Vanmorgen was je beter te begrijpenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan in een logische Nederlandse zin
Ik snap oprecht niet wat er staat. Iets over melk en je eigen enkel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan in een logische Nederlandse zin
Ik gok dat ze alleen maar melk drinkt thuis.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet wat er staat. Iets over melk en je eigen enkel.
Ik drink eigenlijk enkel/alleen melk thuis.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet wat er staat. Iets over melk en je eigen enkel.
Dat ging nog goed hequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanmorgen was je beter te begrijpen
eh, zo grondig heb ik er niet naar gekekenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:44 schreef Cue_ het volgende:
Zijn t altijd dezelfde soort berichten die op gelezen staan?
Altijd op zoek gaan naar de lociga hequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
eh, zo grondig heb ik er niet naar gekekenVolgens mij wel/
Gezellig bij onsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:21 schreef Barbusse het volgende:
Ok, geen terras. Te heet en te druk. Thuis maar even een biertje doen#foreveralone
Moeten jullie wel gezellig doen he?quote:
Ik doe altijd gezelligquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moeten jullie wel gezellig doen he?
Ok. Biertje?quote:
Mag ookquote:
Oeeh vast lekkerquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alstu. De beste Malteser rode wijn die ik ken.
Gister al genoeg gehadquote:
Is echt heerlijk.quote:
Kan je niet een flesje opsturen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is echt heerlijk.En dat zeg ik die een voorkeur heeft voor witte wijn.
Hmmm.....moet mogelijk zijn, maar ik vertrouw de Malteser post niet echt met breekbaar materiaalquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:54 schreef Barbusse het volgende:
Hmmm.....moet mogelijk zijn, maar ik vertrouw de Malteser post niet echt met breekbaar materiaal
Moet je maar langskomen. Kun je de estate bezoeken en proeverij houdenquote:
Iets om naar uit te kijkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet je maar langskomen. Kun je de estate bezoeken en proeverij houden
quote:
Eerst dat appartement zien te krijgenquote:
Hehe ja. Dat is toch wel stap 1.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eerst dat appartement zien te krijgen
Volgende week.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe ja. Dat is toch wel stap 1.
Wanneer hoor je er meer over?
Meh. Morgen werken, daarna vakantie. Komt goed.quote:
Vakantie? Gewoon vrij of?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh. Morgen werken, daarna vakantie. Komt goed.
Dit was voor de bruiloft van haar zus jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vakantie? Gewoon vrij of?
Ow was dat dat tripje naar Griekenland wat jullie eerst van plan waren?
Laatst had je toch ook al vakantie?
Heb je ze tussendoor wel gesproken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit was voor de bruiloft van haar zus jaEn ja, in juli mijn ouders bezocht. Come to think of it, ik heb hen nog niet eens verteld dat het uit is
Geen behoefte aan, mijn moeder kennende. Die wil altijd ALLES wetenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je ze tussendoor wel gesproken?
Maar nu dus gewoon een paar dagen thuis? Waarom niet die vakantie verplaatst bv voor wanneer je gaat verhuizen?
Het eerstequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:34 schreef Cue_ het volgende:
Geen behoefte om t te vertellen, je moeder te spreken of beide?
Indeedquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:36 schreef Cue_ het volgende:
Tja komt vanzelf dan wel een keer. Zeker als je t gaat hebben over een verhuizing hehe
Lekker eten halen en dan kokenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:42 schreef Cue_ het volgende:
Zie net dat de supermarkt verderop tot 9 uur open is. Dat scheelt
Olijven, droge salami en geitenkaas. En dan veul wijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doelde niet echt op avondeten. Ook geen zin om te koken. Gewoon iets lekkers voor vanvond.
Uhm.. Blegh haha.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Olijven, droge salami en geitenkaas. En dan veul wijn
quote:
Best wel een beetje kwam ik 2 weken geleden achterquote:
Eten is cruciaal? Je ex heeft t al die tijd maar gewoon geslikt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Best wel een beetje kwam ik 2 weken geleden achter
Omnomnom!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Olijven, droge salami en geitenkaas. En dan veul wijn
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wil de marry smilie doen maar weet m niet uit m'n hoofd
Mijn ex is kok, dus over eten had ik niks tre klagen. Maar dergelijke kleine snacks vond ze helemaal niks. Erg jammer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eten is cruciaal? Je ex heeft t al die tijd maar gewoon geslikt?
Of hoe bedoel je
Kijk nou eens!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Omnomnom!
En hooooooooi! Ja sorry not steeds geen vrijgezel
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn ex is kok, dus over eten had ik niks tre klagen. Maar dergelijke kleine snacks vond ze helemaal niks. Erg jammer.
[..]
Kijk nou eens!
Lang niet meer gezien hier, hoe is het?quote:
Doe niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:21 schreef STING het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf, wat in plaats van de olijven en geitenkaas?
Alleen dat is saai. En bak je eigen brood, jongquote:
Ze heeft geen zin om te koken zei ze net, en ze aaste op de supermarktquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen dat is saai. En bak je eigen brood, jong
Korte versie:quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lang niet meer gezien hier, hoe is het?
Trouwen? Feliquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Korte versie:
Ja goed, volgend jaar trouwen!
En jij?
Nog steeds in Malta?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Trouwen? Feli![]()
Hier alles ok, alhoewel het wel wat beter mag gaan. Work in progress
Yupquote:
Moet nog steeds een keer op bezoekquote:
Altijd welkom!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moet nog steeds een keer op bezoek
Misschien komende lente.
Woeiii!quote:
Het is best leuk hier hoorquote:
#foreveralonequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:46 schreef Cue_ het volgende:
Stom dat Sting gewoon m'n huwelijksaanzoek negeerd
Ik stelde een serieuze voorwaarde, da's heul wat anders dan negerenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:46 schreef Cue_ het volgende:
Ik gaf antwoord en toen... Stilte...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ik stelde een serieuze voorwaarde, da's heul wat anders dan negeren
*negeertquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:46 schreef Cue_ het volgende:
Ja ik moet er echt een keer naartoe. Wel warmer dan NL en UK.quote:
Euhm....jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja ik moet er echt een keer naartoe. Wel warmer dan NL en UK.
Vis.quote:
Ik kom daar nooit, hoogstens de ToGoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:55 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, zo'n liefde & passie broodje van de Appie?![]()
Gerookte forel!quote:
Nou vooruit, omdat jij het bentquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit, hoogstens de ToGo
Maar zoiets idd ja
Goed genoeg?
quote:
Ik heb er al 1!quote:
Irritant hequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:11 schreef Barbusse het volgende:
Een heel weekend wachten, ik ben er niet zo goed in
Morgen middag ga ik cocktails maken. Opzichte ook wel zin inquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:19 schreef STING het volgende:
Jullie kunnen niet wachten tot het weer maandag is?
Best wel jaquote:
Dan weet ik pas of ik het appartement kan bekijken en uberhaupt krijgen....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:19 schreef STING het volgende:
Jullie kunnen niet wachten tot het weer maandag is?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Morgen middag ga ik cocktails maken. Opzichte ook wel zin in
Oh, er bestaat dus nog wel een kans. Da's dan iig weer het goede nieuws. Wachten op zoiets sucks lijkt me idd ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Best wel ja
[..]
Dan weet ik pas of ik het appartement kan bekijken en uberhaupt krijgen....
Klinkt goedquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja het sucks niet echt. Anders vond ie t vast niet zo ergquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:25 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, er bestaat dus nog wel een kans. Da's dan iig weer het goede nieuws. Wachten op zoiets sucks lijkt me idd ja.
Ik had liever al mijn eigen plekje gehad hoor....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja het sucks niet echt. Anders vond ie t vast niet zo erg
Natuurlijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had liever al mijn eigen plekje gehad hoor....
Drinken is beterquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat sowieos.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
En anders gewoon 'nee' zeggen.
Awgawdquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso vandaag iemand op mijn facebook (heb haar maar 's ontvolgd) die postte:
ALS JE HET NIET BINNEN 24 UUR DOET, DÁN MOET JE GELD OVERMAKEN.
nee, stomme muts, je moet sowieso geld overmaken, dat is 't hele idee.
En verder... -->ongein. Maak gewoon af en toe wat geld over naar doelen die je goed werk vindt doen. Klaar.
Ja, het is echt een kantoor SCquote:
KATERTJE?!?!quote:
Je kan nog typen, dus valt meequote:
Niet zo hard schreeuwen. Mn maag is iig weer helemaal goed leeg. Nog een paar keer en ik val af zonder sport.quote:
Doe zoals ik. Ik ga zorgen voor een kater die tot maandagochtend gaat duren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:26 schreef Cue_ het volgende:
Hmm nu heb ik zin om warlt te gaan doen
Hehe. Ja dat si leuk. Maar doe ik ookniet alleen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe zoals ik. Ik ga zorgen voor een kater die tot maandagochtend gaat duren.
Ik woon tijdelijk in bij een maat van me, en hij is Fins. Dus dat komt wel goedquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe. Ja dat si leuk. Maar doe ik ookniet alleen.
Dan boek ik me nog zieliger
Typen gaat lastig na alle cocktails?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe. Ja dat si leuk. Maar doe ik ookniet alleen.
Dan boek ik me nog zieliger
Hitting the aquavit hard?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik woon tijdelijk in bij een maat van me, en hij is Fins. Dus dat komt wel goed
Uhm nee auto correct van m'n mobiel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Typen gaat lastig na alle cocktails?
Dat scheeltquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik woon tijdelijk in bij een maat van me, en hij is Fins. Dus dat komt wel goed
Awhellnoquote:
Nu ik mijn mobieltje terug heb stelt hij zelf woorden voor tijdens het typen, zelfs kijkend naar wat er al in de zin staatquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm nee auto correct van m'n mobiel.
Meestal doet ie t goed. Maar moet nog even kijken wat ie wel en niet kent en doet.
Ja deze doet ook zoiets. Maarja wennen dus.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nu ik mijn mobieltje terug heb stelt hij zelf woorden voor tijdens het typen, zelfs kijkend naar wat er al in de zin staat
Wrom?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja deze doet ook zoiets. Maarja wennen dus.
En nu chagrijnig
Gelukkig!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Awhellno"Gelukkig" alleen vodka
Ik ben hierquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leuke middag. Saaie zaterdagavond. Kan ik niet tegen
Het gaat nog niet eens om de hoeveelheid alcohol. Het is gemaakt van mint, dus iedere slok voel je je fris en fruiting, alsof je net wakker bent en je tanden hebt gepoetst. Link spulquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig!
Even minttu gegoogled, das sterk spul zeg!
Nog geen stroh rum nivo maar toch!
Dat heb ik 1 keer meegemaakt. Milkshakes op basis van gecondenseerde melk met een lading cachaca. Door de zoete melk proef je niks en je denkt lekkere milkshake, tot je er 3 of 4 op hebt en naar huis kruiptquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben hier
[..]
Het gaat nog niet eens om de hoeveelheid alcohol. Het is gemaakt van mint, dus iedere slok voel je je fris en fruiting, alsof je net wakker bent en je tanden hebt gepoetst. Link spul
Doe es lief tegen Barb! Hij zit niet te wachten op nog een mokkel wat lelijk tegen hem doet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ik toch niets aanik ben te praktisch daarvoor
Dat inderdaad jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat heb ik 1 keer meegemaakt. Milkshakes op basis van gecondenseerde melk met een lading cachaca. Door de zoete melk proef je niks en je denkt lekkere milkshake, tot je er 3 of 4 op hebt en naar huis kruipt
Suit yourself, cranky womanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ik toch niets aanik ben te praktisch daarvoor
Ik was echt volledig naar de klotequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat inderdaad ja"Waarom voelen mijn knieen zo zwak?"
[..]
Suit yourself, cranky woman
Ik rende naar huis toen ik doorhad hoe sterk het was. Drank was nog niet ingeslagen. Ik kwam thuis en viel gewoon omquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik was echt volledig naar de kloteIk heb mijn lesje toen wel geleerd met drankjes waar je het niet van proeft.
Nou ja zegquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja wat moet ik nou met een man in fucking Malta
Ik ben naar huis gesleept, en dan ook echt gesleept. Mijn ene arm om de nek van een vriend, de andere arm bij een andere vriend en mijn voeten sleepten over de grond.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik rende naar huis toen ik doorhad hoe sterk het was. Drank was nog niet ingeslagen. Ik kwam thuis en viel gewoon om
NOU JA ZEG!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sorry. Van drank word ik praktisch
Of nouja praktischer dan ik normaal al ben
Ik voel je, broederquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben naar huis gesleept, en dan ook echt gesleept. Mijn ene arm om de nek van een vriend, de andere arm bij een andere vriend en mijn voeten sleepten over de grond.
Nooit meer
Wat ook lekker gevaarlijk is als ze fruit in de drank hebben dobberen voor een X aantal weken/dagen en je dan het fruit op eet. Pfff...
Doe dat dan ook.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sorry doe t niet expres
Maar ik wil gewoon wat leuks doen
Nee. Maar jouw leven en de invulling daarvan ligt in jouw handen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je m'n eerste post gemist ofzo
Of uberhaupt al m'n poets hier
Blabla....quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Maar jouw leven en de invulling daarvan ligt in jouw handen.
*brofist backquote:
quote:
Zoals Barb al zei, er is zat leuks te doen, maar je moet het wel gaan doenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja heb ik toch niets aan nu.
Ik ben wel pleitte
Ik ben niet in de stemming om leuke dingen alleen te moeten doen. Doe ik al te vaak.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zoals Barb al zei, er is zat leuks te doen, maar je moet het wel gaan doen
Vrienden bellen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben niet in de stemming om leuke dingen alleen te moeten doen. Doe ik al te vaak.
Blijf hier dan, geen leuke dingen zoals het een eckte Fok!ker betaamtquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben niet in de stemming om leuke dingen alleen te moeten doen. Doe ik al te vaak.
Familie?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al geprobeerd natuurlijk. Maar zoveel heb ik er natuurlijk niet
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al geprobeerd natuurlijk. Maar zoveel heb ik er natuurlijk niet
Doe ik doordeweeks al he.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Blijf hier dan, geen leuke dingen zoals het een eckte Fok!ker betaamt
Okquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe ik doordeweeks al he.
Achja boeie ik zie t allemaal wel weer. Fijne avond
Ok jij ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe ik doordeweeks al he.
Achja boeie ik zie t allemaal wel weer. Fijne avond
2 mannen proberen haar op te vrolijken en dan wenst ze ons een fijne avondquote:
Maybe we did, Bels. Maybe we didquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok jij ook
[..]
2 mannen proberen haar op te vrolijken en dan wenst ze ons een fijne avond![]()
Are we losing our touch?
Ik vind t heel lief hoor. Maar beetje chagrijnig tussen jullie zitten is ook niet lief van mij.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:57 schreef Belsezar het volgende:
2 mannen proberen haar op te vrolijken en dan wenst ze ons een fijne avond![]()
Are we losing our touch?
So hell has frozen over, unicorns do exist and angels walk the earthquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maybe we did, Bels. Maybe we did
Je mag pas sorry zeggen als je wat leukers gaat doen. Dus, wat ga je doen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind t heel lief hoor. Maar beetje chagrijnig tussen jullie zitten is ook niet lief van mij.
En enige wat me op kan vrolijken is een leuke avond. en dan niet eentje online. Dusja. Sorry
The Rapture. Missed it, we didquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
So hell has frozen over, unicorns do exist and angels walk the earth
Huilen, eten en tv. Lijkt me toch een top zaterdagavondquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je mag pas sorry zeggen als je wat leukers gaat doen. Dus, wat ga je doen?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind t heel lief hoor. Maar beetje chagrijnig tussen jullie zitten is ook niet lief van mij.
En enige wat me op kan vrolijken is een leuke avond. en dan niet eentje online. Dusja. Sorry
Indeedquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je mag pas sorry zeggen als je wat leukers gaat doen. Dus, wat ga je doen?
Huilen is toch nergens goed voor?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Huilen, eten en tv. Lijkt me toch een top zaterdagavond
Klopt...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Huilen is toch nergens goed voor?
Waarom dan huilen?quote:
Feel good filmpje kijken?quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:11 schreef Cue_ het volgende:
Maar wat ik zei. Laat ik MN chagieness niet op jullie botvieren. Niet zo leuk.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:11 schreef Cue_ het volgende:
Maar wat ik zei. Laat ik MN chagieness niet op jullie botvieren. Niet zo leuk.
Eerst zeg je dat we moet gaan koken en eten enzo en nu mogen we niet weg?quote:
Nee dat waren mijn plannen he. Jullie moesten gewoon door postenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat we moet gaan koken en eten enzo en nu mogen we niet weg?
Nou Barb is zo te zien al weg en mijn film heeft reclame op het moment.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee dat waren mijn plannen he. Jullie moesten gewoon door posten
Ja stom allemaal weerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou Barb is zo te zien al weg en mijn film heeft reclame op het moment.
Je bent niet de makkelijkste hequote:
Vandaag even nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je bent niet de makkelijkste he
Poteeto, potato.quote:
Subtiel edoch aanwezigquote:
Did you miss me?quote:
Nou ja zegquote:
Ik jou ook hoorquote:
Ja, toch welquote:
ZUIPEN!!!quote:
We who are about to drink salute you!quote:
* Belsezar salutes back!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We who are about to drink salute you!
Heb jij een tijdmachine? Hoe kom je anders aan een foto van mij die morgen pas wordt genomen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar salutes back!
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe ik het deed! Het is wonderbaarlijk!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb jij een tijdmachine? Hoe kom je anders aan een foto van mij die morgen pas wordt genomen?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het deed! Het is wonderbaarlijk!
Ik ben net terug, op jouw verzoek even naar juni 2015 geweest. PSV gaat kampioen worden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]Hoe gaat de Eredivisie verlopen dit jaar, oh grote tijdreiziger? Dan kan ik daar vast op inzetten
VODKAA!!!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben net terug, op jouw verzoek even naar juni 2015 geweest. PSV gaat kampioen worden.
Uitstekend plan!quote:
Ik ben nu op 1/3quote:
Nog zat tijd te gaan!quote:
Of dat lijkt maar zo....quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:18 schreef Barbusse het volgende:
Ongeveer over de helft geloof ik. Ik weet het niet zeker, want er zijn twee flessen.
Gaat goed!quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:18 schreef Barbusse het volgende:
Ongeveer over de helft geloof ik. Ik weet het niet zeker, want er zijn twee flessen.
Ik zat er al op te wachten, vodka met hoofdletters in het topic en miss B gaat postenquote:
Talking about vodka, and you come inquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Talking about vodka, and you come in
* Belsezar schrijft op, lokmiddel Miss B = vodkaquote:
Seizoen 4 is nog niet afgelopen hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:54 schreef Cue_ het volgende:
Wachten op seizoen 5 van Falling Skies
En altijd leuk als je instant verkouden bent in een nachtje
Ben benieuwd of ik ook nog echt ziek ga worden of dat t hierbij blijft
Ze doen toch elk seizoen 10 afleveringen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Seizoen 4 is nog niet afgelopen hoor.
Dit seizoen 12, de laatste 2 komen vanavond in amerika op tv.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze doen toch elk seizoen 10 afleveringen?
Ja ik zie he netquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dit seizoen 12, de laatste 2 komen vanavond in amerika op tv.
Kater?quote:
Met de kater gaat het goed. Weldoorvoed, ronkend en slapend.quote:
Een uitgestelde kater, die ken ik nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:37 schreef Barbusse het volgende:
Volgens mij komt het ergste morgen pas
When you've experienced it, that's when you know the shit HAS HIT THE FANquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een uitgestelde kater, die ken ik niet
Ik vermoed dat ik in februari meer weet. Dan is het weer 5 dagen zuipen, eten en slapen:')quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
When you've experienced it, that's when you know the shit HAS HIT THE FAN
quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik in februari meer weet. Dan is het weer 5 dagen zuipen, eten en slapen:')
quote:
Die van een goede vriend van me is eergisteren verbroken na 2.5 jaar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:07 schreef Barbusse het volgende:
Meh. Krijg je opeens te horen dat de relatie van een goede vriendin ook opeens voorbij is....
Een break up betekent natuurlijk niet alleen maar ellende he. Voor hetzelfde geld wordt haar leven alleen maar beterquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:19 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind het zielig voor haar. Tis een hele lieve meid en had een niet zo goed leven. Ik gunde haar het geluk heel erg, ze was zo blij....
Ik hoop het. Op dit moment is ze wel kapot geloof ik, ik heb morgen met haar afgesproken....quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een break up betekent natuurlijk niet alleen maar ellende he. Voor hetzelfde geld wordt haar leven alleen maar beter
Begrijpelijk. Fijn dat je er bent voor derquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het. Op dit moment is ze wel kapot geloof ik, ik heb morgen met haar afgesproken....
Daar zijn vrienden toch voor?quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Fijn dat je er bent voor der
Nou, een redelijk aantal blijkt weer mooi weer vrienden te zijn geloof ikquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk. De één is er beter in dan een ander he.
Ja die weten op een of andere manier altijd binnen te glippenquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, een redelijk aantal blijkt weer mooi weer vrienden te zijn geloof ik
En toch houden we hooptequote:Op zondag 31 augustus 2014 19:53 schreef Barbusse het volgende:
Nou, een redelijk aantal blijkt weer mooi weer vrienden te zijn geloof ik
Oppervlakkig kutvolkquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja die weten op een of andere manier altijd binnen te glippen
Het woord zuivering is niet per definitie slechtquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oppervlakkig kutvolkNoem jezelf dan kennis, geen vriend of vriendin. Alleen maar goed om mee de kroeg in te gaan. Helaas zelf ook meegemaakt
Gewoon vragen naar het waarom. Boos word ik niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:09 schreef DSVM het volgende:
Hoe zouden jullie reageren als een van je beste vriend(in), (en heel soms met ''benefits) langskomst uit een andere stad. Vooraf te horen krijgt dat hij/zij de trein naar huis neemt.
Je hem/haar op bent gaan halen, leuke avond hebben(hoeft nog niet eens seks te zijn). Vervolgens hem/haar naar een busstation brengt voor een bus richting het treinstation voor de laatste trein naar huis. Vervolgens vraag je om hem/haar iets te laten weten als hij/zij thuis is. (Is nogal een hele rit). Vervolgens krijg je bericht dat hij/zij thuis is,het een leuke avond was,etc.
Je weet nu echter (via via) dat hij/zij helemaal niet de trein naar huis heeft genomen, maar bij iemand anders is blijven overnachten.
Zou je daar boos over zijn?
Niet het feit dat hij/zij naar iemand anders gaat of daar blijft overnachten. Er is immers geen sprake van een relatie. Maar wel het feit dat hij/zij als vriend gewoon liegt en zegt dat hij/zij in de trein zit, thuis is?
Boos is misschien niet het goede woord. Eerder een vertrouwensbreuk ?quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon vragen naar het waarom. Boos word ik niet.
Ik zou er niet eens over beginnen. Jullie zijn elkaar niks schuldig en je weet nu dat je die persoon niet altijd serieus hoeft te nemen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:09 schreef DSVM het volgende:
Hoe zouden jullie reageren als een van je beste vriend(in), (en heel soms met ''benefits) langskomst uit een andere stad. Vooraf te horen krijgt dat hij/zij de trein naar huis neemt.
Je hem/haar op bent gaan halen, leuke avond hebben(hoeft nog niet eens seks te zijn). Vervolgens hem/haar naar een busstation brengt voor een bus richting het treinstation voor de laatste trein naar huis. Vervolgens vraag je om hem/haar iets te laten weten als hij/zij thuis is. (Is nogal een hele rit). Vervolgens krijg je bericht dat hij/zij thuis is,het een leuke avond was,etc.
Je weet nu echter (via via) dat hij/zij helemaal niet de trein naar huis heeft genomen, maar bij iemand anders is blijven overnachten.
Zou je daar boos over zijn?
Niet het feit dat hij/zij naar iemand anders gaat of daar blijft overnachten. Er is immers geen sprake van een relatie. Maar wel het feit dat hij/zij als vriend gewoon liegt en zegt dat hij/zij in de trein zit, thuis is?
Nou ja, serieus nemen is wel leuk he?quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens over beginnen. Jullie zijn elkaar niks schuldig en je weet nu dat je die persoon niet altijd serieus hoeft te nemen.
Ik zie dat als volgende TTquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, serieus nemen is wel leuk he?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |