SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Omggggg wat een ontbijtquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik werd pas om 2 uur wakker vandaagVerder had ik pannekoeken met spek nog met bosvruchtenjam, wiet van mn huisgenoot en melk
super ontbijt
Toen ik eenmaal was uitgegeten en had gedoucht was het echter tijd om naar mn ouders gegaan. Dus na bijna 2 uur in de trein was het tijd voor avondeten. Daarna had ik (blijkbaar) beloofd naar de ikea te rijden, dus voordat ik thuis was is het half 10 en kon ik weer aan het bier
Prima.quote:
quote:
Zie vorige topic. Valt allemaal wel mee hoor, maar het is nog vers en ik leun er veel op tijdens het computeren enzquote:
Ook ooit gehad met een schoolkamp zo'n ding, klasgenootje van mij had naja.. wat zal het geweest zijn, cup F ofso.. die paste niet door zo'n gatquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel jaIs best leuk maar dat matriaal is niet fijn om over heen te glijden met armen/ellebogen of knieën. Had gelukkig een lange broek aan dus mijn knieën zijn bespaard gebleven
Welk liedje staat niet meer in de op?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:12 schreef DrNick het volgende:
Waarom staat het liedje niet meer in de OP?
Ik heb niks veranderd. Had niet eens door dat ik de lapo paktequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:12 schreef DrNick het volgende:
Waarom staat het liedje niet meer in de OP?
De jingle.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welk liedje staat niet meer in de op?
Was vorige topic al.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb niks veranderd. Had niet eens door dat ik de lapo pakte
Open de spoiler eens.quote:
Aah dat is lulligquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook ooit gehad met een schoolkamp zo'n ding, klasgenootje van mij had naja.. wat zal het geweest zijn, cup F ofso.. die paste niet door zo'n gatmoesten ze met 2 man erdoor heen trekken omdat der tieten te groot waren
Autsj . Goed ontsmet verder ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We hadden vandaag een 7 kamp (normaal is dat een 6 kamp) van school, 1 van de onderdelen was een survivalbaan (zo'n opblaasbaar ding, luchtkussenidee). Laatste stukje dook ik door een tunneltje en toen schuurde mijn ellebogen over de luchtkussen
Is niet mijn echte naam hoor, voor de duidelijkheidquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omggggg wat een ontbijtEn jeetje wat een dag.
[..]
Prima.
Ah, Ghostery blokkeert hem.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Open de spoiler eens.
Ik snap nog steeds niet waarom het zo belangrijk is dat die jingle erin staat.Echt belachelijk
Anders is het topic niet compleet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Open de spoiler eens.
Ik snap nog steeds niet waarom het zo belangrijk is dat die jingle erin staat.Echt belachelijk
Dat vermoedde ik ook niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Is niet mijn echte naam hoor, voor de duidelijkheid
joequote:
WTF is Ghostery?quote:
Neequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Autsj . Goed ontsmet verder ?
Ben wel gewoon een blanke god hoor, dat dan weer welquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:16 schreef Flippiee het volgende:
Dat vermoedde ik ook niet.
Herman zou niet bij je internetreputatie passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |