class / faction / realm ? mijn team zoekt nog members op oog voor wod uiteraardquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:20 schreef Lord Dreamer het volgende:
14/14 N 1/14 HC en dan gedumt worden omdat je zogenaamd niet voldoet... ik ga wel weer puggen of zo. kut gildes en hun vriendjes die terug komen.
En ik wil een beta key,
Geen achievement voor neequote:Op zaterdag 6 september 2014 04:58 schreef Isabeau het volgende:
BijzonderIk gok dat daar geen achievement voor is omdat het bijna onmogelijk is
Waar vind ik die getallen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 05:17 schreef TwyLight het volgende:
73.7% winratio in BG's
370 played, 273 gewonnen
Ophouden met dat gezeur dat Alliance altijd verliest
http://eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/Malacasta/statistic#21:153quote:
Ik heb veel bg's gedaan tijdens het levelen, daar zal veel AV van zijn. En dit zegt ook niets over alliance vs horde wins, want de meeste bg's heb ik gedaan toen ik horde wasquote:Op zaterdag 6 september 2014 05:22 schreef TwyLight het volgende:
Jij speelt vals door veel AV te doen though. Die die ik nooit
quote:Op zaterdag 6 september 2014 05:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb veel bg's gedaan tijdens het levelen, daar zal veel AV van zijn. En dit zegt ook niets over alliance vs horde wins, want de meeste bg's heb ik gedaan toen ik horde was
Sssssht!quote:Op zaterdag 6 september 2014 05:32 schreef TwyLight het volgende:
Ja, en die heb je ook maar 1 keer gedaan
Ohquote:
Denk dat er best wel weer een aantal zullen terugkomen, al is het alleen omdat ze weer terug gaan naar een "tbc" tijdperk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 05:51 schreef hmmmmmmm het volgende:
Vraag me af of blizzard veel leden met deze expansie wint ze zijn er wel wat verloren
Ik denk eerlijk gezegd, dat als ze de uitbreiding goed duister maken er veel meer mensen blijven haken. Kijk maar naar wotlk. Lekker duister, toen was wow op haar best.quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:58 schreef TwyLight het volgende:
Nieuwe expansion heeft altijd een increase in subscribers. Gaat er meer om of ze ook blijven
Ze schijnen 5 mans wel weer een stuk moeilijker te maken. Wellicht schrikt dat veel mensen af.quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:17 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Denk dat er best wel weer een aantal zullen terugkomen, al is het alleen omdat ze weer terug gaan naar een "tbc" tijdperk.
Die zullen net als cata binnen 1 maand generfed worden.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ze schijnen 5 mans wel weer een stuk moeilijker te maken. Wellicht schrikt dat veel mensen af.
Ja daar ligt het aan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:59 schreef Bartcoah het volgende:
Kijk maar naar wotlk. Lekker duister, toen was wow op haar best.
Panda's
quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:03 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Die zullen net als cata binnen 1 maand generfed worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |