Snor gezien? Anders ga ik mezelf snijdenquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
0,02/10.
Lijkt op Anne Frank met een piemel man.
Jij hebt echt geen smaak of erg hoge eisen.quote:
Heb je die bitch geklapt?quote:Op maandag 1 september 2014 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zag gister een neger met jouw bloemetjesshirt
Ik wilde zeggen van "Hey BT. Heb je een nieuwe hoogtezon gekocht? Je bent bijna net zo bruin als Humberto Tan"quote:
quote:Op maandag 1 september 2014 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen van "Hey BT. Heb je een nieuwe hoogtezon gekocht? Je bent bijna net zo bruin als Humberto Tan"
nee g dat ben jijquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Dima is toch wel een van de meest trieste Fokkers die hier rondlopen.
heel goed. zou alleen wat aan de vorm werken.quote:Op maandag 1 september 2014 10:16 schreef Bapple het volgende:
wat vinden jullie van mijn '(bijna) zelf gemaakte gedicht:
1 2 3 banaan in je kont
Wat minder krom?quote:Op maandag 1 september 2014 10:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
heel goed. zou alleen wat aan de vorm werken.
watdan?quote:Op maandag 1 september 2014 10:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
heel goed. zou alleen wat aan de vorm werken.
het is 'mirinquote:
Mirin is een zoete rijstwijn met een laag alcoholpercentage, oorspronkelijk afkomstig uit Japan. De wijn is een essentieel ingrediënt in de Japanse keukenquote:
hoi blouwe tijgerquote:Op maandag 1 september 2014 10:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mirin is een zoete rijstwijn met een laag alcoholpercentage, oorspronkelijk afkomstig uit Japan. De wijn is een essentieel ingrediënt in de Japanse keuken
kk jap
U 'mirin, kkjunk?quote:Op maandag 1 september 2014 10:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mirin is een zoete rijstwijn met een laag alcoholpercentage, oorspronkelijk afkomstig uit Japan. De wijn is een essentieel ingrediënt in de Japanse keuken
kk jap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |