abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:42:15 #176
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143970895
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:39 schreef Grijzemassa het volgende:
http://oi61.tinypic.com/jsp0z5.jpg nou kijken of dit lukt dan
Die url moet je plakken in "voeg afbeelding toe" in je invoerscherm (plaatje naast het "kettinkje" bovenin) of plaatsen tussen [img] [/img] ;)

Resultaat:

"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_143970939
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:40 schreef ToniB het volgende:

[..]

:Y
ik zie z'n oor zelfs :7
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:43:32 #178
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143970949
-Foutje, moest in mijn post hiervoor-
pi_143970960
Heb het hier nog nooit zo spannend gevonden
het tromgeroffel kan ik bijna horen !

4 mensen met goede schermen die menen iets te kunnen zien.
Vraag me toch echt af waarom jullie wel en waarom de experts (waarschijnlijk) niets hebben gezien
pi_143971130
Experts? Die zien nooit wat!
pi_143971239
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:41 schreef schuschuho het volgende:
http://www.tvn-2.com/Noti(...)ionales/IMG_0542.JPG
Als je deze foto op je pc vergroot naar 400% en dan helemaal naar links onder gaat....ligt een been met schoen!
dit bedoel je ?

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:50:46 #182
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143971313
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:41 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Beetje arrogant om het zo te zeggen natuurlijk. De een ziet er wel iets in, de ander ziet er niet iets in. Dat ligt niet per definitief aan het beeldscherm dat je voor je neus hebt staan.

Er zijn ook mensen die een afbeelding van jezus in hun bord spaghetti denken te zien.
True :Y

En zoals gezegd: ik kan er wel in zien wat men er in meent te zien, maar mijn persoonlijke mening blijft vooralsnog dat het vegetatie is
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:54:00 #183
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143971442
quote:
Als je deze foto op je pc vergroot naar 400% en dan helemaal naar links onder gaat....ligt een been met schoen!
Verrek... ik zie wat je bedoelt! Het lijkt op een been met een wandelschoen en gekruiste veters.

Maar toch hou ik het op een vreemdgevormde tak.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_143971455
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Die url moet je plakken in "voeg afbeelding toe" in je invoerscherm (plaatje naast het "kettinkje" bovenin) of plaatsen tussen [ [url= ]afbeelding[/url] ] ;)

Resultaat:

[ afbeelding ]
pi_143971588
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:54 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Verrek... ik zie wat je bedoelt! Het lijkt op een been met een wandelschoen en gekruiste veters.

Maar toch hou ik het op een vreemdgevormde tak.
ja over dat been ben ik ook niet zeker- maar die schoen lijk wel verrekt veel op een wandelschoen :7
pi_143971706
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:41 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Beetje arrogant om het zo te zeggen natuurlijk. De een ziet er wel iets in, de ander ziet er niet iets in. Dat ligt niet per definitie aan het beeldscherm dat je voor je neus hebt staan.

Er zijn ook mensen die een afbeelding van jezus in hun bord spaghetti denken te zien.
heb je wel gelijk in >Maar als je mee wil praten moet je wel goeie spullen hebben zeker op beeldgebied - er komen hier ook mensen die op een smartphone meekijken
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:59:47 #187
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143971741
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:59 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

heb je wel gelijk in >Maar als je mee wil praten moet je wel goeie spullen hebben zeker op beeldgebied - er komen hier ook mensen die op een smartphone meekijken
Owh? Moet dat? -O-
pi_143971821
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Owh? Moet dat? -O-
haha
pi_143971835
waarom zou je in de nacht je camera gebruiken? Misschien hebben ze iets gehoord (gekraakt van takken?) en niet willen roepen om hulp....kon ook een roofdier zijn .....en daarom de camera gebruikt om af te schrikken. Was de batterij bijna leeg? Konden ze daarom maar op drie foto's de flits gebruiken?
pi_143971871
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 23:01 schreef ToniB het volgende:
waarom zou je in de nacht je camera gebruiken? Misschien hebben ze iets gehoord (gekraakt van takken?) en niet willen roepen om hulp....kon ook een roofdier zijn .....en daarom de camera gebruikt om af te schrikken. Was de batterij bijna leeg? Konden ze daarom maar op drie foto's de flits gebruiken?
ze hadden zelfs een reserve batterij bij zich
pi_143971879
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:41 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

overdag op 100 en s'nacht's op 1600 of 3200
dat moet handmatig ja
Ik heb al jaren Canon toestellen (powershot, ixus). Als die op auto stand staan bepaalt ie zelf ISO waarde. Soms flitst dat ding zelfs overdag terwijl het gewoon zonnig en helder is, snap nooit goed waarom. Als je hem op de andere standen zet (M, P, scenes) past ie zelf de ISO stand aan op basis van wat je hebt gekozen. Bijv. vuurwerk bepaalde ISO stand en strand, sport of sneeuw een andere. Ook kan je idd handmatig een ISO stand bepalen. Ik doe dat eigenlijk nooit omdat ik gewoon een simpele fotograaf ben. Ik zet hooguit de auto flits uit als ik het onzin vind dat ie gaat flitsen.

Weet niet hoe zij hem gebruikt hebben, en kon het niet goed uit die gegevens lezen of ie op bepaalde stand (auto, M, scenes) heeft gestaan, maar mijn ervaring is dat in de auto stand er wel eens ISO of flits wordt gekozen die helemaal niet geschikt is voor de omstandigheden. En je even opnieuw moet beginnen voor wel een goede logische foto.

Zeg niet dat het niets betekent die verschillen in ISO-waardes. Maar het hoeft ook niet wel wat te betekenen. Als ze net zo'n fotograaf als ik zijn, zetten ze dat ding op auto en bepaalt ie alles zelf.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 23:04:42 #192
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143971962
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 23:02 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

ze hadden zelfs een reserve batterij bij zich
Owh? Staat dat vast? Mag ik even een linkje? Want dat heb ik gemist :@
Overigens kunnen reserve-batterijen ook leeg in 10 dagen ;)
pi_143972026
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Owh?
ws > they had an extra battery in their backpack.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 23:07:00 #194
327807 Mariposas
יה&#14
pi_143972080
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:43 schreef jackie12 het volgende:

Vraag me toch echt af waarom jullie wel en waarom de experts (waarschijnlijk) niets hebben gezien
Die blijven objectief kijken.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_143972150
zijn die andere donkere foto's ook ergens te vinden en kan je dan daarop aflezen of de flits is gebruikt?
pi_143972155
quote:
holy fuck, een groen uitgeslagen been, schrik me helemaal de t...!!
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 23:08:25 #197
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143972163
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 23:02 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Ik heb al jaren Canon toestellen (powershot, ixus). Als die op auto stand staan bepaalt ie zelf ISO waarde. Soms flitst dat ding zelfs overdag terwijl het gewoon zonnig en helder is, snap nooit goed waarom. Als je hem op de andere standen zet (M, P, scenes) past ie zelf de ISO stand aan op basis van wat je hebt gekozen. Bijv. vuurwerk bepaalde ISO stand en strand, sport of sneeuw een andere. Ook kan je idd handmatig een ISO stand bepalen. Ik doe dat eigenlijk nooit omdat ik gewoon een simpele fotograaf ben. Ik zet hooguit de auto flits uit als ik het onzin vind dat ie gaat flitsen.

Weet niet hoe zij hem gebruikt hebben, en kon het niet goed uit die gegevens lezen of ie op bepaalde stand (auto, M, scenes) heeft gestaan, maar mijn ervaring is dat in de auto stand er wel eens ISO of flits wordt gekozen die helemaal niet geschikt is voor de omstandigheden. En je even opnieuw moet beginnen voor wel een goede logische foto.

Zeg niet dat het niets betekent die verschillen in ISO-waardes. Maar het hoeft ook niet wel wat te betekenen. Als ze net zo'n fotograaf als ik zijn, zetten ze dat ding op auto en bepaalt ie alles zelf.
Zou ik ook doen als uberleek. Sterker nog: ik heb al jaren een (inmiddels dus stokoude) digitale camera (Olympus, was duur ook nog toen!!) maar hoe het ding nou echt werkt? Gebruik 'm amper/nooit. En als ik een foto krijg ben ik bij wijze van spreken al happy: *O* "hij doet het " *O*
pi_143972196
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 23:07 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Die blijven objectief kijken.
of hebben ook last van tunnelvisie
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 23:09:19 #199
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143972221
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 23:06 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

ws > they had an extra battery in their backpack.
Ok. In welke van de 4 topics etc? En wie schreef dat (ergo: was het officieel?)?
pi_143972307
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 23:02 schreef NedKelly het volgende:

[..]

"Als" de ISO op auto stond -heeft die iets onlogisch gedaan
want dan had hij overdag op de top op 100 moeten staan (bij veel zonlicht)
en s'nachts op 1600 of 3200
dus ze hebben de ISO waardes handmatig ingesteld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')