Niet gedaan, maar als je iets zegt moet je dat nooit apocrief verkondigen. Of je bent er zeker van dat ik de topics van TS moet lezen of niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:57 schreef seasushi het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst even de topics van TS lezen..
Met zo'n instelling word het natuurlijk niks. Kan niet en wil niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:01 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Alleen denk ik.
Binnen buiten maakt me niet uit.
Ik heb geen rijbewijs.
Nee ik kan niet met klanten omgaan.
Misschien dat ik een cerificaat kan halen maar daar ben ik niet zeker van.
Die website gaat niet lukken woon in limburg.
Ik ben er zeker van dat je de topics van TS moet lezen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:01 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Niet gedaan, maar als je iets zegt moet je dat nooit apocrief verkondigen. Of je bent er zeker van dat ik de topics van TS moet lezen of niet.
Ik heb daar overigens geen tijd voor omdat ik bezig ben met research naar verschillende lumineuze artikels om de objectiviteit uit de betreffende intersubjectieve artikel te kunnen halen.
Maar aangezien je mij apocrief adviseert om de overige topics van TS te lezen, belooft het niks goeds.
De fiducie straalt uit je post in tegenstelling tot de vorige!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:04 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ik ben er zeker van dat je de topics van TS moet lezen.
Ik vind me niet minder waard dan een ander mens als je dat bedoeld met subhuman.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:41 schreef GeschiktX het volgende:
Ik zou toch een opleiding volgen zo snel mogelijk. Als je al snel geen ervaring/opleiding heb, moet je onderaan de ladder beginnen. Als je dan ook nog eens mentaal niet lekker in je vel zit, wordt je overal afgewezen etc etc..
Er wordt dan een soort plantagementaliteit gecreëerd, waardoor onopgeleide en onervaren mensen buiten de boot vallen. Ze kunnen makkelijk operationeel werk uitvoeren, alleen er is wat meer steun nodig en wellicht inwerktijd.
Vind overigens wel jammer dat velen TS als subhuman zien omdat die heeft geschreven dat die psy problemen heeft.. Motorbloempje zegt al gelijk: ''zoek hulp''. Totaal geen diversificatie in dit topic. TS wordt als een subhuman gezien. Wel chapeau voor de serieuze reacties jegens TS.![]()
Het is grotendeels een seizoensbedrijf.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In een van je andere topics verdiende je tussen de 1000-2000 euro per maand met een paar uurtjes thuiswerk voor het bedrijf van je vader?
Ik doe nog een poging serieus te reageren: op dit moment durf je -volgens eigen zeggen- net weer eventjes de straat op na een jaar thuiszitten. Het lijkt me sterk dat je dan uitzendbureau's binnen kunt wandelen. Of misschien toch wel, want psychologische hulp voor je autisme, angsten en whatnot had bij voorbaat ook al geen zin, wist je al zeker.
Op deze manier is het wel makkelijk jezelf teleur te stellen he? Want ik geef je op een briefje dat dit topic (ik heb het niet eens helemaal doorgelezen) ook weer verzandt in een discussie over je geestelijke gesteldheid en welke hulp je daarvoor nodig hebt. Die jij dan weer niet wil. Waarop je een nieuw topic opent.
*zucht*
Ik kan andere dingen ik denk dat bijvoorbeeld pakketten inpakken of werken in een magazijn wel zou lukken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:04 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Met zo'n instelling word het natuurlijk niks. Kan niet en wil niet.
Waarom?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:04 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ik ben er zeker van dat je de topics van TS moet lezen.
Nee, maar sommige behandelen je zo in dit topic.. Die eerste pernicieuze reactie van Motorbloempje al. De inter-gedachte ervan is om je het gevoel van een subhuman te geven. Negeer dat soort reacties.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:07 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik vind me niet minder waard dan een ander mens als je dat bedoeld met subhuman.
[..]
Het is een seizoensbedrijf.
Nee hoor ik wil gewoon werken het gaat niet om mijn geestelijke gesteldheid ik maak de mensen daar alleen attent op omdat het moeilijker is om een baan te vinden en ik op die manier beter advies kan krijgen.
Ik ga maandag naar de huisarts om te vragen voor een psycholoog....
Nou ze zijn het een beetje zat met me wat ook wel te begrijpen is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:09 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Nee, maar sommige behandelen je zo in dit topic.. Die eerste pernicieuze reactie van Motorbloempje al. De inter-gedachte ervan is om je het gevoel van een subhuman te geven. Negeer dat soort reacties.
Ik negeer geen reacties al zijn sommige wel erg negatief.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:10 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Oh dat gaat hem wel lukken hoor..
Nou, wat let je? Je bent 19 je kost dus niks voor uitzendbureau's. Schrijf je in bij een stuk of 10, ga elke week langs. Binnen een maand heb je werk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:08 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik kan andere dingen ik denk dat bijvoorbeeld pakketten inpakken of werken in een magazijn wel zou lukken.
Mijn excuses je had gelijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:28 schreef Lienekien het volgende:
Het is jammer dat je zo'n negatief beeld hebt van ondersteuning zoals via stichting MEE. Die zijn er namelijk echt niet op uit om jou voor te schrijven hoe je moet leven, maar willen je juist ondersteunen zodat je jouw wensen kan realiseren.
Ja ben ook van plan om dat te doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:26 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Nou, wat let je? Je bent 19 je kost dus niks voor uitzendbureau's. Schrijf je in bij een stuk of 10, ga elke week langs. Binnen een maand heb je werk.
Ik heb geen begeleiding nodig alleen misschien hulp met het vinden van werk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:28 schreef Lienekien het volgende:
Het is jammer dat je zo'n negatief beeld hebt van ondersteuning zoals via stichting MEE. Die zijn er namelijk echt niet op uit om jou voor te schrijven hoe je moet leven, maar willen je juist ondersteunen zodat je jouw wensen kan realiseren.
Maar elke week schiet niet op, dan zijn ze je binnen een dag al vergeten. Gewoon laten zien dat je heel gemotiveerd bent en zit te springen om werk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:36 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja ben ook van plan om dat te doen.
Je kunt zeggen dat je geen begeleiding nodig hebt. Maar als je eerlijk bent, weet je ook dat het je in je eentje niet goed lukt om dingen voor elkaar te krijgen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:36 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja ben ook van plan om dat te doen.
[..]
Ik heb geen begeleiding nodig alleen misschien hulp met het vinden van werk.
Christus, waar heb jij last van?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:06 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
De fiducie straalt uit je post in tegenstelling tot de vorige!
Een baan houden is voor jou waarschijnlijk nog moeilijker dan een baan krijgen. Je kunt wel eigenwijs doen maar verder bak je er zelf minder van dan de mensen die je hier advies geven en als je toch niet wil luisteren hoef je hier niet te vragen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:36 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik heb geen begeleiding nodig alleen misschien hulp met het vinden van werk.
Nou ik kan simpel werk wel doen hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:14 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Een baan houden is voor jou waarschijnlijk nog moeilijker dan een baan krijgen. Je kunt wel eigenwijs doen maar verder bak je er zelf minder van dan de mensen die je hier advies geven en als je toch niet wil luisteren hoef je hier niet te vragen.
Daar geloof ik helemaal niks van op basis van jouw teksten. Je hebt grote problemen, wil niet luisteren en bent eigenwijs. Je kunt wel wat doen maar geen collega baas zal het op deze manier lang met je uithouden. Werken is ook met mensen omgaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:15 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou ik kan simpel werk wel doen hoor.
Ik gedraag me anders als ik werk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:17 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niks van op basis van jouw teksten. Je hebt grote problemen, wil niet luisteren en bent eigenwijs. Je kunt wel wat doen maar geen collega baas zal het op deze manier lang met je uithouden. Werken is ook met mensen omgaan.
Je hebt nog nooit gewerkt volgen sjouw eigen informatie. Verder vind ik het maar triest dat je blijkbaar wel weet hoe het moet maar dat hier niet doet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:17 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik gedraag me anders als ik werk.
Dit dus. De langere versie van m'n fipo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kunt zeggen dat je geen begeleiding nodig hebt. Maar als je eerlijk bent, weet je ook dat het je in je eentje niet goed lukt om dingen voor elkaar te krijgen.
Je zegt zelf al steeds: welke baas wil mij nou hebben? Ik denk dat je eerst aan je vaardigheden en zelfvertrouwen zal moeten werken, voordat je kunt denken aan werken voor een baas.
En daar kun je hulp bij krijgen.
Ik heb voor mijn vader gewerkt en zelfstandig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:19 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit gewerkt volgen sjouw eigen informatie. Verder vind ik het maar triest dat je blijkbaar wel weet hoe het moet maar dat hier niet doet.
Waarmee je bewijst dat je geen idee hebt waar je over spreekt. Je hebt nog nooit met een vreemde baas gewerkt waaraan je volledige verantwoording moest afleggen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:20 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn vader gewerkt en zelfstandig.
Ja maar ik kan toch redelijk werk doen vind ik zelf als het simpel is dus dingen inpakken ofzo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kunt zeggen dat je geen begeleiding nodig hebt. Maar als je eerlijk bent, weet je ook dat het je in je eentje niet goed lukt om dingen voor elkaar te krijgen.
Je zegt zelf al steeds: welke baas wil mij nou hebben? Ik denk dat je eerst aan je vaardigheden en zelfvertrouwen zal moeten werken, voordat je kunt denken aan werken voor een baas.
En daar kun je hulp bij krijgen.
Ja dat bewijst dat jij niet weet waar je over praat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:22 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Waarmee je bewijst dat je geen idee hebt waar je over spreekt. Je hebt nog nooit met een vreemde baas gewerkt waaraan je volledige verantwoording moest afleggen.
Jij verwart dingen doen met werken in loondienst met collega's.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:24 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik kan werken zo simpel is het en simpele dingen zoals inpakwerk ofzo kan ik ja.
Waarom benoem je 'Christus' in je post? Is deze post van je bedoelt om een verbale mini-offensief te starten jegens mij? Ik doe niks verkeerds.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:08 schreef Queller het volgende:
[..]
Christus, waar heb jij last van?
Fixedquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:28 schreef GeschiktX het volgende:
Waarom benoem je 'Christus' in je post? Is deze post van je bedoelt bedoeld om een verbale mini-offensief te starten jegens mij?
Jawel hoor; zie de fixquote:Ik doe niks verkeerds.
Ja misschien dat ik problemen heb met het werken met collega's maar ik hoef daarvoor mijn hele leven niet te veranderen en dat is mijn punt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:26 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jij verwart dingen doen met werken in loondienst met collega's.
Maar als je dat vindt ga je gang maar.
Wat denk je dat een baas doet?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:29 schreef hmmmmmmm het volgende:
maar ik hoef geen mensen die mijn dag gaan bepalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |