... omdat ?quote:
Je vorige huis was ...eh ...quote:Op maandag 1 september 2014 08:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, nee, mijn huis was lekker netjes vroegah
Ga op een emmer zitten. Of breng een spontaan en gezellig bezoek aan de buren.quote:Op maandag 1 september 2014 08:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, en dat ik ben vergeten te poepen voor ze de wc pot demonteerden en het water afsloten natuurlijk. Heel handig weer.
mijn vorige huis was identiek grapjasquote:Op maandag 1 september 2014 18:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je vorige huis was ...eh ...
Je huidige huis ziet er beter uit dacht ik.
Ik dacht dat je het over de rommel hadquote:Op maandag 1 september 2014 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mijn vorige huis was identiek grapjasben 2 deuren verder verhuist
En, bevalt het?quote:Op maandag 1 september 2014 21:10 schreef Anne het volgende:
Ik heb vandaag de meubels eens anders neergezet.
We moeten namelijk bepalen waar we de lampen boven de eettafel willen hebben én waar we dus überhaupt definitief de eettafel neerzetten.
Even wennenquote:
Niet te vaak doen, anders ga ik z'n echte naam ook gebruiken.quote:Op maandag 1 september 2014 21:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Even wennen. En ik vind dat de krabpaal eruit moet, maar daar moet ik SD nog even van overtuigen.
Ik typte weer zijn echte naam.
Daar zal Henk niet blij mee zijnquote:Op maandag 1 september 2014 21:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Even wennen. En ik vind dat de krabpaal eruit moet, maar daar moet ik SD nog even van overtuigen.
QFTquote:
quote:Op maandag 1 september 2014 14:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Door het faillisement van Koops Furess is ongeveer 10% van mijn LinkedIn connecties ineens werkzoekende, bizar.
Ik lees het nu pas, nu weet ik nog niet hoe ie heet...quote:Op maandag 1 september 2014 21:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Vanwege de plannen van de woningbouw om ze te slopen? Ze zijn wat verouderd, geen bouwvallen...quote:Op maandag 1 september 2014 00:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Met alle respect: uit je verhalen begrijp ik dat jouw huis wellicht (ik zeg: wellicht) niet zo heel representatief is. Aangenomen dat het huis van je ouders vermoedelijk meer representatief is en een eerste (maar ook tweede en derde) indruk vrij belangrijk zijn, adviseer ik je om naar Duitsland af te reizen en haar te ontvoerenhaar toch maar uit te nodigen.
Kan het zijn dat ze nog op vakantie is en daarom geen toegang tot interwebs heeft ?
Tsjagin in het echt, op fok vaak Henk genoemdquote:Op maandag 1 september 2014 22:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas, nu weet ik nog niet hoe ie heet...
Is het zo'n megakrabpaal van vloer tot plafond? Die staat bij ons in een hoek op de overloop boven.
Ik kende een forumstel waar de vriendin thuis zelfs gewoon met haar forumnaam werd aangesprokenquote:Op maandag 1 september 2014 21:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat doet Duvel ookquote:Op maandag 1 september 2014 22:31 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik kende een forumstel waar de vriendin thuis zelfs gewoon met haar forumnaam werd aangesproken
Henk heet 'ie !quote:Op maandag 1 september 2014 22:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas, nu weet ik nog niet hoe ie heet...
Is het zo'n megakrabpaal van vloer tot plafond? Die staat bij ons in een hoek op de overloop boven.
Geen kunst, zij gebruikt hier haar echte naam.quote:
Ha, houthakker, goed dat ik je hier tref. Vraagje! Ik zag laatst een horizontale boom in het lokale park. Iets van een jaar geleden is ie omgehakt en ze hebben hem daar laten liggen, maar nu komen er weer allemaal scheuten uit. Hoe kan dat?!quote:Op maandag 1 september 2014 22:30 schreef densmee het volgende:
[..]
Tsjagin in het echt, op fok vaak Henk genoemd
Als jij gaat liggen, ben je dan ook dood ?quote:Op maandag 1 september 2014 22:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ha, houthakker, goed dat ik je hier tref. Vraagje! Ik zag laatst een horizontale boom in het lokale park. Iets van een jaar geleden is ie omgehakt en ze hebben hem daar laten liggen, maar nu komen er weer allemaal scheuten uit. Hoe kan dat?!
Wel als ze mijn aorta hebben doorgezaagd.quote:Op maandag 1 september 2014 22:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als jij gaat liggen, ben je dan ook dood ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |