Waarom zegt de tag dan Zoop in Afrikaquote:
The Hollies - Long Cool Woman in a Black Dress?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:34 schreef Rafeiro het volgende:
Zo een liedje voor Bubbles.
FF kijken waar ik m'n headset heb neergepleurd
Uno momento por favor!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:34 schreef Rafeiro het volgende:
Zo een liedje voor Bubbles.
FF kijken waar ik m'n headset heb neergepleurd
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:36 schreef bjanaan het volgende:
Vannacht in de plaatselijke kroeg
[ afbeelding ]
Lief!quote:
Dussss....quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:36 schreef bjanaan het volgende:
Vannacht in de plaatselijke kroeg
[ afbeelding ]
Doen we ook. Ik blijf gewoon vrolijk frutten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
The Hollies - Long Cool Woman in a Black Dress?
Die met de bjanaan in zijn mondquote:
Passen bij? Bubbles?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:41 schreef Rafeiro het volgende:
Doet ie het al, want zo heel veel liedjes die passen weet ik niet
Bubbles wordt een beetje gek van deze stomme laptopquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Passen bij? Bubbles?
Ow, of Bubbles al kan luisteren
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan niet oud zijn, want hij is digitaal.
Mister Smartypants?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan niet oud zijn, want hij is digitaal.
Wel goed hoorquote:
95 jaren oud. Ik denk dat ie niet meer leeftquote:
Vertikaal eten, onthoud dat!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:57 schreef xBubbles het volgende:
Hier staat een tompouce naar me te lonken
Hier nog zo'n heerlijke Bossche bolquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:57 schreef xBubbles het volgende:
Hier staat een tompouce naar me te lonken
Maar dat is te mainstreamquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vertikaal eten, onthoud dat!
ja prima. ik ga de pomp heel even opzoeken. vandaag op de motor gezeten. het was nogal regenachtig.quote:
Heb eigenlijk nog nooit iemand een tompouce vertikaal zien eten?quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja prima. ik ga de pomp heel even opzoeken. vandaag op de motor gezeten. het was nogal regenachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |