Hij had een afspraak met Johannes maar was niet komen opdagen en hij is alleen naast een lege stoel gaan zitten in de bioscoopquote:
Wat gemeen van René.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:59 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Hij had een afspraak met Johannes maar was niet komen opdagen en hij is alleen naast een lege stoel gaan zitten in de bioscoop
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat gemeen van René.
Bij nader inzien toch een terechte klacht.
Zijn clubvoorkeur bevestigt wel weer de nodige daarover bestaande vooroordelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
EN LAAT JE VRIEND MAAR IN DE STEEK
DM van de foto.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:16 schreef VMSDKR het volgende:
Johannes moet zijn nagels wel beter bijhouden, no homo. Tjacka kan ik niet meer loszien van die debiele volleybalfoto van hem - dat in combinatie met zijn typgedrag doet mij vermoeden dat het niet een bijzonder helder licht is.
Verder flikkerstreek van GGMM.
Oh ik weet al welke fotoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:16 schreef VMSDKR het volgende:
Johannes moet zijn nagels wel beter bijhouden, no homo. Tjacka kan ik niet meer loszien van die debiele volleybalfoto van hem - dat in combinatie met zijn typgedrag doet mij vermoeden dat het niet een bijzonder helder licht is.
Verder flikkerstreek van GGMM.
Nou nou nou, Hoink, dit valt me van je tegen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:39 schreef hoink581 het volgende:
Mensen die beweren dat er klapjosti's in KLB zitten zijn nog nooit in VBL geweest zeker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |