Ik heb 0/14 omdat ik nog maar 1,5 week weer speel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat een gezeik toch weer
Laat iedereen lekker op z'n eigen tempotje doen. Heb d'r zelf ook nog maar 11/14 op HC. En vermaak me nu net zoveel met progress als toenk voor top 50 Kills ging.
Maak daar 2 weken van.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb 0/14 omdat ik nog maar 1,5 week weer speel.
Ja, dát verandert de boel natuulijk helemaal!quote:
Kun je lekker progressen tochquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb 0/14 omdat ik nog maar 1,5 week weer speel.
Op LFR heb ik ze al tig keer gedaan, maar normal puggen kan niet met mijn ilvl. Progress raid heb ik totaal geen zin in zo ver in de content cba.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Kun je lekker progressen toch
Baasjes voor het eerst zijn altijd het leukst.
class / faction / realm ? mijn team zoekt nog members op oog voor wod uiteraardquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:20 schreef Lord Dreamer het volgende:
14/14 N 1/14 HC en dan gedumt worden omdat je zogenaamd niet voldoet... ik ga wel weer puggen of zo. kut gildes en hun vriendjes die terug komen.
En ik wil een beta key,
Geen achievement voor neequote:Op zaterdag 6 september 2014 04:58 schreef Isabeau het volgende:
BijzonderIk gok dat daar geen achievement voor is omdat het bijna onmogelijk is
Waar vind ik die getallen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 05:17 schreef TwyLight het volgende:
73.7% winratio in BG's
370 played, 273 gewonnen
Ophouden met dat gezeur dat Alliance altijd verliest
http://eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/Malacasta/statistic#21:153quote:
Ik heb veel bg's gedaan tijdens het levelen, daar zal veel AV van zijn. En dit zegt ook niets over alliance vs horde wins, want de meeste bg's heb ik gedaan toen ik horde wasquote:Op zaterdag 6 september 2014 05:22 schreef TwyLight het volgende:
Jij speelt vals door veel AV te doen though. Die die ik nooit
quote:Op zaterdag 6 september 2014 05:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb veel bg's gedaan tijdens het levelen, daar zal veel AV van zijn. En dit zegt ook niets over alliance vs horde wins, want de meeste bg's heb ik gedaan toen ik horde was
Sssssht!quote:Op zaterdag 6 september 2014 05:32 schreef TwyLight het volgende:
Ja, en die heb je ook maar 1 keer gedaan
Ohquote:
Denk dat er best wel weer een aantal zullen terugkomen, al is het alleen omdat ze weer terug gaan naar een "tbc" tijdperk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 05:51 schreef hmmmmmmm het volgende:
Vraag me af of blizzard veel leden met deze expansie wint ze zijn er wel wat verloren
Ik denk eerlijk gezegd, dat als ze de uitbreiding goed duister maken er veel meer mensen blijven haken. Kijk maar naar wotlk. Lekker duister, toen was wow op haar best.quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:58 schreef TwyLight het volgende:
Nieuwe expansion heeft altijd een increase in subscribers. Gaat er meer om of ze ook blijven
Ze schijnen 5 mans wel weer een stuk moeilijker te maken. Wellicht schrikt dat veel mensen af.quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:17 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Denk dat er best wel weer een aantal zullen terugkomen, al is het alleen omdat ze weer terug gaan naar een "tbc" tijdperk.
Die zullen net als cata binnen 1 maand generfed worden.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ze schijnen 5 mans wel weer een stuk moeilijker te maken. Wellicht schrikt dat veel mensen af.
Ja daar ligt het aan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:59 schreef Bartcoah het volgende:
Kijk maar naar wotlk. Lekker duister, toen was wow op haar best.
Panda's
quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:03 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Die zullen net als cata binnen 1 maand generfed worden.
Je merkte het snel toen de orginele schrijvers en programmeurs er vanaf werden gehaald voor het alweer gesneuvelde Titan project.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:59 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd, dat als ze de uitbreiding goed duister maken er veel meer mensen blijven haken. Kijk maar naar wotlk. Lekker duister, toen was wow op haar best.
Panda's
Heart of Fear, dat was wel de meest kutste raiddungeon die er bestond.
Ik vond naxxramas erg leuke instance. Aangezien ik er zelfs nie in de buurt ben geweest tijdens vanilla (samen met 99,5% van de playerbase).quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:50 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Je merkte het snel toen de orginele schrijvers en programmeurs er vanaf werden gehaald voor het alweer gesneuvelde Titan project.
Ulduar was toen te laat klaar en hebben ze Naxxramas er maar tussen gedrukt. Veel mooie plekken in Nortrend werden ook niet afgemaakt terwijl ze wel potentie hadden.
Ze hadden de textures wel een update mogen gevenquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik vond naxxramas erg leuke instance. Aangezien ik er zelfs nie in de buurt ben geweest tijdens vanilla (samen met 99,5% van de playerbase).
Dat is echt ezypzyquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]![]()
Nja hebben we gelukkig challengers mode nog.
Ik solo het nu al?quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:13 schreef webbyplus het volgende:
Denken jullie dat ulduar 25 makkelijk te solo'en zal zijn op lvl 100?
Ja je beetje in iets inlezen kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Mwah als je met 5 mensen naar binnen gaat die geen tactics kennen dan ga je het nie halen.
Dat gebeurt toch al automatisch als spelers betere gear krijgen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:03 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Die zullen net als cata binnen 1 maand generfed worden.
OP de overvolle Silvermoon server natuurlijkquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:28 schreef Syphixx het volgende:
[..]
class / faction / realm ? mijn team zoekt nog members op oog voor wod uiteraard
Probeer jezelf aan te leren dat achievement geen r heeft.quote:Op zondag 7 september 2014 22:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vraagje : Mijn vriend en ik zijn vanavond bezig geweest met het behalen van de archievements in ICC 10 man. Bijna alles gehaald ( incl alles op heroic ), maar we slagen er niet in om de archievement ''Been waiting a long time for this '' te behalen ( bij de Lich King ). We worden of van het podium afgeslagen, of we gaan dood van de adds, etc. Geen idee wat we moeten doen. We zouden het heel erg waarderen als iemand ons na a.s. woensdag een keertje wil helpen met die betreffende archievement. Wij spelen alliance op bloodhoof!
Doe 10m normal en dan kun je het zelfs solo'en als tank.quote:Op zondag 7 september 2014 22:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vraagje : Mijn vriend en ik zijn vanavond bezig geweest met het behalen van de archievements in ICC 10 man. Bijna alles gehaald ( incl alles op heroic ), maar we slagen er niet in om de archievement ''Been waiting a long time for this '' te behalen ( bij de Lich King ). We worden of van het podium afgeslagen, of we gaan dood van de adds, etc. Geen idee wat we moeten doen. We zouden het heel erg waarderen als iemand ons na a.s. woensdag een keertje wil helpen met die betreffende archievement. Wij spelen alliance op bloodhoof!
We hebben hem wel down gekregen, dat is inderdaad niet moeilijk. Maar we snappen de achievement gewoon nietquote:Op maandag 8 september 2014 16:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe 10m normal en dan kun je het zelfs solo'en als tank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |