Ik was al bang dat je het niet zou begrijpen. Wat ik bedoel is dat je echt een enorme idioot moet zijn als je je in dit spel focussed op PvE content maar ondertussen nog steeds bezig bent met 'progression' 10 maanden na de release van deze raid.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:47 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik kan de relatie niet leggen met wat je probeert te vertellen, probeer het eens in een volzin ?
Sommige mensen zijn niet begonnen aan het begin van de release maar raiden pas weer een maandje of 4 of zo, als dat voor een heel gilde is dan beginnen ze dus op 0/0 guild wise .quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je het niet zou begrijpen. Wat ik bedoel is dat je echt een enorme idioot moet zijn als je je in dit spel focussed op PvE content maar ondertussen nog steeds bezig bent met 'progression' 10 maanden na de release van deze raid.
Iedereen is afhankelijk van elkaar hoor. Als je een tank hebt die zuigt,kom je ook niet ver...quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:47 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn niet begonnen aan het begin van de release maar raiden pas weer een maandje of 4 of zo, als dat voor een heel gilde is dan beginnen ze dus op 0/0 guild wise .
Ik pug eigenlijk nooit en als tank ben je dus afhankelijk van de rest hoe ver je kan gaan , heb verder niet zo veel hoge dps alts en met uiteen vallende gildes en dus elke keer opnieuw beginnen schiet het niet echt op.
Als jij denkt dat je alles solo kan dooen prima, maar in mijn ogen ben je met een team bezig en afhankelijk hoe het team is, Hardcore/normal/social is de progressie ook navenant .. Ik ben op zich tevreden aan gezien ik geen enkele carry heb gehad en ook geen betaalde kill's maar gewoon relaxed bezig ben geweest. Mijn klacht is was meer dat ik liever heb dat mensen eerlijk zijn , dan dat ze een zwam smoesje verzinnen om iemand kwijt te raken.
Ik ga weer raiden in WoD en dat wordt fun aangezien de speel wijze weer lekker ouderwets is.
En voor jou. PVE content is meer dan alleen raidener is veel meer te doen dan dat.
Ik heb 0/14 omdat ik nog maar 1,5 week weer speel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat een gezeik toch weer
Laat iedereen lekker op z'n eigen tempotje doen. Heb d'r zelf ook nog maar 11/14 op HC. En vermaak me nu net zoveel met progress als toenk voor top 50 Kills ging.
Maak daar 2 weken van.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb 0/14 omdat ik nog maar 1,5 week weer speel.
Ja, dát verandert de boel natuulijk helemaal!quote:
Kun je lekker progressen tochquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb 0/14 omdat ik nog maar 1,5 week weer speel.
Op LFR heb ik ze al tig keer gedaan, maar normal puggen kan niet met mijn ilvl. Progress raid heb ik totaal geen zin in zo ver in de content cba.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Kun je lekker progressen toch
Baasjes voor het eerst zijn altijd het leukst.
class / faction / realm ? mijn team zoekt nog members op oog voor wod uiteraardquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:20 schreef Lord Dreamer het volgende:
14/14 N 1/14 HC en dan gedumt worden omdat je zogenaamd niet voldoet... ik ga wel weer puggen of zo. kut gildes en hun vriendjes die terug komen.
En ik wil een beta key,
Geen achievement voor neequote:Op zaterdag 6 september 2014 04:58 schreef Isabeau het volgende:
BijzonderIk gok dat daar geen achievement voor is omdat het bijna onmogelijk is
Waar vind ik die getallen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 05:17 schreef TwyLight het volgende:
73.7% winratio in BG's
370 played, 273 gewonnen
Ophouden met dat gezeur dat Alliance altijd verliest
http://eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/Malacasta/statistic#21:153quote:
Ik heb veel bg's gedaan tijdens het levelen, daar zal veel AV van zijn. En dit zegt ook niets over alliance vs horde wins, want de meeste bg's heb ik gedaan toen ik horde wasquote:Op zaterdag 6 september 2014 05:22 schreef TwyLight het volgende:
Jij speelt vals door veel AV te doen though. Die die ik nooit
quote:Op zaterdag 6 september 2014 05:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb veel bg's gedaan tijdens het levelen, daar zal veel AV van zijn. En dit zegt ook niets over alliance vs horde wins, want de meeste bg's heb ik gedaan toen ik horde was
Sssssht!quote:Op zaterdag 6 september 2014 05:32 schreef TwyLight het volgende:
Ja, en die heb je ook maar 1 keer gedaan
Ohquote:
Denk dat er best wel weer een aantal zullen terugkomen, al is het alleen omdat ze weer terug gaan naar een "tbc" tijdperk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 05:51 schreef hmmmmmmm het volgende:
Vraag me af of blizzard veel leden met deze expansie wint ze zijn er wel wat verloren
Ik denk eerlijk gezegd, dat als ze de uitbreiding goed duister maken er veel meer mensen blijven haken. Kijk maar naar wotlk. Lekker duister, toen was wow op haar best.quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:58 schreef TwyLight het volgende:
Nieuwe expansion heeft altijd een increase in subscribers. Gaat er meer om of ze ook blijven
Ze schijnen 5 mans wel weer een stuk moeilijker te maken. Wellicht schrikt dat veel mensen af.quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:17 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Denk dat er best wel weer een aantal zullen terugkomen, al is het alleen omdat ze weer terug gaan naar een "tbc" tijdperk.
Die zullen net als cata binnen 1 maand generfed worden.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ze schijnen 5 mans wel weer een stuk moeilijker te maken. Wellicht schrikt dat veel mensen af.
Ja daar ligt het aan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:59 schreef Bartcoah het volgende:
Kijk maar naar wotlk. Lekker duister, toen was wow op haar best.
Panda's
quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:03 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Die zullen net als cata binnen 1 maand generfed worden.
Je merkte het snel toen de orginele schrijvers en programmeurs er vanaf werden gehaald voor het alweer gesneuvelde Titan project.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:59 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd, dat als ze de uitbreiding goed duister maken er veel meer mensen blijven haken. Kijk maar naar wotlk. Lekker duister, toen was wow op haar best.
Panda's
Heart of Fear, dat was wel de meest kutste raiddungeon die er bestond.
Ik vond naxxramas erg leuke instance. Aangezien ik er zelfs nie in de buurt ben geweest tijdens vanilla (samen met 99,5% van de playerbase).quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:50 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Je merkte het snel toen de orginele schrijvers en programmeurs er vanaf werden gehaald voor het alweer gesneuvelde Titan project.
Ulduar was toen te laat klaar en hebben ze Naxxramas er maar tussen gedrukt. Veel mooie plekken in Nortrend werden ook niet afgemaakt terwijl ze wel potentie hadden.
Ze hadden de textures wel een update mogen gevenquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik vond naxxramas erg leuke instance. Aangezien ik er zelfs nie in de buurt ben geweest tijdens vanilla (samen met 99,5% van de playerbase).
Dat is echt ezypzyquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]![]()
Nja hebben we gelukkig challengers mode nog.
Ik solo het nu al?quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:13 schreef webbyplus het volgende:
Denken jullie dat ulduar 25 makkelijk te solo'en zal zijn op lvl 100?
Ja je beetje in iets inlezen kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Mwah als je met 5 mensen naar binnen gaat die geen tactics kennen dan ga je het nie halen.
Dat gebeurt toch al automatisch als spelers betere gear krijgen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:03 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Die zullen net als cata binnen 1 maand generfed worden.
OP de overvolle Silvermoon server natuurlijkquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:28 schreef Syphixx het volgende:
[..]
class / faction / realm ? mijn team zoekt nog members op oog voor wod uiteraard
Probeer jezelf aan te leren dat achievement geen r heeft.quote:Op zondag 7 september 2014 22:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vraagje : Mijn vriend en ik zijn vanavond bezig geweest met het behalen van de archievements in ICC 10 man. Bijna alles gehaald ( incl alles op heroic ), maar we slagen er niet in om de archievement ''Been waiting a long time for this '' te behalen ( bij de Lich King ). We worden of van het podium afgeslagen, of we gaan dood van de adds, etc. Geen idee wat we moeten doen. We zouden het heel erg waarderen als iemand ons na a.s. woensdag een keertje wil helpen met die betreffende archievement. Wij spelen alliance op bloodhoof!
Doe 10m normal en dan kun je het zelfs solo'en als tank.quote:Op zondag 7 september 2014 22:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vraagje : Mijn vriend en ik zijn vanavond bezig geweest met het behalen van de archievements in ICC 10 man. Bijna alles gehaald ( incl alles op heroic ), maar we slagen er niet in om de archievement ''Been waiting a long time for this '' te behalen ( bij de Lich King ). We worden of van het podium afgeslagen, of we gaan dood van de adds, etc. Geen idee wat we moeten doen. We zouden het heel erg waarderen als iemand ons na a.s. woensdag een keertje wil helpen met die betreffende archievement. Wij spelen alliance op bloodhoof!
We hebben hem wel down gekregen, dat is inderdaad niet moeilijk. Maar we snappen de achievement gewoon nietquote:Op maandag 8 september 2014 16:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe 10m normal en dan kun je het zelfs solo'en als tank.
http://www.wowhead.com/ac(...)s-10-player#commentsquote:Op maandag 8 september 2014 17:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
We hebben hem wel down gekregen, dat is inderdaad niet moeilijk. Maar we snappen de achievement gewoon niet
Geen flying in Draenorquote:Op maandag 8 september 2014 22:19 schreef Cremesoep het volgende:
Sinds kort weer terug op WoW, speel op de realm deathwingHeb nu een level 90 hunter, level 90 druid (Druid belabberd Ilevel) en ben nu met wat vrienden een nieuw char aan het rerollen (Monk), maar ben aan het nadenken over de veranderingen bij WoD.... Om eerlijk te zijn het te zijn niet heel het topic doorgenomen, maar iemand die de voornamelijke changes (zoals dat met het verdwijnen van bijvoorbeeld justice, maar ook de hp/mana/dmg revamps e.d.) zou kunnen linken? Zou ik zeer op prijs stellen
Ik kan me namelijk iets herinneren van een warlock met 1.8 miljoen hp....
Bvd
Nieuwe features zijn:quote:Op maandag 8 september 2014 22:19 schreef Cremesoep het volgende:
Sinds kort weer terug op WoW, speel op de realm deathwingHeb nu een level 90 hunter, level 90 druid (Druid belabberd Ilevel) en ben nu met wat vrienden een nieuw char aan het rerollen (Monk), maar ben aan het nadenken over de veranderingen bij WoD.... Om eerlijk te zijn het te zijn niet heel het topic doorgenomen, maar iemand die de voornamelijke changes (zoals dat met het verdwijnen van bijvoorbeeld justice, maar ook de hp/mana/dmg revamps e.d.) zou kunnen linken? Zou ik zeer op prijs stellen
Ik kan me namelijk iets herinneren van een warlock met 1.8 miljoen hp....
Bvd
Ik zit op Bloodhoof maar ik ga altijd met iemand mee die weet hoe alles moetquote:Op zondag 7 september 2014 22:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dreanor is eigenlijk terug in de tijd , alles wat er nu speelt moet je vergeten, Outland bestond niet als outland en was ook nog niet shattered als nuquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:10 schreef Cremesoep het volgende:
@smoofie zo erg is dat toch niet? In vanilla liep je ooken tot cata kon je alleen in outland/northrend vliegen dacht ik? Wel vaag dat je in outland wel kan vliegen, maar in draenor nog niet... Zou er iets veranderd zijn in die paar veldslagen/jaren die erover heen zijn gegaan?
De planeet is nog niet ontploft, dus daarom kan je niet vliegen, maar na enkele weken in de expansion wel?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dreanor is eigenlijk terug in de tijd , alles wat er nu speelt moet je vergeten, Outland bestond niet als outland en was ook nog niet shattered als nuDus tjja niet vliegen is dan best wel logisch.
Even deze door lezen. Staat mooi gesorteerd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:10 schreef Cremesoep het volgende:
@smoofie zo erg is dat toch niet? In vanilla liep je ooken tot cata kon je alleen in outland/northrend vliegen dacht ik? Wel vaag dat je in outland wel kan vliegen, maar in draenor nog niet... Zou er iets veranderd zijn in die paar veldslagen/jaren die erover heen zijn gegaan?
@Junglebeast Deze changes had ik al gezien, ik doelde meer op bijvoorbeeld ras changes, de changes betreft currency's en dat soort dingen, WoD is al aangeschaft, level 90 boost opgemerkt, maar denk niet dat ik hem wil gebruiken... misschien om op een andere realm te gaan spelen (en misschien andere faction), anders moet ik weer wennen aan een nieuwe class
Zodat je alle artwork van blizzard goed gaat bewonderen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:58 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
De planeet is nog niet ontploft, dus daarom kan je niet vliegen, maar na enkele weken in de expansion wel?
Heel simpel, Bliz wil niet dat je een quest pakt, opstijgt, bij de mobs dropped, opstijgt, terug naar quest giver etc etc. In pandamonium kan je ook niet vliegen tot dat je 90 was bv en op zich is dat goed, je ziet veel meer van Dreanor dan als je er maar alleen overheen vliegt en het ontwijken van hoog level mobs is wat lastigerquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:58 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
De planeet is nog niet ontploft, dus daarom kan je niet vliegen, maar na enkele weken in de expansion wel?
Ze hebben wel weer flink uitgepakt he?quote:
Ik vermoed dat er ook meer mogelijkheden zijn waar je pre-raid gear kan krijgen. Via scenarios, timeless isle achtige dingen, world bosses, en misschien via het garrison.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:16 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ze hebben wel weer flink uitgepakt he?
Heb het idee dat dit elke keer minder wordt, en ze spelen al helemaal geen rol meer in progressie
Ze kunnen de mensen toch de keuze geven? Ik vind het echt bullshit. In Cataclysm kon je wel meteen overal vliegen trouwens, ook als lvl 80. In vanilla vond ik het al fucking irritant met een ground mount. Ik heb de tijden nog meegemaakt dat 100% mount 1000gold was, bijna iedereen had 60% mount. En als ik rondvlieg kijk ik genoeg om mij heen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Heel simpel, Bliz wil niet dat je een quest pakt, opstijgt, bij de mobs dropped, opstijgt, terug naar quest giver etc etc. In pandamonium kan je ook niet vliegen tot dat je 90 was bv en op zich is dat goed, je ziet veel meer van Dreanor dan als je er maar alleen overheen vliegt en het ontwijken van hoog level mobs is wat lastiger
Dit bedoelde ik inderaad, en wat Lord dreamer vertelde, dit wist ik inderdaad alquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:58 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Het is helaas niet anders. Ik hoop dat ze er snel op terugkomen. En ik hoop dat ze dan wel de flight paths aangepakt hebben. Niet met een onnodige omgang ergens naar toe hoeven te reizen!quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze kunnen de mensen toch de keuze geven? Ik vind het echt bullshit. In Cataclysm kon je wel meteen overal vliegen trouwens, ook als lvl 80. In vanilla vond ik het al fucking irritant met een ground mount. Ik heb de tijden nog meegemaakt dat 100% mount 1000gold was, bijna iedereen had 60% mount. En als ik rondvlieg kijk ik genoeg om mij heen.
Blizz wil niet dat er in het begin al geklaagd word om bots die massaal rondvliegen dat is de enige reden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Heel simpel, Bliz wil niet dat je een quest pakt, opstijgt, bij de mobs dropped, opstijgt, terug naar quest giver etc etc. In pandamonium kan je ook niet vliegen tot dat je 90 was bv en op zich is dat goed, je ziet veel meer van Dreanor dan als je er maar alleen overheen vliegt en het ontwijken van hoog level mobs is wat lastiger
Dat stond er ja, maar ik kon vanmorgen om een uurtje of 8 al inloggenquote:Op woensdag 10 september 2014 01:01 schreef TwyLight het volgende:
Wat is deze
01:00 tot 13:00 maintenance
Had hem vorige week na 3 weken farmen. Farmen hem elke week met 4 karakters, dus vrij snelquote:Op woensdag 10 september 2014 10:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
Gisteren eindelijk mijn onixia mount gedropt, na iets van 40 kills met verschillende chars
Scroll of resurrection bedoel je? Denk wel dat die beschikbaar zijn nog, moet je even googlen en ook gelijk even kijken of je daar nog aan voldoet (lang genoeg niet gespeeld etc.)quote:Op woensdag 10 september 2014 15:53 schreef GlenSpey het volgende:
Is er nog iets van een tijdelijke return naar WoW? Heb zin om ff te spelen, maar weet nog niet zeker of ik weer een subscription opzet. Zijn die codes nog beschikbaar dat je een andere speler tijdelijk nieuw leven in kan blazen (en dan zelf ook rewards krijgt als die speler zich weer aanmeldt) ???
Ze hebben het verwijderdquote:Op woensdag 10 september 2014 16:25 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Scroll of resurrection bedoel je? Denk wel dat die beschikbaar zijn nog, moet je even googlen en ook gelijk even kijken of je daar nog aan voldoet (lang genoeg niet gespeeld etc.)
Ik ben dus niet de enigequote:Op woensdag 10 september 2014 10:50 schreef Olment het volgende:
Tering jantje.. 137 138 Anzu kills, geen mount
Ik weet niet of het socialer is, maar ik vind het wel tof dat er (in het begin) niet gevlogen kan wordenquote:Op woensdag 10 september 2014 06:39 schreef nikk het volgende:
Vind het wel mooi dat er niet gevlogen kan worden. Hoop dat het zo blijft. De game lijkt me veel socialer zo.
Maandje kost 12 euroquote:Op woensdag 10 september 2014 17:02 schreef GlenSpey het volgende:
Mja dan moet ik gelijk weer een maand dokken, weet nog niet of ik weer volledig terug wil naar t spelscroll was ideaal daarvoor.
Kan t wel missen, maar vindt het zonde als ik na een uurtje besluit dat ik er toch niks aan vindtquote:Op woensdag 10 september 2014 17:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Maandje kost 12 euro
Als je dat niet kunt missen zou ik er niet aan beginnen.
Je hebt het spel al gespeeld, dus je kent het al. Maar je kan altijd nog een gratis starter account maken.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:12 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Kan t wel missen, maar vindt het zonde als ik na een uurtje besluit dat ik er toch niks aan vindt
Kreeg ik gelijk de eerste xquote:Op woensdag 10 september 2014 10:50 schreef Olment het volgende:
Tering jantje.. 137 138 Anzu kills, geen mount
Dat vind ik juist zo kut,, ga je weer langzaam op je groundmount door het land heenquote:Op woensdag 10 september 2014 17:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of het socialer is, maar ik vind het wel tof dat er (in het begin) niet gevlogen kan worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |