Ik eerlijk gezegd ook nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nog nooit iemand een tompouce vertikaal zien eten?
Een iemand moet de eerste zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nog nooit iemand een tompouce vertikaal zien eten?
Daar ging m'n koffie. Thanks Rafquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:03 schreef Rafeiro het volgende:
Zolang we nog niet rectaal gaan eten....
Laten we het lekker op oraal houdenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:03 schreef Rafeiro het volgende:
Zolang we nog niet rectaal gaan eten....
Sorryquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:04 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Daar ging m'n koffie. Thanks Raf
Het gaat lekker hier. Eerst Possie die mij m'n wijn over de tafel liet proesten, en nu jij met mijn koffiequote:
Koffie is goedkoperderquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:06 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Het gaat lekker hier. Eerst Possie die mij m'n wijn over de tafel liet proesten, en nu jij met mijn koffie
Geen rode wijn hoop ik? Krijg je lelijke vlekken van!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:06 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Het gaat lekker hier. Eerst Possie die mij m'n wijn over de tafel liet proesten, en nu jij met mijn koffie
Nee, witte. Sauvignon Blanc nog welquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:08 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Geen rode wijn hoop ik? Krijg je lelijke vlekken van!
Merde.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:08 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nee, witte. Sauvignon Blanc nog wel
Ja sorry geen wijn kenner hier ..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:08 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nee, witte. Sauvignon Blanc nog wel
Oui, merde.quote:
Erg lekkere witte wijn, vind ik zelf. Vriend kwam er meequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:09 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ja sorry geen wijn kenner hier ..
Die naam zegt niks. Kan thinner-achtig zijn en heerlijk is ook een optie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:09 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ja sorry geen wijn kenner hier ..
George Formbyquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:11 schreef Rafeiro het volgende:
Maar willen mensen hier nog iets horen?
Want ik loop nu redelijk te slacken en dat is saai
Wat is dat? Heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:10 schreef bjanaan het volgende:
Hier word thuis veel Wild Varken gedronken
(Wild Pig)
Monsieurquote:
Wijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is dat? Heb ik nog nooit van gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |