Vanmorgen was je beter te begrijpenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan in een logische Nederlandse zin
Ik snap oprecht niet wat er staat. Iets over melk en je eigen enkel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan in een logische Nederlandse zin
Ik gok dat ze alleen maar melk drinkt thuis.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet wat er staat. Iets over melk en je eigen enkel.
Ik drink eigenlijk enkel/alleen melk thuis.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet wat er staat. Iets over melk en je eigen enkel.
Dat ging nog goed hequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanmorgen was je beter te begrijpen
eh, zo grondig heb ik er niet naar gekekenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:44 schreef Cue_ het volgende:
Zijn t altijd dezelfde soort berichten die op gelezen staan?
Altijd op zoek gaan naar de lociga hequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
eh, zo grondig heb ik er niet naar gekekenVolgens mij wel/
Gezellig bij onsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:21 schreef Barbusse het volgende:
Ok, geen terras. Te heet en te druk. Thuis maar even een biertje doen#foreveralone
Moeten jullie wel gezellig doen he?quote:
Ik doe altijd gezelligquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moeten jullie wel gezellig doen he?
Ok. Biertje?quote:
Mag ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |