foutjequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:01 schreef Domnivoor het volgende:
Ze kwamen midden op de dag op de Mirador, stonden daar in de open lucht en in de volle zon. Daar hebben ze dus de camera op 400 ISO gezet, en dat vervolgens niet meer veranderd.
{offtopic} Super 8.. Kodachrome... hele mooie kleurenfilm.. nog tot 2005 mee gefilmd. Maar 15 euro, voor 4 minuten 10 sec. aan film, pas 2-3 weken later terug uit Zwitserland.. dure hobby.quote:
Zo zie ik t ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:07 schreef Grijzemassa het volgende:
De foto is dus gemaakt op een horizontale grond, aangezien de vegetatie recht omhoog groeit. Het is dan geen rotswand vanuit een vreemde positie gezien. Er is ook veel erosie wat doet vermoeden dat er regelmatig water stroomt. Verder vind ik het lijken op de rand van een afgrond. Wie ziet er meer of anders?
lijkt wel een dames horlogequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:07 schreef Grijzemassa het volgende:
De foto is dus gemaakt op een horizontale grond, aangezien de vegetatie recht omhoog groeit. Het is dan geen rotswand vanuit een vreemde positie gezien. Er is ook veel erosie wat doet vermoeden dat er regelmatig water stroomt. Verder vind ik het lijken op de rand van een afgrond. Wie ziet er meer of anders?
Ik zie een verticale rotswand aangezien de vegetatie recht omhoog groeitquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:07 schreef Grijzemassa het volgende:
nee, ik bedoel precies daar een stukje naar boven..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:12 schreef Rowlf het volgende:
Als ik eroplos associeer met mijn aluhoedje op, dan zeg ik:
Een ouderwetsche (insuline-)spuit? Een mes, een op z'n kop liggende revolver?
Maar het is waarschijnlijk een takje.
"ik kan aan dit gesteente natuurlijk niet zien waar de foto gemaakt is, maar het lijkt me:quote:
Zou idd kunnen. Of het is gewoon niets.quote:
De allereerste associatie was bij mij ook een spuit.. denk je weer aan de vee-inentingen. Maar wat Stacey zegt, daarna dacht ik ook aan een dameshorloge, of een armband.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:12 schreef Rowlf het volgende:
Als ik eroplos associeer met mijn aluhoedje op, dan zeg ik:
Een ouderwetsche (insuline-)spuit? Een mes, een op z'n kop liggende revolver?
Maar het is waarschijnlijk een takje.
De rand van een afgrond, de rand waar een wat steil naam beneden gaat, de oever(rand) van een grivier, de rand van een greppel. Kan vanalles zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:07 schreef Grijzemassa het volgende:
Ik zie dat echt niet, sorryquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zie een verticale rotswand aangezien de vegetatie recht omhoog groeitAchter de rotswand een steile helling waar je nog meer vegetatie ziet als je het lichter maakt.
Volgens mij is de foto vanuit een rivierbedding schuin omhoog gemaakt. Ik kan er uiteraard naast zitten.
Jij hebt het over de foto van de gebogen Kris nu?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:20 schreef ToniB het volgende:
Ik zie een man met een petje licht shirt in het midden. Vooal als je de foto oplicht.
Ik vraag me af of men het niet over verschillende foto's heeft eigenlijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
Iedereen ziet er wat anders in.
Ik denk dat men er soms ook graag wat in wíl zien. Meer dan het is.
Dat idee heb ik ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of men het niet over verschillende foto's heeft eigenlijk
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook.
Heb vandaag al zoveel dingen voorbij zien komen. Van mannen met een cowboyhoed tot honden aan toe.
nee ik heb het over die donkere foto met op de voorgrond die rotsblokken en dan in het midden ongeveer lijkt het alsof daar iemand loopt met een petje op en een licht shirt. Hij lijkt veel lager te lopen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij hebt het over de foto van de gebogen Kris nu?
De rest ook? Want ik denk aan die donkere foto...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |