China is het land met de meeste inwoners ter wereld, dat er een beetje cultureel erfgoed zit een game zit waar al heel veel invloeden van andere culturen inzitten vind ik niet meer dan logisch. Het kan je smaak niet zijn, maar gek is het niet.quote:Op maandag 1 september 2014 11:00 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja idd. Pandaberen...
[..]
Naja beter. Weg met die Chineze pandas
Ja, oke, dat is zeker zo. Dat gamerspubliek zal het wel geweldig vinden. Toch is dit een fantasy world, en hoewel er natuurlijk ook kastelen in voor komen die in middeleeuws-Europa hadden kunnen staan, is dat wel iets algemener dan van die scheve gekleurde huisjes met van die lampionnetjes overal xDquote:Op maandag 1 september 2014 11:28 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
China is het land met de meeste inwoners ter wereld, dat er een beetje cultureel erfgoed zit een game zit waar al heel veel invloeden van andere culturen inzitten vind ik niet meer dan logisch. Het kan je smaak niet zijn, maar gek is het niet.
Ik vind die gebieden juist gaaf. Qua gear heb je een punt, maar dat heeft imo niet zozeer met het aziatische aspect te maken.
Die tacktiek werkt goed bij patches binnen 1 expansie, niet bij een nieuwe.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
awh dat is balen.
Heb toch vaak mensen gezien die dan mass materials gaan opslaan voor een bepaalde expansion, zodat ze dat kunnen verkopen of levels kunnen rushen.
Blijkbaar werkt dat niet echt
Aja... Mmh...quote:Op maandag 1 september 2014 12:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Die tacktiek werkt goed bij patches binnen 1 expansie, niet bij een nieuwe.
Enige wat goed stockt is gold.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
awh dat is balen.
Heb toch vaak mensen gezien die dan mass materials gaan opslaan voor een bepaalde expansion, zodat ze dat kunnen verkopen of levels kunnen rushen.
Ja, in het verleden was dat wel nuttig in speciale gevallen zoals toen Inscription werd geïntroduceerd sloegen mensen massaal herbs op die nodig was om inscription naar de hoogst mogelijke niveau te brengen met de mats die op dat moment aanwezig was. En hetzelfde gebeurde waarschijnlijk ook met JC. Maar dat is dus alleen als er een nieuwe profession erbij kwam in een expansion die ook "oude" materials nodig heeft. Anders heeft het geen zin.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
awh dat is balen.
Lekker hoor Chinees / Japansquote:Op maandag 1 september 2014 00:06 schreef PausNicolaas het volgende:
Ben ieg wel blij dat we straks van dat MoP af zijn.
Heb echt niks met de Japanse of Koreaanse (oude) cultuur. Waardeloze armor en settings in MoP. Vond het echt niks aan, meteen armor transmoggen omdat overal van die lelijke Japanse invloeden in zaten.
Helaas is dan ook meteen de hele endgame op diezelfde Japanse cultuur gefocust. Echt alles!
Waarom moeten zoveel games dan toch weer een Aziatische invloed hebben?
Omdat het blijkbaar verkooptquote:Op maandag 1 september 2014 00:06 schreef PausNicolaas het volgende:
Ben ieg wel blij dat we straks van dat MoP af zijn.
Heb echt niks met de Japanse of Koreaanse (oude) cultuur. Waardeloze armor en settings in MoP. Vond het echt niks aan, meteen armor transmoggen omdat overal van die lelijke Japanse invloeden in zaten.
Helaas is dan ook meteen de hele endgame op diezelfde Japanse cultuur gefocust. Echt alles!
Waarom moeten zoveel games dan toch weer een Aziatische invloed hebben?
Niks mis mee inderdaadquote:
Gaat ook veranderen aangezien ze in WoD alle punten (Justice/Valor) gaan omzetten naar gold.quote:
In welke opzicht van goud sparen is die verandering nadelig?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaat ook veranderen aangezien ze in WoD alle punten (Justice/Valor) gaan omzetten naar gold.
Alsof iedereen 1miljoen gold krijgt dan....quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:00 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
In welke opzicht van goud sparen is die verandering nadelig?
Er komt toch meer van in omloop, dus prijzen gaan omhoog. Plus er komt een nieuwe level cap aan dus dat heeft ook invloed aangezien iedereen van quests e.d. weer een berg geld krijgt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:00 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
In welke opzicht van goud sparen is die verandering nadelig?
Gast je weet niet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er komt toch meer van in omloop, dus prijzen gaan omhoog. Plus er komt een nieuwe level cap aan dus dat heeft ook invloed aangezien iedereen van quests e.d. weer een berg geld krijgt.
We gaan het wel zien he over 2 maandenquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:06 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Gast je weet niet waar je het over hebt.
Nee?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
We gaan het wel zien he over 2 maanden
Volgens mij snap je het zelf niet helemaal, als er meer van in omloop komt dan is er sprake van deflatie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:10 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee?
Gold word meer waard maar natuurlijk nieuwe materialen zullen duur zijn maar dat heeft hier niks mee te maken.
Kijk maar eens naar voor echt geld bijvoorbeeld nu is 1k zo'n 0.5$ waard bij nieuwe expansie 2-4$ zeg het alleen om dit punt te maken.
Er komt maar een paar K per account extra bij door quests etc.
Er zal veel meer vraag naar gold zijn zoals in alle vorige expansies....quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het zelf niet helemaal, als er meer van in omloop komt dan is er sprake van deflatie.
in tegenstelling tot in de echte wereld, is de voorraad goud in WoW onbeperkt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er komt toch meer van in omloop, dus prijzen gaan omhoog.
Volgens mij snap jij het niet helemaal. het is al 4 expansions goed gegaan met dat goud. En jouw deflatie wordt wel weer verholpen door de inflatie van repair costs, trainen en kopen van recipes van professions en natuurlijk nieuwe mounts. Net zoals de vorige 3/4 expansionsquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het zelf niet helemaal, als er meer van in omloop komt dan is er sprake van deflatie.
Klopt daarom zijn de prijzen voor goud ook lager als minder spelers goud kopen om bijv materialen te kopen omdat die weer goedkoper zijn aan het eind van een expansie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:17 schreef Tokus het volgende:
[..]
in tegenstelling tot in de echte wereld, is de voorraad goud in WoW onbeperkt.
Hebben jullie het nou over gold als in Gold Coins of Gold bars/ores?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:20 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Klopt daarom zijn de prijzen voor goud ook lager als minder spelers goud kopen om bijv materialen te kopen omdat die weer goedkoper zijn aan het eind van een expansie.
Vraag aanbod dus materialen zijn duur begin expansie en er is dus veel vraag naar goud daardoor gaat de prijs omhoog.
Je betaald veel bijvoorbeeld een stack ores betaal je al gauw 10k in de eerste paar uur of na een paar dagen 1-3k vergeleken met 30-50 goud nu als prijzen gezakt zijn dus is er veel meer vraag naar goud.
Gold coins.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:28 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hebben jullie het nou over gold als in Gold Coins of Gold bars/ores?
ja nee blijkbaar niet volgens jullie. Vind ze altijd wel lekker staan in mijn bank xDquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:29 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Gold coins.
Gold bars hebben niet veel nut of wel?
Met support contact opnemen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:34 schreef PausNicolaas het volgende:
Btw ik kan al een aantal dagen niet inloggen op Battle.net.
-Wachtwoord reset gedaan
-Mobiele nummer zit nog wel gekoppeld aan het account
-Mail is nog prima
Kan het de authenticator zijn die de boel tegenhoudt? Desync werkt ook niet. Moet ik de authenticator eraf flikkern oid?
Zit sinds een paar dagen op mijn laptop. Op desktop kon ik altijd gewoon inloggen. Zal weekend wel ff kijken of hij het daar nog op doet.quote:
Support is altijd wel handig kun je volgens mij ook wel opbellen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:41 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Zit sinds een paar dagen op mijn laptop. Op desktop kon ik altijd gewoon inloggen. Zal weekend wel ff kijken of hij het daar nog op doet.
Ja je moet inloggen daarvoor en dat werkt dus niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:42 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Support is altijd wel handig kun je volgens mij ook wel opbellen.
Ik zou er eigenlijk gewoon naar toe kunnen fietsen haha benelux kantoor zit een paar straten verderopquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:43 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja je moet inloggen daarvoor en dat werkt dus niet.
Ik ga echt niet bellen man, moet ik daar in het engels oid beetje gaan uitleggen wat mijn probleem is![]()
hahaloolquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:48 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik zou er eigenlijk gewoon naar toe kunnen fietsen haha benelux kantoor zit een paar straten verderop
Geen flauw idee maar het ziet er niet uit alsof je er binnen kunt lopen op google streetviewquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
hahalool
Spreken ze daar Nederlands?
Hahahaha nee lijkt me ook niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:53 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Geen flauw idee maar het ziet er niet uit alsof je er binnen kunt lopen op google streetview
Is op fietsafstand maar is zo'n bedrijventerrein dus ik kom daar nooit.
Limburg hier komen fanboys niet eensquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:59 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hahahaha nee lijkt me ook niet.
Anders staat het daar 24/7 vol met fanboys
Maar dat is een gold sink door eigen gedrag en wensen, niet omdat Blizzard opeens beslist dat iedereen maar even weer met 0 goud moet beginnen bij een expansion release oid.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:54 schreef Smoofie het volgende:
Genoeg gold sinks. Op full server is het een hell, inflatie in het begin.
Ligt eraan wanneer je speelt. Weekend en avond wint horde best vaak.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:26 schreef Skillstorm het volgende:
Zo, eindelijk klaar met honor farmen, jezus christus.
Horde verliest serieus 100% van de AV's, geen geintje. Vrijwel elke bg verliezen ze trouwens, hoe veel je ook je best doet.
Echt jammer.
Maar ben er nu klaar mee, geen marteling meer.
Ja, in de battlegroup waar jij in zit miss.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:45 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je speelt. Weekend en avond wint horde best vaak.
Twee weken geleden was ik hier aan het klagen dat Alliance nooit wonquote:Op woensdag 3 september 2014 15:26 schreef Skillstorm het volgende:
Zo, eindelijk klaar met honor farmen, jezus christus.
Horde verliest serieus 100% van de AV's, geen geintje. Vrijwel elke bg verliezen ze trouwens, hoe veel je ook je best doet.
Echt jammer.
Maar ben er nu klaar mee, geen marteling meer.
Frostmane alliance. Win 90% ofzoquote:Op woensdag 3 september 2014 15:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, in de battlegroup waar jij in zit miss.
Kom maar spelen in Shattered Halls.
Je zal er werkelijk niet 1 winnen.
Heb al geen first win of the day gehaald in dagen.
Klote BG is dat. Die staat standaard op mn zwarte lijst. Samen met die strand bg.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
AV is sowieso in het voordeel van Ally.
Ik heal door 3 alliance heen die op me aan het slaan zijn en blijf lopen en lopen en shielden en dispellen en healen.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:28 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Frostmane alliance. Win 90% ofzo
Van die green geared hordes die niet eens door m'n dots heen kunnen healen
Vroeger was dat wel anders in Misery hoor. Toen won horde bijna alles.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:28 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Klote BG is dat. Die staat standaard op mn zwarte lijst. Samen met die strand bg.
Das kutquote:Op woensdag 3 september 2014 17:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik heal door 3 alliance heen die op me aan het slaan zijn en blijf lopen en lopen en shielden en dispellen en healen.
Ik heal mijn groep en creëer een Absorb party voor mijn team, gebruik Halo voor grote group heals en prayer of mending en ik doe mijn uiterste best.
Helpt niks allemaal, verliezen keer op keer op keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |