Woensdag is net de enige dag in de week dat ik verplichtingen heb, anders had ik je graag geholpenquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ken te weinig werkloze paupersHeb een chauffeur nodig om dinsdag tot donderdag ff naar Frankrijk voor een klusje, maar kan niemand vinden.
helaas...quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:44 schreef Dingest het volgende:
[..]
Woensdag is net de enige dag in de week dat ik verplichtingen heb, anders had ik je graag geholpen
yup, gister was de laatste dag. Zolder ben je er wel bij? Als je nog vrijkaarten nodig hebt hoor ik t wel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:34 schreef Barcaconia het volgende:
Voor ¤2,- per kilometer ben ik beschikbaar.
En niet in Gorkum geweest. Heb hier 3 uitnodigingen op tafel liggen maar volgens mij kan ik die inmiddels wegbonjouren.
Weekend van 20-21 heb ik helaas al een ander evenement, was anders wel mooi geweest om even te gaan kijken ja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yup, gister was de laatste dag. Zolder ben je er wel bij? Als je nog vrijkaarten nodig hebt hoor ik t wel.
Normaal zou ik nog bij mijn ouders kunnen peilen of die kunnen invallen, maar die zijn nu met vakantie. Volgende keer beterquote:
Dat wordt een leuke dag...quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:51 schreef Sounddragon het volgende:
Goffer... Spreek ik vanmiddag af om morgen in Maastricht te werken, en dan vergeet je gewoon effe dat je avonddienst hebt
Sjah, het verrotte is dat ik nu in Born zit, dat is al op 70% van de weg daarheen, ik ga nu een uur terug naar huis rijden, en morgen weer anderhalf terug naar Maastricht.quote:
geen polenhotel in de regio wat goedkoper is dan heen en weer tuffen? of tent mee en wildkaperen in Duitslandquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sjah, het verrotte is dat ik nu in Born zit, dat is al op 70% van de weg daarheen, ik ga nu een uur terug naar huis rijden, en morgen weer anderhalf terug naar Maastricht.
Magoei, ik heb weinig slaap nodig, maar dit is wel een beetje krapjes.
Past een week later ook ?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ken te weinig werkloze paupersHeb een chauffeur nodig om dinsdag tot donderdag ff naar Frankrijk voor een klusje, maar kan niemand vinden.
Tandjes op elkaar en doorgaan. Dat soort foutjes heb ik ook wel gemaakt. Op vrijdagavond de laatste van 5 avonddiensten en op zaterdag ochtenddienst.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:51 schreef Sounddragon het volgende:
Goffer... Spreek ik vanmiddag af om morgen in Maastricht te werken, en dan vergeet je gewoon effe dat je avonddienst hebt
Het is gewoon een smoes om taart te vretenquote:
Ja, vast wel, maar dan had ik de warme billen van Anne moeten missenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen polenhotel in de regio wat goedkoper is dan heen en weer tuffen? of tent mee en wildkaperen in Duitsland
I will survive. Het is iig weer.gelukt om op tijd mijn nest uit te komen. Nu nog de dag door komenquote:Op zaterdag 6 september 2014 03:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Tandjes op elkaar en doorgaan. Dat soort foutjes heb ik ook wel gemaakt. Op vrijdagavond de laatste van 5 avonddiensten en op zaterdag ochtenddienst.
Sterkte
Dat moeten wij ook, en wij redden het ook.quote:Op zaterdag 6 september 2014 07:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, vast wel, maar dan had ik de warme billen van Anne moeten missen
Jullie zijn eraan gewendquote:Op zaterdag 6 september 2014 08:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat moeten wij ook, en wij redden het ook.
5 uur langer geslapen als ik.. Joe hef mazzel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:16 schreef Anne het volgende:
Ik wou uitslapen vandaag, met mijn warme billen. Mislukt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |