Hé, een Fiatquote:Op donderdag 4 september 2014 17:46 schreef Paladijn het volgende:
Who cares about paarden
MX-5 <3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weinig knopjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou nog in het kobalt-blauw
Ik geloof dat de jappen hun les wel geleerd hebben...quote:
Er komt -naar wat ik heb gehoord- geen lalfa cabrio. Mogelijk wel een apartquote:Op donderdag 4 september 2014 18:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik geloof dat de jappen hun les wel geleerd hebben...
[ afbeelding ]
En als ze dat bij lalfa ook gedaan hebben kan er nog best iets moois uitrollen volgend jaar
De Arna.............. mijn goed wat een dramaquote:Op donderdag 4 september 2014 18:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En als ze dat bij lalfa ook gedaan hebben kan er nog best iets moois uitrollen volgend jaar
Wat een nietszeggend hok.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
japans design met italiaanse bouwkwaliteitquote:
lekker fröbelen zonder te zien wat je doetquote:Op donderdag 4 september 2014 22:07 schreef .Neovo. het volgende:
Mijn Italiaan had vandaag een kapot lampje.
Het beste van twee werelden.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:05 schreef lipje het volgende:
[..]
japans design met italiaanse bouwkwaliteit
dat zou juist andersom zijnquote:
Kloptquote:Op donderdag 4 september 2014 22:26 schreef lipje het volgende:
[..]
lekker fröbelen zonder te zien wat je doet
Treinenquote:
is die in Toronto verwekt?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:55 schreef densmee het volgende:
Fokt Jos verstappen paarden?
Blue Jaye Verstappen
http://www.verstappen.nl/(...)t&utm_medium=twitter
pacemakerlustrums ftw!quote:Op vrijdag 5 september 2014 06:06 schreef 2cv het volgende:
VandaagGister is het precies 5 jaar geleden dat ik aan m'n hart geopereerd ben en dat ik daarbij o.a. m'n pacemaker kreeg. Aangezien het ding ± anderhalf jaar geleden al brulde dat ' ie voor minder dan 6 maanden stroom had, vind ik het een wonder dat het ding de 5 jaar gehaald heeft.
Vanavond was er iig taart.
Wat een helquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:19 schreef Barcaconia het volgende:
In alle auto's van het bedrijf waar ik hier in stap heb ik standaard PuurNL op de radioIedere keer presets wisselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |