hehehe, ja, die pens neemt ruimte inquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb ineens last van een soort fantoompijn, nu ik je foto zie. De houding van je benen roept de herinnering op aan hoe het was om zwanger te zijn.
Nice! Pak je de draad elke keer weer op?
quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik herinner me ineens een vakantie in de Ardennen en de autotocht daar naartoe, waarbij ik de gehele rit dat armsteunding bovenaan het portier vast heb moeten houden. Die is dus voor zwangeren, dat jullie het weten. (Het nut ervan is me altijd ontgaan.)
deze gebruik ikquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:51 schreef Roomsnoes het volgende:
Leuke doekjes, Vicky! Welk patroon heb je gebruikt?
Die heb ik ook gebruikt. Fijn patroon, tweede keer heb ik de vleugels achterwege gelatenquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
deze gebruik ik
hier staat ook het eea
Wat is dat pinterest leuk zeg! Thanks!quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 10:56 schreef Susie het volgende:
[..]
Wat is dat pinterest leuk zeg! Thanks!
Het zal niet zo heel lastig zijn, maar ik ben daar niet zo handig mee.quote:Op maandag 8 september 2014 10:20 schreef trui het volgende:
is 't niet een beetje zelf te bedenken hoe ze moeten? heb je 't pinterest-linkje?
Soms zien steken er heel anders uit als je het werk omdraait, of krijg je er een bepaalt reliëf inquote:Op maandag 8 september 2014 10:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een vraagje: ik heb een patroon en daarin moet ik het werk keren. Wat is eigenlijk het nut van het keren van werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |