wilg of populier wil nog wel eens wortel schieten uit de stam, net als dat je planten stekt zeg maar.quote:Op maandag 1 september 2014 22:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ha, houthakker, goed dat ik je hier tref. Vraagje! Ik zag laatst een horizontale boom in het lokale park. Iets van een jaar geleden is ie omgehakt en ze hebben hem daar laten liggen, maar nu komen er weer allemaal scheuten uit. Hoe kan dat?!
*meldtquote:
quote:Op maandag 1 september 2014 22:30 schreef densmee het volgende:
[..]
Tsjagin in het echt, op fok vaak Henk genoemd
quote:Op maandag 1 september 2014 22:31 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik kende een forumstel waar de vriendin thuis zelfs gewoon met haar forumnaam werd aangesproken
Ah, dank je! Ik vroeg me al af of dat laatste inderdaad zou kunnen. Ik zal kijken of ik de volgende keer kan vaststellen wat voor boom het is. In elk geval geen eik:quote:Op maandag 1 september 2014 22:57 schreef densmee het volgende:
[..]
wilg of populier wil nog wel eens wortel schieten uit de stam, net als dat je planten stekt zeg maar.
elzen en eiken hebben vaak nog zoveel "energie" in hun hout zitten waar ze nog even uit verder kunnen groeien tot ze echt op zijn
Holy crap!quote:Op maandag 1 september 2014 22:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Deze is het:
http://www.catpalace.nl/e4x_nl.htm
Past bij ons niet op de gang of overloop.
Det is een berk jonguh.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ah, dank je! Ik vroeg me al af of dat laatste inderdaad zou kunnen. Ik zal kijken of ik de volgende keer kan vaststellen wat voor boom het is. In elk geval geen eik:
[ afbeelding ]
Een zilverberk denk ik, aan het blad te zien?quote:
Nai man, een stelletje op een ander forumquote:Op dinsdag 2 september 2014 09:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat ie sarcastisch was en het over ons had.
ik noem Rose nog steeds Rosequote:Op dinsdag 2 september 2014 09:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat ie sarcastisch was en het over ons had.
Die komt op zeker uit de stadquote:
Daar was jij bijquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik noem Rose nog steeds Roseop haar huwelijk een paar maanden terug werd ze wel bij haar geboortenaam genoemd
quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:39 schreef densmee het volgende:
[..]
Die komt op zeker uit de stad, dat is gewoon een doodnormale populier
Dus die groeit nog wel ff door? Geinig!quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:39 schreef densmee het volgende:
[..]
Die komt op zeker uit de stad, dat is gewoon een doodnormale populier
Erg mooi om te zien inderdaad jammer dat het een xk150 isquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
https://www.facebook.com/(...)8351/?type=1&theater
Knap staaltje vakwerk
op de valreep;quote:
Door een klaverweide gereden?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
onze auto heeft een groene baard met bloemetjes
bootje gemist?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:13 schreef Sounddragon het volgende:
Groetjes vanuit Kattuk
[ afbeelding ]
Nee, we zitten lekker op het terras van een strandtent, wachtend op een bordje sliptongetjes.quote:
Hé, de see!quote:Op woensdag 3 september 2014 19:13 schreef Sounddragon het volgende:
Groetjes vanuit Kattuk
[ afbeelding ]
nee, wij hebben geen excuus nodig om voor lul te rijden.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:29 schreef densmee het volgende:
ah je doet mee met die auto aan de carbagerun
overheen laten plassen, urine helpt echt!quote:Op donderdag 4 september 2014 10:10 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen.
Iemand tips voor een ooglidontsteking?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |