Watje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Het was al laat, en mijn oude lichaam had rust nodig
Waar ging het ook al weer over , want dat had ik gemis...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:02 schreef D. het volgende:
En nu neig ik ook naar bed, omdat dat de enige ruimte is die niet naar gourmet ruikt
Ik kom net binnen, dus ik weet niet waar het over gingquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar ging het ook al weer over , want dat had ik gemis...
Een beetje kerel gaat gewoon de BBQ aansteken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:02 schreef D. het volgende:
En nu neig ik ook naar bed, omdat dat de enige ruimte is die niet naar gourmet ruikt
Ik zit nog volquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje kerel gaat gewoon de BBQ aansteken.
Ik ben volkomen achterhaald en werk alleen met echt hout.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:12 schreef chufi het volgende:
Ik heb een airfryer staan.. Grillt prima
Op je balkon naast je Lupine?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben volkomen achterhaald en werk alleen met echt hout.
Dat haal ik uit het bos in mijn buitenverblijf.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:22 schreef chufi het volgende:
Hoe doe je dat dan met het hout op je fornuis?
Een echte man gaat op de BBQ liggen en laat zich daar braden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje kerel gaat gewoon de BBQ aansteken.
Doe ons dat eerst maar eens voor ..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een echte man gaat op de BBQ liggen en laat zich daar braden.
Die loopt over hete kolen en roept dan Tsjakka.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een echte man gaat op de BBQ liggen en laat zich daar braden.
Ik doe niet aan BBQ-en en ik ben geen echte man.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe ons dat eerst maar eens voor ..
Zo 1998 of zo toch ..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die loopt over hete kolen en roept dan Tsjakka.
Pussy ? Pussy?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik doe niet aan BBQ-en en ik ben geen echte man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |