Godverquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan het beste een nieuw topic openen met deze vraag, anders wordt het zo onoverzichtelijk, snapje?
Nou nee ik heb mijn antwoord nu al ik ga gewoon naar een uitzendbureau bedankt hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan het beste een nieuw topic openen met deze vraag, anders wordt het zo onoverzichtelijk, snapje?
godverdommequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zoek ergens in je buurt een Buurt Beheer Bedrijf op. Dan kan je daar wat dingen doen als vrijwilliger zijndequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:45 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik ben pas 19 geworden en heb veel psychische problemen.
Ik heb geen ervaring of opleiding.
Graag zou ik wat tips willen om werk te vinden.
Ik heb het niet zo bedoeld.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja kom op gast. Je maakt overal 'serieuze' topics waarin je vraagt naar de bekende weg, en dan vind je het vreemd dat je niet meer serieus genomen wordt
Mooi. Dan kruip je nu lekker in je bedje en slaap je er nog eens een nachtje goed overquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:30 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo bedoeld.
Het is voor jou misschien een voor de hand liggend antwoord maar goed voor mij dus niet ik ben blij dat ik mijn antwoord nu heb.
Ze heeft mijn andere topic slotje gedaan en dit niet.quote:
TS wil poen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zoek ergens in je buurt een Buurt Beheer Bedrijf op. Dan kan je daar wat dingen doen als vrijwilliger zijnde
Bullshit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:35 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik stel een vraag waar ik nog nooit antwoord op heb gehad
Ik heb het wel al voorbij zien komen ja in één van je vorige topicsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:36 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dus over vrouwen versieren heb ik veel tips gehad?
Ja dat klopt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's ook een manier om met ze in contact te komen
Hoezo.. ik heb ook al tips gegeven in de vorige topics net als vele anderenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vind je weinig behulpzaam overkomen. Erg jammer
Maar aan DM heeft ie echt iets. 1-op-1-contact en zoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo.. ik heb ook al tips gegeven in de vorige topics net als vele anderen
Ik weet het en vind het ook fijn maar met met mijn psychische problemen etc geen werk opleiding heb ik moeite met een leuke date te scoren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo.. ik heb ook al tips gegeven in de vorige topics net als vele anderen
Vrijwilligersvergoedingquote:
Alleen denk ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:47 schreef Adfundum het volgende:
Heb je al eens een (online) beroepskeuzetest gedaan?
Zo krijg je inzicht in je vaardigheden zijn en wat je juist niet wilt of kunt. Je wil immers liefst een baan waarin je je prettig voelt.
Kun je goed in een team werken of juist beter alleen. Allebei vaardigheden, alleen voor verschillende functies
Werk je graag binnen of buiten.
Heb je een rijbewijs
Kun je met klanten omgaan
Ben je wel in staat zijn om certificaten te behalen? horeca, heftruck, veiligheid.
probeer dan een leerwerktraject te vinden in de richting die je het meeste ligt en dus de meeste kans van slagen heeft.
In een van je andere topics verdiende je tussen de 1000-2000 euro per maand met een paar uurtjes thuiswerk voor het bedrijf van je vader?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:04 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Heb ik niet zo'n succes mee werk al een tijdje voor mijzelf maar werkt gewoon niet goed verdien niks.
Ga dan ergens in een magazijn werken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:01 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Alleen denk ik.
Binnen buiten maakt me niet uit.
Ik heb geen rijbewijs.
Nee ik kan niet met klanten omgaan.
Misschien dat ik een cerificaat kan halen maar daar ben ik niet zeker van.
Die website gaat niet lukken woon in limburg.
Misschien moet je eerst even de topics van TS lezen..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:41 schreef GeschiktX het volgende:
I
Vind overigens wel jammer dat velen TS als subhuman zien omdat die heeft geschreven dat die psy problemen heeft.. Motorbloempje zegt al gelijk: ''zoek hulp''. Totaal geen diversificatie in dit topic. TS wordt als een subhuman gezien. Wel chapeau voor de serieuze reacties jegens TS.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |