SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Omggggg wat een ontbijtquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik werd pas om 2 uur wakker vandaagVerder had ik pannekoeken met spek nog met bosvruchtenjam, wiet van mn huisgenoot en melk
super ontbijt
Toen ik eenmaal was uitgegeten en had gedoucht was het echter tijd om naar mn ouders gegaan. Dus na bijna 2 uur in de trein was het tijd voor avondeten. Daarna had ik (blijkbaar) beloofd naar de ikea te rijden, dus voordat ik thuis was is het half 10 en kon ik weer aan het bier
Prima.quote:
quote:
Zie vorige topic. Valt allemaal wel mee hoor, maar het is nog vers en ik leun er veel op tijdens het computeren enzquote:
Ook ooit gehad met een schoolkamp zo'n ding, klasgenootje van mij had naja.. wat zal het geweest zijn, cup F ofso.. die paste niet door zo'n gatquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel jaIs best leuk maar dat matriaal is niet fijn om over heen te glijden met armen/ellebogen of knieën. Had gelukkig een lange broek aan dus mijn knieën zijn bespaard gebleven
Welk liedje staat niet meer in de op?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:12 schreef DrNick het volgende:
Waarom staat het liedje niet meer in de OP?
Ik heb niks veranderd. Had niet eens door dat ik de lapo paktequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:12 schreef DrNick het volgende:
Waarom staat het liedje niet meer in de OP?
De jingle.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welk liedje staat niet meer in de op?
Was vorige topic al.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb niks veranderd. Had niet eens door dat ik de lapo pakte
Open de spoiler eens.quote:
Aah dat is lulligquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook ooit gehad met een schoolkamp zo'n ding, klasgenootje van mij had naja.. wat zal het geweest zijn, cup F ofso.. die paste niet door zo'n gatmoesten ze met 2 man erdoor heen trekken omdat der tieten te groot waren
Autsj . Goed ontsmet verder ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We hadden vandaag een 7 kamp (normaal is dat een 6 kamp) van school, 1 van de onderdelen was een survivalbaan (zo'n opblaasbaar ding, luchtkussenidee). Laatste stukje dook ik door een tunneltje en toen schuurde mijn ellebogen over de luchtkussen
Is niet mijn echte naam hoor, voor de duidelijkheidquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omggggg wat een ontbijtEn jeetje wat een dag.
[..]
Prima.
Ah, Ghostery blokkeert hem.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Open de spoiler eens.
Ik snap nog steeds niet waarom het zo belangrijk is dat die jingle erin staat.Echt belachelijk
Anders is het topic niet compleet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Open de spoiler eens.
Ik snap nog steeds niet waarom het zo belangrijk is dat die jingle erin staat.Echt belachelijk
Dat vermoedde ik ook niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Is niet mijn echte naam hoor, voor de duidelijkheid
joequote:
WTF is Ghostery?quote:
Neequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Autsj . Goed ontsmet verder ?
Ben wel gewoon een blanke god hoor, dat dan weer welquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:16 schreef Flippiee het volgende:
Dat vermoedde ik ook niet.
Herman zou niet bij je internetreputatie passen.
Vroeger toen was ik eens gevallen op kunstgras met allemaal van die klote kiezelsteentjes.. moest mijn mama toen ik in bad zat met een washandje er zo heeeel hard over wrijven tot het deed bloedenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeHet zijn ook geen diepe schaafwonden en heb ter plekke het zand er voorzichtig afgeveegd
Dat wist ik al schatjequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ben wel gewoon een blanke god hoor, dat dan weer wel
hopelijk ontwikkelt het zich niet tot een ontstekingquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeHet zijn ook geen diepe schaafwonden en heb ter plekke het zand er voorzichtig afgeveegd
Auw pijnlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vroeger toen was ik eens gevallen op kunstgras met allemaal van die klote kiezelsteentjes.. moest mijn mama toen ik in bad zat met een washandje er zo heeeel hard over wrijven tot het deed bloedennondetju wat doet dat zeer
Jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Auw pijnlijkIk snap welke steentjes je bedoeld want we deden het vandaag ook allemaal op kunstgras met zwarte mini steentjes er tussen
Het is er net iets onder.. dus misschien moest ik onderarm zeggen maar het zit wel héél dichtbij mijn ellebogen. Maar ik denk dat het wel mee zal vallenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
hopelijk ontwikkelt het zich niet tot een ontstekingellebogen zijn er vrij gevoelig voor
Krabsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
NICK! ik Hoorde Dat jij Dit Hebt:!
http://www.ebay.com/itm/A(...)Lovely-/171402821068
Kunstgras is echt horror om op te touw trekken. Damn je kan helemaal geen grip zettenquote:
Dan zal het wel goedkomen ja als het ook niet diep isquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is er net iets onder.. dus misschien moest ik onderarm zeggen maar het zit wel héél dichtbij mijn ellebogen. Maar ik denk dat het wel mee zal vallen
wat kun je daar mee?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Krabs
Nee deze: http://www.ebay.com/itm/221519488708
Vast welquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan zal het wel goedkomen ja als het ook niet diep is
Wat voor fietsongelukjes ? Kan erover meepraten met opengelegde knieën en zelfs een paar tanden die eruit vielen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vast welHet is alleen de eerste 2 dagen even vervelend (door de plek waar het zit). Maar ja overleef het wel weer. Heb als kind ergere schaafwonden gehad door fietsongelukjes
Dus nu heb je nog maar 1 puntige knie?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:25 schreef Flippiee het volgende:
Enorme litteken op mijn knie omdat ik vroeger zo vaak op dezelfde knie ben gevallen
Nu heb ik juist 1 puntige kniequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus nu heb je nog maar 1 puntige knie?
Ik fietste op een lekkere tempo met een vriendin, vriendin fietst rechts naast me en meld niet dat ze naar links gaat.. ik blijf rechtdoor fietsen waardoor ze tegen mijn fiets aan komt en ik keihard word gelanceerd. Knie open, elleboog open.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat voor fietsongelukjes ? Kan erover meepraten met opengelegde knieën en zelfs een paar tanden die eruit vielen.
Knap op dezelfde knie steedsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:25 schreef Flippiee het volgende:
Enorme litteken op mijn knie omdat ik vroeger zo vaak op dezelfde knie ben gevallen
Mja het litteken zit er echtquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Knap op dezelfde knie steeds
Ik krab altijd die korstjes eraf ..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja het litteken zit er echtEn dat krijg je maar op 1 manier: als een wond niet goed heelt.
Vroeger krabde ik ze altijd open zodat er een litteken overbleefquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja het litteken zit er echtEn dat krijg je maar op 1 manier: als een wond niet goed heelt.
Lekkere vriendin dan zegquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik fietste op een lekkere tempo met een vriendin, vriendin fietst rechts naast me en meld niet dat ze naar links gaat.. ik blijf rechtdoor fietsen waardoor ze tegen mijn fiets aan komt en ik keihard word gelanceerd. Knie open, elleboog open.
krabben hequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En terecht . Ze viel zelf ook mag ik hopen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was best wel kwaad op haar daarna
dat ook ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik krab altijd die korstjes eraf ..ook stom krijg je juist littekens van
Ja zulke wondjes heb ik ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Vroeger krabde ik ze altijd open zodat er een litteken overbleef
jajaja ook krabben twee manieren dusquote:
Volgens mij wel ja.. maar minder hard. Ik (of mijn fiets vooral) ving haar klap opquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En terecht . Ze viel zelf ook mag ik hopen?
Misschien wilde ze je expres aanrijdenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja.. maar minder hard. Ik (of mijn fiets vooral) ving haar klap op
wtfquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik heb zelfs een litteken op mn ballen, hoe vind je die
prikkeldraadquote:
heeft een chick gebeten of zoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik op mijn balzak, van het scheren met de tondeuze.... had het ook wel aan kunnen zien komenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
o auw.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
prikkeldraadmoest gehecht worden
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik op mijn balzak, van het scheren met de tondeuze.... had het ook wel aan kunnen zien komen
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik op mijn balzak, van het scheren met de tondeuze.... had het ook wel aan kunnen zien komen
Auw...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Wat doet het meeste pijn ? een rotschop in je kloten of dat prikkeldraad?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Viel best mee, ik had het eerst niet eens door. Toen was ik nog stoerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat doet het meeste pijn ? een rotschop in je kloten of dat prikkeldraad?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Viel best mee, ik had het eerst niet eens door. Toen was ik nog stoer
Wacht watquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:38 schreef Amarantha het volgende:
Ken ook een meisje dat tijdens mountainbiken op de stang viel.. 7 hechtingen in haar kut.
gvdquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:38 schreef Amarantha het volgende:
Ken ook een meisje dat tijdens mountainbiken op de stang viel.. 7 hechtingen in haar kut.
hehehe fijne seks verder met haarquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:38 schreef Amarantha het volgende:
Aiiquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:38 schreef Amarantha het volgende:
Lekker strak getrokkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
hehehe fijne seks verder met haar
Het bloedde als een malle, dus toen was de conclusie al gauw dat het gehecht moest worden. Vraag me nog altijd af of dat echt nodig was geweest. Die hechtingen deden nog het meest pijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]kan me ook wel voorstellen dat zoiets veel minder pijn doet
Damnquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:38 schreef Amarantha het volgende:
quote:
Gewoon pleister erop , niks aan de handquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het bloedde als een malle, dus toen was de conclusie al gauw dat het gehecht moest worden. Vraag me nog altijd af of dat echt nodig was geweest. Die hechtingen deden nog het meest pijn.
[..]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:42 schreef Geo4kant het volgende:
Heb wel eens in de krant gelezen dat een puberstelletje naar de eerste hulp gingen omdat zijn fallus vast zat in haar beugeldat moet een partij genant zijn
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:42 schreef Geo4kant het volgende:
Heb wel eens in de krant gelezen dat een puberstelletje naar de eerste hulp gingen omdat zijn fallus vast zat in haar beugeldat moet een partij genant zijn
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:42 schreef Geo4kant het volgende:
Damn is het is al zo'n kutgevoel als ze dan met dr tanden over de tollie gaat, laat staan een beugelquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:42 schreef Geo4kant het volgende:
Heel rustig de auto in lijkt mijquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?
Belangrijker: Hoe krijg je dat zo aan elkaar naar de eerste hulp?
Whatever floats your boatquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Damn is het is al zo'n kutgevoel als ze dan met dr tanden over de tollie gaat, laat staan een beugel
Wat..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:44 schreef Amarantha het volgende:
Haha ik had (hij is nu weg, gelukkig) een huisgenoot hier en die had een gescheurd toompje opgelopen tijdens.. jawel.. droogneuken met zijn vriendinAmbulance erbij haha
Omdat het als de motherfucker bloeddequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat..ambulance?
Waarom in godsnaam de ambulance bellen lol
Gewoon ff op de fiets naar de huisartsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat..ambulance?
Waarom in godsnaam de ambulance bellen lol
Dat zal best.. dan wikkel ik er wel wat verband omheen in de hoop dat het stolt en anders naar de huisarts (weekendarts) maar niet een ambulance etc.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat het als de motherfucker bloedde
Ja ach ik was er niet bij, dus zijn keusquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat zal best.. dan wikkel ik er wel wat verband omheen in de hoop dat het stolt en anders naar de huisarts (weekendarts) maar niet een ambulance etc.
Hier tips overgeven gaat je iets te gemakkelijk af. Hoe erg ging mis bij jouw tondeuse gebruik?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat zal best.. dan wikkel ik er wel wat verband omheen in de hoop dat het stolt en anders naar de huisarts (weekendarts) maar niet een ambulance etc.
Nooit een gescheurd toompje gehad?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb zelf nog nooit iets opgelopen (qua verwondingen) tijdens de seks
Ook dat niet neequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nooit een gescheurd toompje gehad?
Niet erg, sneetje erin, velletje hing als een driehoek los zeg maar.. deed even flink zeer op het moment zelf daarna gelukkig nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier tips overgeven gaat je iets te gemakkelijk af. Hoe erg ging mis bij jouw tondeuse gebruik?
(Blind waarschijnlijk voor 20 miljoen weg)
Wat niet is kan nog komen. Ik bonk je bont en blauw.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb zelf nog nooit iets opgelopen (qua verwondingen) tijdens de seks
Een loshangend velletje in de vorm van een driehoek op je balzak. Zijn hier foto's van?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet erg, sneetje erin, velletje hing als een driehoek los zeg maar.. deed even flink zeer op het moment zelf daarna gelukkig niet![]()
Nice.. slaat nergens op maar erg lekker
Is een dikke kop dan erfelijk?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kom straks wel, als ze een kind gaat werpen.. tot aan der nek open
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:50 schreef Salmannassar het volgende:
.
[..]
Wat niet is kan nog komen, Ik bonk je bont en blauw
Wow. Wat ben jij stoer zegquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:51 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Is een dikke kop dan erfelijk?
Wie the fuck ben jij nou weer danquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:50 schreef Salmannassar het volgende:
.
[..]
Kinderenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kom straks wel, als ze een kind gaat werpen.. tot aan der nek open
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wie the fuck ben jij nou weer dan
kontenbonken...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:50 schreef Salmannassar het volgende:
.
[..]
Vind je? Zocht een manier om me in het feestgedruis te storten. Kon beter idd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wow. Wat ben jij stoer zeg
Salmannassar. De koning van FOK! ( en ik citeer..)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wie the fuck ben jij nou weer dan
Ja, da's lachen..Slijmbal.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:54 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Salmannassar. De koning van Fok! ( en ik citeer..)
Zolang je geen 600k posts hebt blijft dat natuurlijk tongquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:54 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
No prob.quote:
woohooohoooquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:54 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Bierquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:55 schreef badschaap het volgende:
schultenbrau das ist mein bier, schultenbrau ist für plezier
Je hebt Danny doodgemaaktquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:54 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Zeer zeker. Weinig mensen weten direct hun stempel op een topic te drukken binnen hun eerste 2 posts. Maar jij kreeg het zonder moeite voor elkaarquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:53 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Vind je? Zocht een manier om me in het feestgedruis te storten. Kon beter idd.
Slechts smiley's? Waar blijft het bijtend sarcasme?quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:55 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zolang je geen 600k posts hebt blijft dat natuurlijk tong
* DrNick mompelt iets over pot en ketelquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:57 schreef Salmannassar het volgende:
[..]Tong heeft geen inhoud....
Hij hing wel een beetje de popiejopie uit vanavond. Jan heb ik, en jij dus ook gisteren al gemistquote:
Daar heb ik niks van gemerkt anders.quote:
Gek he als je daarvoor Paul inhuurtquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:58 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Daar heb ik niks van gemerkt anders.
POHI...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
* DrNick mompelt iets over pot en ketel
Wie?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:59 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb ook een zwak gekregen voor Jan Versteegh
das toch die rukker van pownewsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:59 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb ook een zwak gekregen voor Jan Versteegh
Inmiddels zit hij bij BNNquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
das toch die rukker van pownews
Bewegend beeld is hij wel beter ja. Net als Artquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HIj doet het echt niet op stilstaand beeld.
Jouw schuldquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij hing wel een beetje de popiejopie uit vanavond. Jan heb ik, en jij dus ook gisteren al gemist
Ach...Wat zal ik zeggen? It's good 2b the king!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeer zeker. Weinig mensen weten direct hun stempel op een topic te drukken binnen hun eerste 2 posts. Maar jij kreeg het zonder moeite voor elkaar
jaa wat anders?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:03 schreef DrNick het volgende:
Trouwens, gooi jij dingen tussen youtube-tags?
users die dit nog doen goffedomme goffedommequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:03 schreef DrNick het volgende:
Trouwens, gooi jij dingen tussen youtube-tags?
Dat je het zelf maar erkentquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is helaas waar. Ik ben niet goed bezig al met al
sorry
hmm wel een bende gedownload net, maar heb zin in een leuke comedy en ik kan er geen verzinnenquote:
Heb je dan wel nog even je zaad door het deeg geschoten, gewoon omdat het kan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:03 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb een keer pizza gemaakt voor een aantal GTST 'acteurs'. Ik herkende ze niet. Toen ze weg waren kwamen er allemaal collega's van ooooh dat was Ferry Doedels! (Doedens ik weet maar het verhaal is mooier als ik Doedels zeg). Einde
lastig, aangezien we niet weten wat je al gezien hebt, en wat je leuk vindt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hmm wel een bende gedownload net, maar heb zin in een leuke comedy maar ik kan er geen verzinnen
En dat doe ik niet snel kan ik je melden. Bedankt voor je vergevingsgezindheidquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
users die dit nog doen goffedomme goffedomme
[..]
Dat je het zelf maar erkent
Nee zo snel kan ik het nu ook weer niet. En wist toch niet dat hij het was.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Heb je dan wel nog even je zaad door het deeg geschoten, gewoon omdat het kan?
Nog geen idee of ik blij ben. Die andere keeper ken ik helemaal niet. maar goed van willem 2 al verloren, het kan niet erger meer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat doe ik niet snel kan ik je melden. Bedankt voor je vergevingsgezindheid
En bedenk je maar zo. Wat er ook staat te wachten, Esteban houdt morgen de bank warm.
Zonder mij...Trustequote:
hmm ik zoek een beetje zo'n flauwe maar toch goede stonerfilm met seth rogen enzo, maar die films met hem heb ik allemaal al gezienquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
lastig, aangezien we niet weten wat je al gezien hebt, en wat je leuk vindt.
Bedtime stories al eens gezien?
Als je de kans had, had je het achteraf wel gedaan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee zo snel kan ik het nu ook weer niet. En wist toch niet dat hij het was.
Bedankt voor je reactie op mijn verhaal
Neenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Als je de kans had, had je het achteraf wel gedaan?
Ik vind de komedie film generatie met die Seth Rogen niet zo leuk. Allemaal van hetzelfde.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hmm ik zoek een beetje zo'n flauwe maar toch goede stonerfilm met seth rogen enzo, maar die films met hem heb ik allemaal al gezien
En uiteraard weer een Zuid-Amerikaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog geen idee of ik blij ben. Die andere keeper ken ik helemaal niet. maar goed van willem 2 al verloren, het kan niet erger meer.
Fear and loathing in Las Vegas (Depp)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hmm ik zoek een beetje zo'n flauwe maar toch goede stonerfilm met seth rogen enzo, maar die films met hem heb ik allemaal al gezien
zonde. jeetjequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Lijkt me wel machtig dat je dan kan zeggen dat hij jouw zaad heeft gegeten elke keer als hij voorbij komt op tvquote:
Dan kan je het beter direct in zijn mondje deponeren, Vind ie vast niet ergquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Lijkt me wel machtig dat je dan kan zeggen dat hij jouw zaad heeft gegeten elke keer als hij voorbij komt op tv
Between Two Fernsquote:
Juist ja. Het probleem is dat die Ferry Doelens een dusdanige nicht is dat niemand Mortaxx zal geloven dat het slechts in het deeg verwerkt zatquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Lijkt me wel machtig dat je dan kan zeggen dat hij jouw zaad heeft gegeten elke keer als hij voorbij komt op tv
Tja ik ken ook alleen seth rogen en die andere jood die samen zulk soort films maken, voor de rest ben ik er nog geen een in dat thema tegengekomenquote:
Van jou vast niet neequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan kan je het beter direct in zijn mondje deponeren, Vind ie vast niet erg
zit wat in.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Tja ik ken ook alleen seth rogen en die andere jood die samen zulk soort films maken, voor de rest ben ik er nog geen een in dat thema tegengekomen
thx, ga m downloadenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:08 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Fear and loathing in Las Vegas (Depp)
Dan kom je in de categorie poep als american pie 16 en andere gare films die dan een beetje dezelfde richting in gaan maar alleen maar flauw zijn. Films als superbad enzo is een geniale combo van flauw en fucking grappigquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zit wat in.![]()
kun je niet op jinni.com iets vergelijkbaars vinden?
superbad vond ik ook leuk mclovinquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dan kom je in de categorie poep als american pie 16 en andere gare films die dan een beetje dezelfde richting in gaan maar alleen maar flauw zijn. Films als superbad enzo is een geniale combo van flauw en fucking grappig
Is die echt leuk?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dodgeball: A True Underdog Story
21 jump street was trouwens wel lachen, ook een beetje dezelfde richtingquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
superbad vond ik ook leuk mclovin
Ik vind van wel, maar ik heb sowieso een rare smaak qua komedie films. Het is gewoon de totale absurdheid in die film wat mij het al vaker heeft doen afkijken.quote:
hmm, hij staat klaar. Wie weetquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar ik heb sowieso een rare smaak qua komedie films. Het is gewoon de totale absurdheid in die film wat mij het al vaker heeft doen afkijken.
Eigenlijk is het een beetje mijn feelgood film. Al heb ik Tinkerbell dan nog geen poging gegeven.
nee, mooi horlogequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
Is het gek als ik deze graag wil?
thx, besteld. Ik twijfelde evenquote:
Wat is de prijs ervoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
thx, besteld. Ik twijfelde even
Tja, met het woordje "echt" heb ik wel een probleem....quote:
Niemand wat te zeiken?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:11 schreef Salmannassar het volgende:
Visite. FF crack roken. Jammer...
Wauwie! Mazzelaar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:03 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb een keer pizza gemaakt voor een aantal GTST 'acteurs'. Ik herkende ze niet. Toen ze weg waren kwamen er allemaal collega's van ooooh dat was Ferry Doedels! (Doedens ik weet maar het verhaal is mooier als ik Doedels zeg). Einde
hoiquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 05:37 schreef Salmannassar het volgende:
Ben ik uitgerookt...(crack nog niet op btw) Is iedereen pleite! Gezellie hoor...![]()
Wat moet ik nou met al dat talent? Waarheen, waarvoor?
Nee, wakker blijven! En hoiquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 05:48 schreef AssiMar. het volgende:
Ik ga ook maar eens pitten...![]()
Binnenkort begint het werk weer.
Maar. Dan moet ik koffie gaan zuupen, echt gaan zuipendusquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 05:50 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee, wakker blijven! En hoi
Fijn! Ik kan niet zonder publiek...Chronisch aandachtgebrek, attentionwhore zeg maar. Wat voor werk wacht je?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 05:50 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Maar. Dan moet ik koffie gaan zuupen, echt gaan zuipendus
Okee nog een peuk dan.
School, bijbaantjes.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 05:52 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Fijn! Ik kan niet zonder publiek...Chronisch aandachtgebrek, attentionwhore als je wil. Wat voor werk wacht je?
Ik zit in de WIA. Wegens bipolairiteit. Ben wel op zoek naar vrijwilligerswerk..Iets met bejaarden, 'gekken' of dieren. Verder kom ik de dag wel door. Beetje FOK!ken, TV kijken, ouwehoeren, gebruiken..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 05:55 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
School, bijbaantjes.het leven is moeilijk hedendaags.
Wacht jou nog iets? Of ben je uitkeringstrekker zoals de meesten op FOK!?
Dieren doen het altijd goed bij alles en iedereen. Dieren zijn zoveel beter dan mensen. Dieren begrijpen je, dieren zeggen niks terug, en dieren kunnen luisteren. Dieren dieren dieren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 06:00 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik zit in de WIA. Wegens bipolairiteit. Ben wel op zoek naar vrijwilligerswerk..Iets met beiaarden, 'gekken' of dieren. Verder kom ik de dag wel door. Beetje FOK!ken, TV kijken, ouwehoeren, gebruiken..
U name it! En de scepter zwaaien offcourse..
Prettige dag..Laterz. En ik ga niet slapen. Ben sinds DO. morgen 1/2 8 wakker en blijf dat tot Zo. avond op zijn minst. Heb een afspraakje met mijn ex om naar de sluitingsavond van de kermis te gaan. Vuurwerk..! (En oliebollen) En idd, dieren...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 06:04 schreef AssiMar. het volgende:
Ja... dit is een teken dat ik slaap nodig heb.
slaap lekker. En morgen weer
Hey LB. How's it flowing?quote:
Prima prima, met jou?quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hello
zat ik niet bij jou in de klas ooit?
Nicequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:04 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Net wakker omdat vakantie/weekend. Kopje koffie erbij. Al met al.
[ afbeelding ]
Nog welgeteld 3 dagen eer school weer gaat beginnen, maar het grootste probleem waar ik dus mee zat, is dat ik wat moest verzinnen...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
NiceHoelang heb je vakantie?
Same herequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:08 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Nog welgeteld 3 dagen eer school weer gaat beginnen, maar het grootste probleem waar ik dus mee zat, is dat ik wat moest verzinnen...
Wie weet. Ze is er al since 1995. Dat schept verwachtingen. En yes, the King is nog wakker. Hallo all.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij snapt wat hij zojuist heeft getypt?
All hail the king!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:24 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Wie weet. Ze is er al since 1995. Dat schept verwachtingen. En yes, the King is nog wakker. Hallo all.
Wat heb ik getypt? almachtige moderator van FOK!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo is dat! Lekker gewerkt, jongen? Of was het een martelgang?quote:
neeeeee nu nog vakantiequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:26 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Zo is dat! Lekker gewerkt, jongen? Of was het een martelgang?
Je deed toch vrijwilligerswerk.? Of ben ik in de bonen.? Al wakker sinds Do. morgen en continu online dus heel goed mogelijk dat ik je verwar met een andere user. Excuus dan voor de nonsens.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:27 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
neeeeee nu nog vakantiedinsdag weer.
Eerste deel jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
que?quote:
Ja. Que?quote:
Blij dat je blij bent. Altijd meegenomen. Since yesterday.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:49 schreef LittleBrownie het volgende:
Wel leuk dat er nieuwe users hier posten
Dag,JC. Alles OK?quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:50 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Blij dat je blij bent. Altijd meegenomen. Since yesterday.
Zit je me in de maling te nemen, jongedame?quote:
ZIE JE NOU ECHT NIET DE OVEREENKOMST MET PHINEAS EN FERB LBquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:08 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Nog welgeteld 3 dagen eer school weer gaat beginnen, maar het grootste probleem waar ik dus mee zat, is dat ik wat moest verzinnen...
Neequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:52 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Zit je me in de maling te nemen, jongedame?
Ohhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ZIE JE NOU ECHT NIET DE OVEREENKOMST MET PHINEAS EN FERB LB
Ja hoor prima, zo wel werken. Met jou?quote:
Vanwaar danquote:
Ik lach graagquote:
Daar kan ik inkomen. Lukt alleen niet altijd. Nee, vroeger, vroeger kon je lachen....Ben een ouwe knar. Halve eeuw.quote:
Ouwe knarren lachen ook hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:57 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen. Lukt alleen niet altijd. Nee, vroeger, vroeger kon je lachen....Ben een ouwe knar. Halve eeuw.
Ben een bloedserieus type. En lachkicks krijg ik al heel lang niet meer. Moet een tijdje stoppen met de THC.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ouwe knarren lachen ook hoor
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:00 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ben een bloedserieus type. En lachkicks krijg ik al heel lang niet meer. Moet een tijdje stoppen met de THC.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |