bedanktquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:06 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Sorry tuurlijk maar ik moet me eerst even inlezen hoor
tofquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bedankt
ik kan niet wachten op je reactie
fijn dat we ook gewoon normaal met elkaar om kunnen gaan
hou jij even je bakkesquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:58 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Niveau maak je zelf staat in je signature, maar wat jij uit je toetsenbord tovert is pure aids
Wat heeft de rest van fok ermee te maken? Of heb jij een kutje?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ggmm een hele nare actie heeft gedaan
ik ga nu een topic over jou maken
je hoeft er niet op te reagerenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:10 schreef 75020 het volgende:
[..]
Wat heeft de rest van fok ermee te maken? Of heb jij een kutje?
beste frankquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat zijn jullie ernstig in VBL zeg, jeetje, het is maar een spelletje.
Jullie moeten je gewoon gedragen anders krijg je met de zweep van GGMM, zo simpel is het.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
beste frank
dit heeft helemaal niks met vbl te maken
jeetje. Zo bevooroordeeld. Ik ga even Mortaxx erbij roepen hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jullie moeten je gewoon gedragen anders krijg je met de zweep van GGMM, zo simpel is het.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niemand heeft dat gelezen. Aan de digitale schandpaal met hem. Ik stel klaagbaak beschikbaar
daardoor reageert die frank natuurlijk ook zo vreemdquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:31 schreef opperkleurder het volgende:
Terechte klacht. Ik zou me als moderator ook niet lekker voelen trouwens. Dit gedrag straalt op iedereen af met een blauwe naam.
dat laatste neem je terugquote:
stevenmac?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat laatste neem je terug
ik ken er eentje die gewoon altijd zichzelf is gebleven
Nee hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:31 schreef opperkleurder het volgende:
Terechte klacht. Ik zou me als moderator ook niet lekker voelen trouwens. Dit gedrag straalt op iedereen af met een blauwe naam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |