Yep.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:12 schreef n0a het volgende:
Is het deze? https://twitter.com/broodrotterdam
Ben benieuwd of het een echte bakker is die uit onvrede bij Klootwijk is vertrokken of gewoon een afbakker die onder een andere naam dan Klootwijk gaat opereren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:22 schreef Isegrim het volgende:
Ja, ik heb ze al geliked, ik ben benieuwd.
De eigenaar komt bij Klootwijk (grote, reguliere bakkerijketen) vandaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn vandaag benaderd door een lokale radiozender die een item wil doen over ons. Dat is natuurlijk superleuk, maar eigenlijk kunnen we op dit moment gewoon niet meer vraag aan dan er nu al is.
Dus misschien dat we met ze proberen af te spreken dat we meedoen tegen de tijd dat de winkel klaar is.
Wat gaaf zeg!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:13 schreef Isegrim het volgende:
Pand is uit 1895. Je ziet op het originele plafond ook nog de restanten van wat ooit sierpleister moet zijn geweest.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:44 schreef Isegrim het volgende:
Uitgebreide klusupdate in spoiler voor de geïnteresseerden.Dat is een schedel van een rat, maar dat vermoede je denk ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn vandaag benaderd door een lokale radiozender die een item wil doen over ons. Dat is natuurlijk superleuk, maar eigenlijk kunnen we op dit moment gewoon niet meer vraag aan dan er nu al is.
Dus misschien dat we met ze proberen af te spreken dat we meedoen tegen de tijd dat de winkel klaar is.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Ik vond het al zo bijzonder dat daar een krabbenpoot ofzo lag. Schedel van een rat klinkt logischer jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is een schedel van een rat, maar dat vermoede je denk ik al
Ah vandaar, het ziet er uit als lichtbruin brood inderdaad.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:57 schreef Isegrim het volgende:
Geloof het of niet, wat je had is 100% witbrood.Ongebleekte Demeter-bloem, zo donker dat sommige mensen het voor bruin aanzien, maar het is écht wit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |