Zo simpel is het leven!quote:Op woensdag 3 september 2014 19:22 schreef PicoMMP het volgende:
Dus op beide vragen één antwoord.
Het is fantastisch![]()
![]()
Dat waren nog eens tijden...quote:Op woensdag 3 september 2014 01:04 schreef PicoMMP het volgende:
GAM / [GTA ONLINE] PS3 #82: Kampioenuhh!!
Dit was best een grappig deel![]()
Eerst divje afkraken
All round Fok race championship, gare playlist met alle klasses. Doet Durex ineens mee![]()
Ging natuurlijk weer lekker fout.
Barry de kontbeuker blijkt capture device te hebben![]()
Italiaanse chick die ik ontmoet heb![]()
![]()
En dat was in mei 2014, valt nog mee dus hoe lang geleden we nog wel eens plezier hadden.
Stoere jongen jij, echt vet stoer manquote:Op donderdag 4 september 2014 12:05 schreef PicoMMP het volgende:
Garage troll acties waren weer leuk.
- Onder de garage gaan zitten in volle sessie
- Bounty's op elkaar zetten
- Wachten tot er een random naar je toe komt
- Die gast afmaken, gek maken, zodat ie terugkomt
- Bounty op zijn hoofd zetten
- Meer randoms die op de garage afkomen
- Meer mensen gek maken door Merryweather op ze af te sturen
- Alles en iedereen kapotmaken
Na enkele tijd geven ze dan op omdat ze niets kunnen doen, de laffe honden.
kom nou maar een keer online kneusjequote:Op donderdag 4 september 2014 20:50 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Stoere jongen jij, echt vet stoer manin het kwadraat
Heb jij vroeger zwaar aan de drugs gezeten ofzo?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:50 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Waarom kom jij nog in dit topic?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:50 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Boehoe wat erg, een stel 12jarige snotneuzen van gta fok crew die mij niet mogen. Boehoequote:Op vrijdag 5 september 2014 09:40 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Waarom kom jij nog in dit topic?
Merk je nou echt niet dat iedereen je uit kotst?
Ben 13quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:29 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Boehoe wat erg, een stel 12jarige snotneuzen van gta fok crew die mij niet mogen. Boehoe
Je gedraagt je nu echt als Amsterdammer wist je dat?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:29 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Boehoe wat erg, een stel 12jarige snotneuzen van gta fok crew die mij niet mogen. Boehoe
één jump maar?quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:06 schreef eendensnavel het volgende:
Megavette race, inclusief een jump, want dat is wat jullie willen!![]()
http://socialclub.rocksta(...)574dhdOEWfAeuCFEM6Dw
quote:Op donderdag 4 september 2014 22:44 schreef Grielen het volgende:
[..]
Heb jij vroeger zwaar aan de drugs gezeten ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |