Deze man geeft natuurlijk zelf het goede voorbeeldquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 08:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Met uw telefoon ontbreekt nog. Maar goed, een politicus met een idioot en onrealistisch idee... Stop de persen!
[..]
Nou ja, zo linksmensch zal hij ook weer niet zijn, hij is van het CDU. Al dacht ik even dat hij er één was van die Grüne, die Linke of de SPD. Vanuit die hoek verwacht ik dit soort quatsch toch eerder.
De eerste vrijwilliger! Wilt u een Syriër? We hebben de smaken Yezedi, soenniet of shiiet en als u wilt wachten, volgende week komen er nog christenen binnen. Bij afname van een heel gezin krijgt u een stapeltje kortingsbonnen voor het openbaar vervoer erbijquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:27 schreef Jigzoz het volgende:
Zo, dat tekstje in de OP geeft een hele nieuwe dimensie aan ranzig rechts. Wat is dat 'geennieuws' voor site?
Ik heb al een Hongaar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:30 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
De eerste vrijwilliger! Wilt u een Syriër? We hebben de smaken Yezedi, soenniet of shiiet en als u wilt wachten, volgende week komen er nog christenen binnen. Bij afname van een heel gezin krijgt u een stapeltje kortingsbonnen voor het openbaar vervoer erbij
Inderdaad, en ook allemaal zelf even de A2 bijkitten als er een gat in het afsfalt zit. Gewoon een vaatje teer en wat grind in uw achterbak meenemen. Een beter wegennet begint bij uzelf!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb al een Hongaar.
Maar als we van vluchtelingenopvang een privézaak gaan maken, zullen we dat dan ook met het sociale vangnet doen? Scheelt me toch 600 euro per maand aan inkomstenbelasting.
Al bijna tien jaar mee getrouwd en nog mee voortgeplant ook. Nu zijn er dus nog meer allochtonen. Eng he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:36 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Ook toevallig zeg! Ik geloof er geen reet van.
Halfbloedjes zijn schattig!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:38 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Al bijna tien jaar mee getrouwd en nog mee voortgeplant ook. Nu zijn er dus nog meer allochtonen. Eng he?
Helemaal geen belasting meer? O, dat zou wel gunstig zijn. Kan ik toch nog ooit een 911 kopen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:38 schreef Farenji het volgende:
[..]
Inderdaad, en ook allemaal zelf even de A2 bijkitten als er een gat in het afsfalt zit. Gewoon een vaatje teer en wat grind in uw achterbak meenemen. Een beter wegennet begint bij uzelf!
Bummer!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hongaren zijn blank, meneer de expert.
Nee hoor. Zoek de definitie maar op.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:42 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Bummer!
En je bloedeigen kindjes zijn gewoon autochtonen, mits ze hier geboren zijn.
En wat betreft uitkeringslijers hetzelfde, neem ik aan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:44 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben voor. Iedereen die pro asielzoekersopvang is mag de daad bij het woord voegen en deze opnemen in hun eigen huiselijke kring.
Oud nieuws trouwens dit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:54 schreef Kandijfijn het volgende:
Hallo linkschmensen willen dat andere mensen voor hun medeleven betalen. Niet dat zelf in actie moeten komen kom op zeg.
Door die kortingsbonnen klinkt het wel heel verleidelijk. Nu nog ruimte maken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:30 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
De eerste vrijwilliger! Wilt u een Syriër? We hebben de smaken Yezedi, soenniet of shiiet en als u wilt wachten, volgende week komen er nog christenen binnen. Bij afname van een heel gezin krijgt u een stapeltje kortingsbonnen voor het openbaar vervoer erbij
Hij heeft er vast één die bij hem schoonmaakt voor drie euro per uur, zwart (nee, ik doel hierbij niet op de werkster).quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Deze man geeft natuurlijk zelf het goede voorbeeld
Wel laten castreren he, voor je het weet zit je hele huis vol met kleintjes.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:09 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Door die kortingsbonnen klinkt het wel heel verleidelijk. Nu nog ruimte maken.
nee, geen onderscheid dan he, dan ben jij ook aan de beurt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:44 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben voor. Iedereen die pro asielzoekersopvang is mag de daad bij het woord voegen en deze opnemen in hun eigen huiselijke kring.
FYPquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:27 schreef Jigzoz het volgende:
Zo, dat tekstje in de OP geeft een hele nieuwe dimensie aan ranzig rechts hypocriet links. Wat is dat 'geennieuws' voor site?
Ah, ook nog een snufje Niburu-retardisme zie ik. Geennieuws is voor mensen die de Telegraaf te genuanceerd en te intellectueel vinden?
Waarom niet en en? Als je buurman in brand staat en je staat toevallig je auto te wassen met een emmertje water in je hand zeg je dan ook "Dit is een zaak voor de brandweer" en ga je rustig door met je auto wassen? Leg me nou eens uit hoe mensen zoals jij aan de ene kant woest worden als uitgeprocedeerde asielzoekers midden in de winter op straat gezet worden en aan de andere kant te beroerd zijn om ze een paar dagen onderdak te geven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb al een Hongaar.
Maar als we van vluchtelingenopvang een privézaak gaan maken, zullen we dat dan ook met het sociale vangnet doen? Scheelt me toch 600 euro per maand aan inkomstenbelasting.
Ik neem aan dat je ook de daad bij het woord voegt, en als jouw huis in brand staat ook ogenblikkelijk de buren sommeert om vooral niet te komen helpen en in plaats daarvan rustig jouw huis verder te laten afbranden totdat de brandweer er is - want zo werkt het immers in een sociaal-democratisch land waar je al belasting hebt betaald. Of niet?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben sociaal-liberaal / sociaal-democratisch ingesteld, maar dat betekent niet dat ik een asielzoeker in huis neem. Ik verwacht namelijk dat de regering gewoon goed beleid voert. Ik betaal belasting zodat de overheid de middelen heeft om dat beleid uit te voeren.
Goede procedures. Wie mag blijven, mag blijven; prima. Wie weg moet, gaat ook echt weg. Dat er, bijvoorbeeld in Amsterdam, al twee jaar met een groep uitgeprocedeerde asielzoekers wordt gesold, vind ik onbegrijpelijk.
Dit voorbeeld.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:13 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ook de daad bij het woord voegt, en als jouw huis in brand staat ook ogenblikkelijk de buren sommeert om vooral niet te komen helpen en in plaats daarvan rustig jouw huis verder te laten afbranden totdat de brandweer er is - want zo werkt het immers in een sociaal-democratisch land waar je al belasting hebt betaald. Of niet?
Ah, kun je niet meer dan een "quote:
Ik weet nietwaar dit überhaupt met mij heeft te maken maar je voorbeeld is hilarisch.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:45 schreef Igen het volgende:
[..]
Ah, kun je niet meer dan een "" bedenken als antwoord op de hypocrisie van zelf niet willen helpen "want ik heb al belasting betaald" maar wel hulp van anderen willen?
Ik zie dat maar als een compliment.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:47 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik weet nietwaar dit überhaupt met mij heeft te maken maar je voorbeeld is hilarisch.
Die oogkleppen waren al duidelijk hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:47 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik zie dat maar als een compliment.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |