man spelen
nee jij bent een echte vent!!!!
ggmm een hele nare actie heeft gedaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:01 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
En dit topic openen is niet op de man spelen omdat?
Prima, ik ben nu al bang voor de consequenties die mij ongetwijfeld zullen treffenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ggmm een hele nare actie heeft gedaan
ik ga nu een topic over jou maken
quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niemand heeft dat gelezen. Aan de digitale schandpaal met hem. Ik stel klaagbaak beschikbaar
je praat niet meer over het onderwerpquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:05 schreef TwentyFourr het volgende:
Anders post je het hele alfabet aan topics, ik hoorde dat ze dat ook leuk vinden hier.
Sorry tuurlijk maar ik moet me eerst even inlezen hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je praat niet meer over het onderwerp
kan je daar weer terug over praten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |