Ik zie regelmatig nieuwsitems waarin '' Utopia '' vermeld moet worden Waarom? Krijgt Fok geld van John de Mol of wat is dit?quote:
Zou me niets verbazen i.i.g.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:26 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig nieuwsitems waarin '' Utopia '' vermeld moet worden Waarom? Krijgt Fok geld van John de Mol of wat is dit?
denk het wel, fok was altijd het platform voor big brother en de gouden kooi, dus waarom nu niet ook utopia?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:26 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig nieuwsitems waarin '' Utopia '' vermeld moet worden Waarom? Krijgt Fok geld van John de Mol of wat is dit?
quote:
Het zit je wel dwars, hè?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:29 schreef JenHermes het volgende:
Niet zo heel lang geleden stond bovenaan de nieuwsitems als '' zogenaamd '' meest gelezen een nieuwsitem over dat Utopia een ware kijkcijferhit is.
Who fucking cares! Het format word niet eens uitgezonden op tv dus hoe kan het dan een ware '' kijkcijferhit '' zijn? Dit is gewoon vriendjespolitiek
hoezo wordt het format niet uitgezonden op tv?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:29 schreef JenHermes het volgende:
Niet zo heel lang geleden stond bovenaan de nieuwsitems als '' zogenaamd '' meest gelezen een nieuwsitem over dat Utopia een ware kijkcijferhit is.
Who fucking cares! Het format word niet eens uitgezonden op tv dus hoe kan het dan een ware '' kijkcijferhit '' zijn? Dit is gewoon vriendjespolitiek
Omdat SBS dat in het begin heeft gedaan maar wegens te lage kijkcijfers heeft men besloten om het enkel en alleen via de streams uit te zenden op internetquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:31 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hoezo wordt het format niet uitgezonden op tv?
hoezo? utopia is nog steeds op de buisquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:31 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Omdat SBS dat in het begin heeft gedaan maar wegens te lage kijkcijfers heeft men besloten om het enkel en alleen via de streams uit te zenden op internet
Begrijpend lezen was je niet zo heel best in he in groep 6quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hoezo? utopia is nog steeds op de buis
nou ik snap geen reet van wat je zegt dus misschien moet je dan wat duidelijker schrijven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:33 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Begrijpend lezen was je niet zo heel best in he in groep 6
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als je naar Utopia kijkt heb je naar mijn mening professionele hulp nodig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |