Vanmorgen was je beter te begrijpenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan in een logische Nederlandse zin
Ik snap oprecht niet wat er staat. Iets over melk en je eigen enkel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan in een logische Nederlandse zin
Ik gok dat ze alleen maar melk drinkt thuis.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet wat er staat. Iets over melk en je eigen enkel.
Ik drink eigenlijk enkel/alleen melk thuis.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet wat er staat. Iets over melk en je eigen enkel.
Dat ging nog goed hequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanmorgen was je beter te begrijpen
eh, zo grondig heb ik er niet naar gekekenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:44 schreef Cue_ het volgende:
Zijn t altijd dezelfde soort berichten die op gelezen staan?
Altijd op zoek gaan naar de lociga hequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
eh, zo grondig heb ik er niet naar gekekenVolgens mij wel/
Gezellig bij onsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:21 schreef Barbusse het volgende:
Ok, geen terras. Te heet en te druk. Thuis maar even een biertje doen#foreveralone
Moeten jullie wel gezellig doen he?quote:
Ik doe altijd gezelligquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moeten jullie wel gezellig doen he?
Ok. Biertje?quote:
Mag ookquote:
Oeeh vast lekkerquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alstu. De beste Malteser rode wijn die ik ken.
Gister al genoeg gehadquote:
Is echt heerlijk.quote:
Kan je niet een flesje opsturen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is echt heerlijk.En dat zeg ik die een voorkeur heeft voor witte wijn.
Hmmm.....moet mogelijk zijn, maar ik vertrouw de Malteser post niet echt met breekbaar materiaalquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:54 schreef Barbusse het volgende:
Hmmm.....moet mogelijk zijn, maar ik vertrouw de Malteser post niet echt met breekbaar materiaal
Moet je maar langskomen. Kun je de estate bezoeken en proeverij houdenquote:
Iets om naar uit te kijkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet je maar langskomen. Kun je de estate bezoeken en proeverij houden
quote:
Eerst dat appartement zien te krijgenquote:
Hehe ja. Dat is toch wel stap 1.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eerst dat appartement zien te krijgen
Volgende week.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe ja. Dat is toch wel stap 1.
Wanneer hoor je er meer over?
Meh. Morgen werken, daarna vakantie. Komt goed.quote:
Vakantie? Gewoon vrij of?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh. Morgen werken, daarna vakantie. Komt goed.
Dit was voor de bruiloft van haar zus jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vakantie? Gewoon vrij of?
Ow was dat dat tripje naar Griekenland wat jullie eerst van plan waren?
Laatst had je toch ook al vakantie?
Heb je ze tussendoor wel gesproken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit was voor de bruiloft van haar zus jaEn ja, in juli mijn ouders bezocht. Come to think of it, ik heb hen nog niet eens verteld dat het uit is
Geen behoefte aan, mijn moeder kennende. Die wil altijd ALLES wetenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je ze tussendoor wel gesproken?
Maar nu dus gewoon een paar dagen thuis? Waarom niet die vakantie verplaatst bv voor wanneer je gaat verhuizen?
Het eerstequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:34 schreef Cue_ het volgende:
Geen behoefte om t te vertellen, je moeder te spreken of beide?
Indeedquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:36 schreef Cue_ het volgende:
Tja komt vanzelf dan wel een keer. Zeker als je t gaat hebben over een verhuizing hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |