Herkenbaar. Dat laat ik voorlopig even aan de schoonmaakster over nu ik aan het klussen, inrichten en opruimen ben.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:53 schreef Rafeiro het volgende:
Waarom kan je zo tegen de afwas opzien terwijl het eigenlijk geen drol voorstelt.
Ik heb het met bijna al het schoonmaakwerk. En zo stom, als ik op mijn vorige werk moest schoonmaken vond ik het bijna altijd juist tof. Heel zen en betaald krijgenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat laat ik voorlopig even aan de schoonmaakster over nu ik aan het klussen, inrichten en opruimen ben.
Dat is ook de reden dat ik een schoonmaakster heb!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb het met bijna al het schoonmaakwerk. En zo stom, als ik op mijn vorige werk moest schoonmaken vond ik het bijna altijd juist tof. Heel zen en betaald krijgenMaar voor mezelf is het zo suf
Happy Partying mopquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:03 schreef Kally het volgende:
Ola. Ik heb een feestje, en een geluidsinstallatie staan, denk dat de buren niet blij zijn met me
Die met die plank?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:03 schreef Kally het volgende:
Ola. Ik heb een feestje, en een geluidsinstallatie staan, denk dat de buren niet blij zijn met me
Tnx, zo'n zin inquote:
Have funquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:05 schreef Kally het volgende:
Nou ben weer weggos. Fijne avond jullie ook
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:05 schreef Kally het volgende:
Nou ben weer weggos. Fijne avond jullie ook
Pics?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:09 schreef xBubbles het volgende:
Ik heb de knoop doorgehakt en mijn bestelling toch maar geplaatst
Een 50's dress, met petticoat
No worriesquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:10 schreef Rafeiro het volgende:
En daar het nu nog niet geleverd kan zijn vind ik dit een nette vraag
Kon dat maarquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:11 schreef Rafeiro het volgende:
Zou wel geniaal zijn though.
Klik op bestel en *ding dong* hier is uw....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mine
Believe you can, and you will.
Maaruh, waarin ga jij binnenkort de straten onveilig maken dan? Want dat willen we nog wel wetenquote:
Ik hoop het in ieder geval welquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:19 schreef Rafeiro het volgende:
Wel behoorlijk donker. Maar ik denk dat je het kan hebben.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:14 schreef xBubbles het volgende:
Leuke jurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MineNee hoor, past goed bij je en ik denk dat het je ook goed staatquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:19 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik hoop het in ieder geval wel
Meeste mensen vinden het nogal gek dat ik er zo'n fan van ben...maar ik kan er niks aan doen
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Met zwart haar zou het denk ik wat eng worden. Maar bruin kan prima.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:19 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik hoop het in ieder geval wel
Meeste mensen vinden het nogal gek dat ik er zo'n fan van ben...maar ik kan er niks aan doen
Awwh dankjewel Muis!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leuke jurk
[..]
Nee hoor, past goed bij je en ik denk dat het je ook goed staat
Viel me idd ook al op ja.quote:
Ik heb donkerbruine ogenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:25 schreef Rafeiro het volgende:
Daar moet ik toch aan gaan werken. De kleur van ogen bewust gaan onthouden.
Ik heb ook al 2 dagen achter elkaar gedraaid, ook ik wordt saaiquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Viel me idd ook al op ja.
Ja ik wil altijd wel draaien als er niemand is, maar het moet ook niet saai worden voor de luisteraars om mij steeds te horen!
Neuh, je draait afwisselend!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb ook al 2 dagen achter elkaar gedraaid, ook ik wordt saai
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:29 schreef MaryMouse het volgende:
Vanavond om 21:30 bij SBS6 Surprise Surprise ! Met daarin 'onze' Inso
Ook SMS6 heeft tegenwoordig een uitzending gemist iets.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]Ja klote, kun je niet online zien, en ik heb nog geen goed werkende tv.
Zoop in Afrikaquote:
Ik kan hem voor je opnemenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]Ja klote, kun je niet online zien, en ik heb nog geen goed werkende tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |